Fitness Seller

Review Energized Xpand - DYMATIZE

Beoordeling:
star5.png
5/10 --afrader

• Soort supplement? Creatine + transportsysteem
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? meer energie,beter herstel
  • Te gebruiken voor welk doel? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1dag
  • Hoe is de smaak van dit supplement? slecht,aardbei
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 dosering 20,5 gr
  • Waar heb je het supplement gekocht? NutriPlaza.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? €55
  • Zou je dit supplement in de toekomst nog eens kopen? Nee

Mijn review:
Ik weet niet wat het is maar het is te extreem spul,te heftig voor mij,er zijn meer mensen die die mening erover hebben.Ik heb nog nooit een product meegemaakt dat zo extreem hard inslaat,ben er bang van,geen fijn product,slapen lukt ook niet.

ps:heb er veel meer herhalingen mee kunnen doen dan met normale training,maar geen fijn gevoel erbij.wie het wil hebben kan mij een mailtje sturen.

xpandenergized.jpg

king ralf zei:
ik heb het ook een keer geprobeerd werkte echt goed bij de training ,alleen de tweede week heb er geen profijt meer van gehad en heb geen rare verschijnselen ervan gehad

van xpand of no explode???

hallo allemaal

ik heb na het lezen van jullie ervaringen ook een pot aageschaft en ben er sinds gisteren mee begonnen.
idd is de smaak niet lekker en het heeft ook mij een slaapeloze nacht bezorgt maar dat komt omdat ik het laat in de avond heb ingenomen. vandaag neem ik het om 15:15 dus eigenlijk nu.
en op de verdere resultaten wacht ik nog mn lichaam moet ff wennen nog denk ik.
nou zodra ik er meer over kan vertellen zal ik het met jullie delen.

allemaal succes met trainen.

Ik heb mn pot ook verkocht. Zit gewoon te veel cafeine in om lekker te trainen. Maar ik heb ook gehoord, dat cafeine alleen maar effect heb op de monohydraat vorm van creatine. Misschien dat ze het daarom in Xpand gestopt hebben...ik weet het ook niet :P

Heeft iemand misschien al eens Swole 3 geprobeerd, of Pump Juice?

WTF, ik heb het gekocht, maar er zit geen maatschep bij en heb geen weegschaaltje. Een dosis is 20,5 gram:O En mensen praten hier over een theelepel? Wat moet ik precies nemen om aan 20,5 gram te komen?

Even een lange lepel pakken en er doorheen roeren/prikken, zit meestal verstopt onder het poeder....:rolleyes:

Ja ik heb hem nu:) maar GADVER dat spul is echt NIET te zuipen, echt enormmmmm vatsig, heb btw die orange smaak, had eerst een halve schep genomen, had er niet veel van gemerkt, nu vandaag om 4 uur een hele genomen dus ben benieuwd. Maar het is in ieder geval niet te drinken laat dat duidelijk zijn...:D

ik heb die gewonen x pand al 2 mnd gebruikt merk er niet echt iets van maar weet wel dat ik me steeds vet vaag voel vooral op rust dagen als ik het neem 30 min moet ik echt eten voel me zo vaag dan en me maag knort vet erg dan maak wel me laaste pot op maar ga geen meer halen???

Vaag van de Xpand ?? dan zou ik zeker niet de energized proberen want dat kun je dan helemaal niet aan....
En als jouw maag knort betekent dit dat je te weinig hebt gegeten.....of er moet een varken in de xpand verstopt zitten ? :rolleyes:

nee dat denk ik niet eet gewoon goed van tevoren krijg gewoon een vaag gevoel en ik krijg vette honger daarna eet 6 keer op een dag dat lijkt mij wel goed ???

cafeine en creatine gaat gewoon samen, dit is al lang achterhaald....
gebruik de search functie maar eens, is genoeg over terugg te vinden

ik neem dat spul voor het opstap gaan. een overdosis welteverstaan. kan ik lekker feeste

ja en de normaale xpand in tablet vorm heeft iemand daar ervaring mee dan vooral met de in name betreft op de pot staat sochtens en savonds en op internet staat 45min voor de training en half uur daarna

help???

Poeder vorm nemen, werkt het beste

Nog nooit zo een goede reclame voor een Supplement gezien als voor energized xpand , ik heb het dan maar ONMIDDELLIJK besteld :D

joske van haren zei:
Kijk nou eens goed op dat blikkie alvorens naar de dokter te gaan. Die zijn nooit zo gelukkig met gainers en raden dit soort suuplementen meestal af. Maar in mijn pot xpand heb ik nog geen grammetje caffeine zitten, dus ook geen tegenwerking van de crea gecombineerd met cafeine.
``mijn pot x-pand`` Het gaat hier ook om de energized versie waar dus ook wat andere ingredienten in zitten.

zo te horen weer wat cafeine junkies erbij.. als je dit 6weken gebruikt en dan stopt, dan komt je stofwisseling pas sloom opgang en ga je je moe voelen...

ach hoort erbij :p

Energized X-pand werkt voor mij su-per! Echt een enorme pomp tijdens het trainen (niet normaal meer) die dan ook nog eens lang blijft hangen na het trainen. En een krachttoename van zeker 10%. En heel veel zin (door de pomp) en energie om te trainen. Na anderhalf uur heb ik het gevoel nog wel n uur door te kunnen en willen gaan. Ben ook veel aangekomen, maar de rol van de xpand is niet te bewijzen, ik heb ook gewoon heel goed getraind en gegeten..

Ben eraan gekomen via een maatje van me die verkocht die potten voor 35 euro per stuk (en verkoopt nog steeds voor iedereen, PM me maar). In de winkel normaal gesproken 60 euro. Dus ik dacht laat ik het eens proberen, nu ben ik verslaafd..

Terug
Naar boven