XXL Nutrition

Epic meet part II*

Peiling Peiling Welke datum?

• Totaal stemmers
    61
nog iemand mijn strippersact meegemaakt?

ik heb wel enorme spierpijn, en dat na dat dere bulks, denk dat zo'n paal toch wel wat anders was om te doen dan normaal vanwege de mind muscle

Ja hahahaha tot 5 uur :p

Gevolg is dat ik nu niet meer weet of ik nou nog leef of niet.
Gvd wat ben ik naar de klote wahahaha

:roflol:

Ik vond het wel epic, maar met die terugreis toch verstandig geweest om 2 uur te gaan.

Maaar damnnnn zoveel wijven, overal om ons heen op die dansvloer, voelde me bijna ongemakkelijk.

Kijkt ene me lief aan en lacht paar keer , dacht owh mooi daar ga ik dalijk opaf, opeens de spotlight op haar gezicht en bleek een ontzettende graf**p te hebben :roflol: im out

Ik vond het wel epic, maar met die terugreis toch verstandig geweest om 2 uur te gaan.

Maaar damnnnn zoveel wijven, overal om ons heen op die dansvloer, voelde me bijna ongemakkelijk.

Kijkt ene me lief aan en lacht paar keer , dacht owh mooi daar ga ik dalijk opaf, opeens de spotlight op haar gezicht en bleek een ontzettende graf**p te hebben :roflol: im out

hoge standaarden

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.270
Ik had bijna ruzie met D77 omdat ik z'n apparaat in pikte met trainen :angstig:

Voor de rest was een hoop een beetje aan het trainen, zonder nog elkaar te veel gesproken te hebben volgens mij.
Het was een drukste van jewelste voor die spiegel. Iedereen schouders aan het trainen! :D

Maar dat kwam na het trainen helemaal goed!
Bij het etentje waar ik helaas niet meer bij was zou dit al helemaal ruimschoots ingehaald zijn :D

Daar naast leuk om iedereen eens te ontmoeten! Iedereen was ect super relaxt! Ook leuk dat Anthony er even was
Ik denk dat ibo dacht dat ie alleen was :o zomaar heel dat ding in beslag nemen! Maar goed, aangezien ik 2x in hem pas, deed ik gewoon wat hij zei

Dat kom je iig niet in België tegen :p

godver nog steeds naar de klote :mad:

Kan er jammer genoeg niet bijzijn, maar veel plezier jongens!

Was echt een geslaagde avond jongens! Nogmaals bedankt voor de uitnodiging.
Diaephi was echt een baas op de dansvloer. Mirin' fo life brah

Terug
Naar boven