MuscleMeat

ephedrine 2 weken op/af?

Xtreme_BODY zei:
Iemand een id waar je yohimbe kan kopen en welke doseringen je daar van moet nemen?

Weet de bron niet meer precies maar wat ik ervan had begrepen was dat clen een beta 2 antagonist is. En dat naar zon 2 a 3 week de beta 2 receptoren verminderen. Maar efedrine werkt ook op de beta 2 receptor dus vermindert het nog verder inplaats van dat het weer hersteld. Maar efedrine stimuleert ook beta 1 en 3 en nog een alfa recptor?! Dus zou mischien dan ook met verminderede beta 2 receptors nog goed kunnen werken?!Zit zelf nu ook te twijvelen wat ik het beste kan doen.. Wou eerst 3 week clen nemen en dan 3 week efedrine.. Wat denken jullie dat ik het beste kan doen?

En zou het lukken om van 10,1% naar 5% te gaan in 6week?

ik heb het net binnen.. besteld bij vitaminestore.nl 3 potjes a 30 tabs voor 3 tientjes. ik merk wel dat het lust op wekkend is trouwens, ik loop net als in mijn puberteid af en toe met een boner ;) :D best irritant...

YOHIMBE: Corynanthe Yohimbe

Het is de bast van een altijd groene robuuste boom die inheems is in de wouden van West-Afrika. In Afrika, China en West-Indië wordt Yohimbe al duizenden jaren gebruikt als een verdovend middel en een krachtig afrodisiac. Bij vele rituelen en bruiloften wordt het als sacrament gezien.
In 1968 werd het werkzame bestanddeel Yohimbine voor de eerste keer weten- schappelijk getest op verschillende groepen mannen, waarbij de resultaten, zeker op lange duur uitzonderlijk waren. Yohimbine is overigens op doktersvoorschrift te verkrijgen als medicijn tegen impotentie.

Werkzame stoffen: Alkoïden met Yohimbe, ajmalicine en alloyohimbe.

Effect: Dit is een sterk afrodisiacum en een potentieverhogend middel. Het geeft aangename energiestromen door het lichaam. Stimuleert en vergroot de bloed- stroom naar de geslachtsdelen, kan een erectie versterken, verlengen, de coïtusuele opwinding vergroten en krachtigere orgasmen geven.
Het kan ook een prettig 'high' en licht gevoel in het hoofd geven en milde perceptie veranderingen veroorzaken.

Gebruik: Je kunt er thee van maken. Breng vier tot 8 theelepels (tot 20 gram) van de bast aan de kook in een halve liter water. Laat dit 15 minuten zacht koken, filter het door een koffiefilter en laar het nog 15 minuten afkoelen. Doe er wat honing bij voor de smaak. Door vitamine C toe te voegen vormt zich de stof Yhombine-ascorbinezuur genaamd, dat een prettiger en milder effect geeft.

Waarschuwing: Dit is een MAO-remmer. Dat wil zeggen het de afbraak van gifstoffen in de hersenen remt. Voor meer info. zie bij MAO-remmers. Andere bijwerkingen zijn: te hoge doseringen veroorzaken speekselovervloed, versterkte ademhaling, defaecatie, bloeddrukdaling en hartstoornissen.

Bazaar-roosendaal.nl

Andere site:

Te hoge doseringen veroorzaken speekselvloed, versterkte ademhaling, bloeddrukdaling en hartstoornissen.
Sommige voedingsmiddelen, medicijnen of psychoactieve middelen kunnen dan hoofdpijn, maar ook ernstige vergiftigingsverschijnselen veroorzaken. Combineer yohimbe niet met ephedra en calamus.

------------------------------------------------------------------
t*ring! Het is half 5. Ik ben even snel naar :brew:

Laatst bewerkt:
pat21 zei:
De combi E+Y is niet geschikt voor de langere termijn dus, maar hoe lang is dat? 4 weken/ 8 weken of nog langer. Wat zou een goede periode kunnen zijn?
yohimbine moet je nooit langer dan een 2 tot 4 weken gebruiken, dat klopt. Houd het voor het allerlaatste deel van je kuur, als extraatje zeg maar.

Wat ik doe:

EC week 4-8 van dieet normale dosis
EC 8-12 hogere dosis
ECY 12-16 pre foto shoot

let erop dat je na die kuur de schok wel opvangt en dus goed op je voeding blijft letten en cardio langzaam afbouwt terwijl je dieet langzaam opbouwt als je gaat bulken.

Big_T zei:
yohimbine moet je nooit langer dan een 2 tot 4 weken gebruiken, dat klopt. Houd het voor het allerlaatste deel van je kuur, als extraatje zeg maar.

Wat ik doe:

EC week 4-8 van dieet normale dosis
EC 8-12 hogere dosis
ECY 12-16 pre foto shoot

let erop dat je na die kuur de schok wel opvangt en dus goed op je voeding blijft letten en cardio langzaam afbouwt terwijl je dieet langzaam opbouwt als je gaat bulken.

Thx :) Helder alleen op een puntje na. Wat doe je week 1-4? :scratch:

Klopt

Ik heb net een een potje gehaald, wat is die lokale kruidenwinkel toch véél goedkoper dan internet! :thumbs:

1 potje Yohimbe caps, 60 stuks voor 7,95.
Dat ga ik vanavond es :brew: met Efedrine en caffeine. :devil:

->Disclaimer: Bovenstaande hoeveelheden zijn NIET aan te raden aan beginners en in het geheel niet aanbevelingswaardig tenzij je even vertieft bent als ik!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven