Michelvonk93
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 13%
Beste,
Allereerst zal ik mijzelf even voorstellen, mijn naam is Michel, ik ben 21 jaar en weeg nu 76,7kg en heb rond de 12% BF. Ik train nu ongeveer 3 jaar, waarvan nu een jaar pas echt enorm fanatiek. In het begin zag ik veel progressie. Maar de laatste maanden zie ik weinig meer gebeuren. Ik ben hierdoor naar mijn voeding gaan kijken, heb alles op een rijtje gezet wat ik elke dag eet (geloof het of niet, al die kip+rijst komt me niet me neus uit
)
Nu heb ik echter de vraag, hebben jullie enige tips om meer te gainen. Vorig jaar heb ik enorm veel gecut (10kg kwijt). Nu is dat dus echter niet meer nodig en wil ik gewoon veel spiermassa opbouwen.
Ik train gemiddeld 5 keer per week, waarvan ik 4 keer per week in de sportschool hang en 1 dag buiten hardloop.
Maandag:
Schouders - Buik
Dinsdag:
Borst - Triceps
Wo:
Hardlopen en beenoefeningen eigen gewicht
Do:
Rug - Biceps
Zo:
Benen - Onderarmen
Ik zit nu in mijn rustfase van creatine (Stacker2rush). Ik heb hiervoor Jack3D gebruikt (Amerikaanse versie, omdat ik toen een half jaar daar zat
). Elke ochtend een Whey shake (100% Whey). En ik heb zojuist BCAA capsules aangeschaft, op aanrader van een sportmaat.
Ik heb een voedingsschema bijgevoegd als PDF. Gelieve als jullie hiervan verstand hebben ernaar kijken.
Maar waar zitten de problemen nu? Ik heb zelf geen idee, ik baal er enorm van dat de progressie niet enorm zichtbaar meer is. Mijn vraag aan jullie: Hebben jullie tips op mijn voeding om meer spiermassa op te bouwen, moet ik maaltijden vervangen voor iets anders of iets dergelijks? Daarnaast nog tips in supplementen, moet ik overstappen naar een andere creatine, zijn die BCAA capsules het waard?
Ik hoor het graag, hartelijk bedankt voor het doorlezen!
Groetjes
Allereerst zal ik mijzelf even voorstellen, mijn naam is Michel, ik ben 21 jaar en weeg nu 76,7kg en heb rond de 12% BF. Ik train nu ongeveer 3 jaar, waarvan nu een jaar pas echt enorm fanatiek. In het begin zag ik veel progressie. Maar de laatste maanden zie ik weinig meer gebeuren. Ik ben hierdoor naar mijn voeding gaan kijken, heb alles op een rijtje gezet wat ik elke dag eet (geloof het of niet, al die kip+rijst komt me niet me neus uit
) Nu heb ik echter de vraag, hebben jullie enige tips om meer te gainen. Vorig jaar heb ik enorm veel gecut (10kg kwijt). Nu is dat dus echter niet meer nodig en wil ik gewoon veel spiermassa opbouwen.
Ik train gemiddeld 5 keer per week, waarvan ik 4 keer per week in de sportschool hang en 1 dag buiten hardloop.
Maandag:
Schouders - Buik
Dinsdag:
Borst - Triceps
Wo:
Hardlopen en beenoefeningen eigen gewicht
Do:
Rug - Biceps
Zo:
Benen - Onderarmen
Ik zit nu in mijn rustfase van creatine (Stacker2rush). Ik heb hiervoor Jack3D gebruikt (Amerikaanse versie, omdat ik toen een half jaar daar zat
). Elke ochtend een Whey shake (100% Whey). En ik heb zojuist BCAA capsules aangeschaft, op aanrader van een sportmaat.Ik heb een voedingsschema bijgevoegd als PDF. Gelieve als jullie hiervan verstand hebben ernaar kijken.
Maar waar zitten de problemen nu? Ik heb zelf geen idee, ik baal er enorm van dat de progressie niet enorm zichtbaar meer is. Mijn vraag aan jullie: Hebben jullie tips op mijn voeding om meer spiermassa op te bouwen, moet ik maaltijden vervangen voor iets anders of iets dergelijks? Daarnaast nog tips in supplementen, moet ik overstappen naar een andere creatine, zijn die BCAA capsules het waard?
Ik hoor het graag, hartelijk bedankt voor het doorlezen!
Groetjes