- Waardering
- 516
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 53kg
Als die zo langzaam bokst in de ring, ligt hij zo k.o.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lopen er een paar bij die hun stringers/singlets nog wel ff in de kast mogen latenpotverdomme zeg.

Het poepen was ook heel gezellig

zon ecto heeft zelfs zon zyzztattooLopen er een paar bij die hun stringers/singlets nog wel ff in de kast mogen latenpotverdomme zeg.

Als je nu niet vroeger was doorgegaan kon je mee lachen met de inside joke

Iets wat jij nog nooit hebt gedaan

Als je nu niet vroeger was doorgegaan kon je mee lachen met de inside joke
Bepaalde mensen vonden het taaltje van Sayer en mij grappig
---------- Post toegevoegd 7 July 2013 om 20:16 ----------
Iets wat jij nog nooit hebt gedaan![]()

Haha ja dat hoorde ik ook later xD Fail! Ik was iedereen halen maar had de douche geskipped want ik hoorde niks. Misschien maar beter ook, what has been seen cannot be unseen :-3

Meeting en trainen was top! Post workout diner bij sumo was ook top. Nog 1 keer voor de ober van onze tafel (DDG & Vortex) Thanks brah!

Eten was eten, ik wist na het aanduiden al lang niet meer wat ik had besteld. Maar alles ging vlot binnenDe ober die jullie iets van 5x het verkeerde gerecht bracht?![]()

Rob G wil ik ook wel een beschuitje mee eten :$Zag er idd goed geregeld uit. Volgende keer zijn Rob G en ik er ook bij![]()

Lopen er een paar bij die hun stringers/singlets nog wel ff in de kast mogen latenpotverdomme zeg.