Laatst had ik een poll gepost over de prestatiebevorderende werking van Creatine, omdat ik bezig was met mijn profielwerkstuk over Creatine. Nu enkele weken later hebben wij ons een stuk verder ingelezen en heeft onze profielwerkstukbegeleider ons toestemming gegeven om voor ons praktisch deel een enquête te houden onder verschillende doelgroepen, onder welke mensen die aan bodybuilding doen.
Degene die geïnteresseerd zijn en circa 5-10 minuten de tijd hebben, kunnen de enquête invullen door naar deze website te gaan. De website vraagt om een e-mailadres of naam. U hoeft hier niet uw eigen naam of e-mailadres in te vullen. Ook wordt er gevraagd of u interesse heeft vaker mee te helpen aan onderzoeken. Ook hier kunt u gewoon 'nee' invullen, tenzij u uiteraard interesse heeft.
Hartelijk dank voor uw medewerking,
Max & Tijko.
Degene die geïnteresseerd zijn en circa 5-10 minuten de tijd hebben, kunnen de enquête invullen door naar deze website te gaan. De website vraagt om een e-mailadres of naam. U hoeft hier niet uw eigen naam of e-mailadres in te vullen. Ook wordt er gevraagd of u interesse heeft vaker mee te helpen aan onderzoeken. Ook hier kunt u gewoon 'nee' invullen, tenzij u uiteraard interesse heeft.
Hartelijk dank voor uw medewerking,
Max & Tijko.
Laatst bewerkt:

).
), ...,
, zitten 2 minuten tussen beide posts. Heb er al een EDIT bij gemaakt