- Waardering
- 7.881
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
dit
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar als t kan ben ik erbij
ik hoop dat jij ook kan natty anders zit ik straks in mn eentje tussen al die mannen...
chocomel drinken en dik worden
nouuuu nog een klein beetje onder voorbehoud hoor, ligt aan onze vakantiemaar als t kan ben ik erbij
ik hoop dat jij ook kan natty anders zit ik straks in mn eentje tussen al die mannen...
![]()
Is ook 'n beetje de primaire reden waardoor ik overweeg even langs te wippen.

Jk brah ben benieuwd wat de opkomst is!
Heb lessen poseren, afwachten of juli ook doorgaat ivm vakanties. Anders lijkt t me zeker wel leuk!

Klinkt goed olivier, verheug me er sws op jou te zien. Je bebt een soort bekende dbber
Is ook 'n beetje de primaire reden waardoor ik overweeg even langs te wippen.
nouuuu nog een klein beetje onder voorbehoud hoor, ligt aan onze vakantiemaar als t kan ben ik erbij
![]()
Jep dit lijkt me het beste!Arnodsi / Sayer, wordt het dus Hilversum? En hoeveel mensen? Dan maak ik de all you can eat en gym 2 uur open laten speciaal voor ons definitief. Misschien nieuwe pol/topic?
Dus ik mag je op de lijst zetten?Is ook 'n beetje de primaire reden waardoor ik overweeg even langs te wippen.

![]()

Dus ik mag je op de lijst zetten?
![]()
Jij komt sowieso![]()
En natty ook!
Deur staat voor je open belgje![]()
Als ik kan kom ik zeker.

Jep dit lijkt me het beste!
Hoeveel mensen weet ik nog niet precies. Momenteel staat de lijst op 31 personen.
Mensen die momenteel op de lijst staan moeten bevestigen dat ze komen! Anders hebben ze pech en wordt er niet gereserveerd voor deze personen!
Andere mensen mogen zich natuurlijk nog steeds inschrijven!

Is marieke ook uitgenodigd?Deur staat voor je open belgje![]()
Als ik kan kom ik zeker.

Gewoon komen man!ik wacht ff met definitieve bevestiging tot ik zeker weet dat ik weer normaal kan trainen met mijn enkelbanden tegen die tijd. Voor een halve superdude training kom ik niet naar hilversum

Jij hebt een vriendin, dus is een slecht excuus

Dus ik mag je op de lijst zetten?
![]()
Jij komt sowieso![]()
En natty ook!

De voor- of de achterdeur?
---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 14:22 ----------
Ik wacht nog even op extra chicks![]()