AndroidHealthClinic

Enkel massa met kuur?

Ik train ook bijna nooit in tanktop maar in een heel wijd shirt en alsnog valt het mensen op dat ik flink gegroeid bent.
En ja, dit is een verkapt kijk mij opvallend groot zijn post :)

Sowieso wordt je vrijwel niks sterker als je in de 10-12 rep range traint en flink op de spier concentreert en langzaam traint, maar ik zou het zeker bij je zien dat je kuurt ondanks je met lichte gewichten traint.

• Topic Starter Topic Starter
Ik train ook bijna nooit in tanktop maar in een heel wijd shirt en alsnog valt het mensen op dat ik flink gegroeid bent.
En ja, dit is een verkapt kijk mij opvallend groot zijn post :)

Sowieso wordt je vrijwel niks sterker als je in de 10-12 rep range traint en flink op de spier concentreert en langzaam traint, maar ik zou het zeker bij je zien dat je kuurt ondanks je met lichte gewichten traint.

Bedankt voor de reacties waar ik WEL wat aan heb! :)

Ik zou het zelf ook zien bij iemand, maar het gaat mij erom dat het niet te zeer opvalt bij mensen die het niet direct zullen zien.

Vorige kuur werd ik ook stuk zwaarder wat niemand echt was opgevallen.. alleen als je daarbij ook nog veel sterker wordt is 1+1 he. Bij ons trainen niet teveel diehards dus dat is het probleem niet. ;) Meer de normale man ;)

Ik zou me er niet teveel van aantrekken bro. Je kan altijd nog zeggen dat je creatine van dit en dat merk hebt, echt super goed spul is en je overal 10 kilo meer mee pakt :)

Ik zou me er niet teveel van aantrekken bro. Je kan altijd nog zeggen dat je creatine van dit en dat merk hebt, echt super goed spul is en je overal 10 kilo meer mee pakt :)

En dat je nu eindelijk 4500 kcal eet, en dan noem je even lijstje op van sochtends tot savonds. Met de vraag er achter wat eet jij zoal? Dan zijn ze vaak stil. En heb je niet eens gelogen:P

Wel groter willen worden maar niet willen dat iemand dit door heeft.

Zie je zelf niet hoe krom dit is.

Gewoon trainen als je normaal ook doet.

Ik weet niet of iemand dit al gezegd heeft. Maar ook al word je sterker, je kan toch gewoon wat minder tillen als je er zo over in zit, kom op...

Ja, ik heb een hele tijd getraind in de 10-12 rep range (voor schouders en kuiten soms zelfs 15 reps) en heb toen behoorlijk veel massa aangezet maar ben vrijwel niet sterker geworden.

edit: En train vooral op contractie. Helemaal focussen op het aanspannen van de spier die je traint.
Daarmee pak je al direct minder gewicht, maar bouw je wel meer massa mee kan ik je verzekeren ;)
ja inderdaad dit. sinds ik dit doe pak ik gewicht een stuk lager maar ik groei veel beter

Bedankt voor de reacties waar ik WEL wat aan heb! :)

Ik zou het zelf ook zien bij iemand, maar het gaat mij erom dat het niet te zeer opvalt bij mensen die het niet direct zullen zien.

Vorige kuur werd ik ook stuk zwaarder wat niemand echt was opgevallen.. alleen als je daarbij ook nog veel sterker wordt is 1+1 he. Bij ons trainen niet teveel diehards dus dat is het probleem niet. ;) Meer de normale man ;)

So what?
Voel je je bekeken in de sportschool? Lekker boeien man.
Let jij ook zoveel op andere dan in de sportschool? Gaan ze bij jou op de sportschool erheen om naar andere te kijken? Het is een sportschool en geen spotschool, gaan met die banaan
En wat the hell is "normale man"tegenwoordig? Metroseksueelgayfiguren? Ja die kijken inderdaad naar mannen in de sportschool.

Terug
Naar boven