Fitness Seller

Enquête Creatine

Maximusje

Novice
Waardering
0
Laatst had ik een poll gepost over de prestatiebevorderende werking van Creatine, omdat ik bezig was met mijn profielwerkstuk over Creatine. Nu enkele weken later hebben wij ons een stuk verder ingelezen en heeft onze profielwerkstukbegeleider ons toestemming gegeven om voor ons praktisch deel een enquête te houden onder verschillende doelgroepen, onder welke mensen die aan bodybuilding doen.

Degene die geïnteresseerd zijn en circa 5-10 minuten de tijd hebben, kunnen de enquête invullen door naar deze website te gaan. De website vraagt om een e-mailadres of naam. U hoeft hier niet uw eigen naam of e-mailadres in te vullen. Ook wordt er gevraagd of u interesse heeft vaker mee te helpen aan onderzoeken. Ook hier kunt u gewoon 'nee' invullen, tenzij u uiteraard interesse heeft.

Hartelijk dank voor uw medewerking,

Max & Tijko.

Laatst bewerkt:
Chef, bij die meerkeuze antwoorden kan ik die rondjes niet aanvinken. Zelfde geld voor de open vragen, zodra ik daar begin te typen verdwijnt dat vlak ;)

Zal ik er maar gewoon wat moois van maken?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Chef, bij die meerkeuze antwoorden kan ik die rondjes niet aanvinken. Zelfde geld voor de open vragen, zodra ik daar begin te typen verdwijnt dat vlak ;)

Zal ik er maar gewoon wat moois van maken?

Heb je misschien de ontwerpmodus aanstaan? Kijk bij het tabblad 'ontwikkelaars
'. Indien je die niet ziet, dan moet je eerst bij opties voor word aanvinken dat het tabblad voor ontwikkelaars op het lint zichtbaar wordt gemaakt.

Die ontwerpmodus is namelijk voor het bewerken van de vragen van de enquête en dat is de reden dat je ze niet kunt invullen.

Ik denk dat het probleem is dat toen wij de enquête hadden opgeslagen, deze ontwerpmodus nog aan stond. Ik heb het bestand even opnieuw opgeslagen met de ontwerpmodus uit. De downloadlink linkt al naar de nieuwe versie.

Laatst bewerkt:
Die overigens nogsteeds niet werkt, te veel moeite dus.

Verder staan er pijnlijk veel taalfouten in en ziet het er slordig uit. Ik hoop dat je op het MBO zit.

Ik ben geen God, dus je hoeft me niet met hoofdletter U aan te spreken :)

Dat was voor mij wel de kleinste bron van irritatie (tenzij TS zich bewust is van de regel dat je alleen 'U' gebruikt bij iemand die veel eerbied toekomt, dan moet hij echt eens wat meer nuances gaan aanbrengen in zijn perceptie van ons :D).

Dubbele spaties, verkeerd inspringen, regelafstand, algemene slordigheid (eerst aan de kantlijn beginnen en dan met 4cm afstand van de kantlijn beginnen ???), ...,

Die overigens nogsteeds niet werkt, te veel moeite dus.

Verder staan er pijnlijk veel taalfouten in en ziet het er slordig uit. Ik hoop dat je op het MBO zit.

Heb je de instructies op de eerste pagina uitgevoerd? De actieve inhoud moet namelijk eerst ingeschakeld worden. Dat is een beveiligingsmaatregel van Word.

Dubbele spaties, verkeerd inspringen, regelafstand, algemene slordigheid (eerst aan de kantlijn beginnen en dan met 4cm afstand van de kantlijn beginnen ???), ...

De fouten die ik kon vinden in de gebruiksaanwijzing en introductie zijn er nu uitgehaald. Bedankt voor de feedback.

Je hebt gelijk, ik dacht dat U gelijkwaardig was aan u. Ik heb de fout verbeterd in de enquête. Bedankt voor de feedback.

was binnen 10 minuutjes klaar.
zag er goed verzorgt uit, ben verder ook geen fouten tegengekomen als skld zei...
misschien had hij de Macro's of ietsdergelijks niet ingeschakeld

succes verder met de enquete

online enquete maken, krijg je meer reacties.

(ik open in elk geval geen docs :) )

online enquete maken, krijg je meer reacties.

(ik open in elk geval geen docs :) )

Vanaf nu kan de enquête ook online gemaakt worden. Zie de main post voor de links er naar toe. Wij zagen namelijk ook in dat document openen -> invullen -> opslaan -> per mail opsturen ervoor zorgde dat er minder mensen de enquête invulden. Bedankt voor de suggestie!

Jammer dat niet alles in 1 enquette paste, maar ziet er verder goed uit hoor.

Net ingevuld.

Nog even een vraag; hoe zie je wat bij wat hoort? Ik neem aan dat je veel informatie wilt hebben om het met elkaar te vergelijken zodat je conclusies kan trekken (voorbeeld: mensen die zwaarder zijn nemen gemiddeld meer creatine), maar als je dat allemaal apart in moet vullen (online) dan kun je toch niet zien wat bij wat hoort?

ok, nu nog enquete in 1x (want dit slaat natuurlijk nergens op, kun je nooit verbanden leggen zoals skld al zei) en dan ga ik hem invullen ;)

http://thesistools.com/ gratis enquete voor scholieren

Net ingevuld.

Nog even een vraag; hoe zie je wat bij wat hoort? Ik neem aan dat je veel informatie wilt hebben om het met elkaar te vergelijken zodat je conclusies kan trekken (voorbeeld: mensen die zwaarder zijn nemen gemiddeld meer creatine), maar als je dat allemaal apart in moet vullen (online) dan kun je toch niet zien wat bij wat hoort?

De website laat het ip-adres zien op de laatste 3 cijfers na. Dit zou inderdaad een probleem vormen als de eerste drie delen van het ip-adres gelijk zijn, maar gelukkig is die kans klein.

Ik zal nog op zoek gaan naar een alternatief waar we de enquête in zijn geheel op kunnen zetten, voor het geval dat. Één pagina om in te vullen is sowieso handiger.

EDIT: Ik las even over Corpauls post heen (was in de tijd dat hij dat aan het posten was een antwoord aan het typen). We zullen die website morgen eens proberen. Dankjewel daarvoor (Die website ziet er goed uit!).

Laatst bewerkt:
We hebben de enquête nu op thesistools geupload en de enquête kan nu dus stukken eenvoudiger worden ingevuld en verwerkt. Zie de main post voor de instructies.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven