MuscleMeat

Epic meet part II*

Peiling Peiling Welke datum?

• Totaal stemmers
    61
Btw wanneer is de volgende meet? :scratch:

Je komt nu redelijk in de vakantieperiode, dus de kans dat er dan redelijk veel kunnen is klein.
Voordat iedereen weer een beetje flink aan het trainen is en boven onderhoud eet (niet iedereeen) zijn we wel aangekomen in oktober/november.
December zit vol met feestdagen, dus dan zal de animo ook wel minder wezen of mensen moet zitten te springen om
een "kerst-meeting" of "oud & nieuwjaars-meeting" ergens in het zuiden des lands ?

Voor mij maakt het niet uit, de rit heeft me aan benzine 30 euro gekost (15 per persoon); 12 euro parking. Dus dat is eig 2 keer niets (trein had me een pak meer gekost).

Zolang het op tijd geregeld is maakt het me niet echt uit waar en wanneer.

Voor mij maakt het niet uit, de rit heeft me aan benzine 30 euro gekost (15 per persoon); 12 euro parking. Dus dat is eig 2 keer niets (trein had me een pak meer gekost).

Zolang het op tijd geregeld is maakt het me niet echt uit waar en wanneer.

Gewoon nog een meet eind augustus vlak voordat iedereen weer naar school moet

Gewoon nog een meet eind augustus vlak voordat iedereen weer naar school moet

Dat is nog steeds in de zomer, in de herfst is toch veel fijner? Of ben ik de enige die liever vroeg in de ochtend gaat trainen als het lekker weer is buiten??

Dat is nog steeds in de zomer, in de herfst is toch veel fijner? Of ben ik de enige die liever vroeg in de ochtend gaat trainen als het lekker weer is buiten??

Na trainen nog ff stappen vind ik fijner in de zomer als ik het land door moet reizen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.429
(begin of eind) Augustus is voor mij goed :D

Waarom draagt sniezel zon gekke muts

(begin of eind) Augustus is voor mij goed :D

ofo742.gif

Waar haal je die gymshark tanks btw?

Eindelijk beetje bijgekomen hoor.

Volgende meet weer epic dancemoves zetten :p

Terug
Naar boven