Fitness Seller

Epic meet part II*

Peiling Peiling Welke datum?

• Totaal stemmers
    61
gelukkig delen we dezelfde passie :heart:

Mehh die éne chick krabbelt nu ook al terug :roflol:

nouuuu nog een klein beetje onder voorbehoud hoor, ligt aan onze vakantie :cool: maar als t kan ben ik erbij:) ik hoop dat jij ook kan natty anders zit ik straks in mn eentje tussen al die mannen...:eek!:

Heb lessen poseren, afwachten of juli ook doorgaat ivm vakanties. Anders lijkt t me zeker wel leuk!

voor mij is juli veel te vroeg, en utrecht ook te ver.

Begin augustus rond grensstreek/Apen/Gent/whatever wel paraat.

Klinkt goed olivier, verheug me er sws op jou te zien. Je bebt een soort bekende dbber

Is ook 'n beetje de primaire reden waardoor ik overweeg even langs te wippen.

Praise the lord Scoobz0r! :-#

Beter komt GetXXL uit zichzelf, anders kom ik hem halen.

nouuuu nog een klein beetje onder voorbehoud hoor, ligt aan onze vakantie :cool: maar als t kan ben ik erbij:) ik hoop dat jij ook kan natty anders zit ik straks in mn eentje tussen al die mannen...:eek!:

Eentje zal aanwezig zijn, die daar zelf traint. Ze zit alleen niet op DBB helaas, zal haar wel even stompen.

Zij: http://www.facebook.com/photo.php?f...68527483.46783.100000566246003&type=1&theater

Arnodsi / Sayer, wordt het dus Hilversum? En hoeveel mensen? Dan maak ik de all you can eat en gym 2 uur open laten speciaal voor ons definitief. Misschien nieuwe pol/topic?

• Topic Starter Topic Starter
Arnodsi / Sayer, wordt het dus Hilversum? En hoeveel mensen? Dan maak ik de all you can eat en gym 2 uur open laten speciaal voor ons definitief. Misschien nieuwe pol/topic?
Jep dit lijkt me het beste!

Hoeveel mensen weet ik nog niet precies. Momenteel staat de lijst op 31 personen.

Mensen die momenteel op de lijst staan moeten bevestigen dat ze komen! Anders hebben ze pech en wordt er niet gereserveerd voor deze personen!
Andere mensen mogen zich natuurlijk nog steeds inschrijven!

Even in opvolging op bovenstaand bericht:

Gelieve niet de e-hero uit te hangen, hier te zitten zeggen dat je komt en dan de dag zelf met een zwak excuus afkomen. Op de lijst, is op de lijst. Gaan we niet moeilijk om doen.

Is ook 'n beetje de primaire reden waardoor ik overweeg even langs te wippen.
Dus ik mag je op de lijst zetten? :cool:

Wat8.jpg

Jij komt sowieso :mad: :whip:
En natty ook!

ik wacht ff met definitieve bevestiging tot ik zeker weet dat ik weer normaal kan trainen met mijn enkelbanden tegen die tijd. Voor een halve superdude training kom ik niet naar hilversum

Deur staat voor je open belgje:kiss:

Als ik kan kom ik zeker.

De voor- of de achterdeur? :dunno:

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 14:22 ----------

Jep dit lijkt me het beste!

Hoeveel mensen weet ik nog niet precies. Momenteel staat de lijst op 31 personen.

Mensen die momenteel op de lijst staan moeten bevestigen dat ze komen! Anders hebben ze pech en wordt er niet gereserveerd voor deze personen!
Andere mensen mogen zich natuurlijk nog steeds inschrijven!

Ik wacht nog even op extra chicks :D

Deur staat voor je open belgje:kiss:

Als ik kan kom ik zeker.
Is marieke ook uitgenodigd? :eyebrow:

ik wacht ff met definitieve bevestiging tot ik zeker weet dat ik weer normaal kan trainen met mijn enkelbanden tegen die tijd. Voor een halve superdude training kom ik niet naar hilversum
Gewoon komen man!
Ik doe niet anders :sd:

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 14:27 ----------

Ik wacht nog even op extra chicks :D
Jij hebt een vriendin, dus is een slecht excuus :trollface:

Terug
Naar boven