MuscleMeat

Epic Ownage

Own Sculpturer

Freaky Bodybuilder
Elite Member
10 media-items
Waardering
9
Na heeeel wat jaartjes (kick)boksen en voetballen weer serieus aan de ijzers gegaan. Zal hier als vanouds wat stats etc gaan droppen maar wel minder tijd als voorheen, inmiddels heb ik 2 kids en binnen aantal dagen/weekje max de derde op komst!! Btw de Gym heb ik jaren terug verkocht mocht die vraag onophoudelijk volgen in me log xD.

Begin stats @88kg (1.72m) maar zoals oude forum maten van me weten de weegschaal is niet mijn vriend, wel de spiegel want die liegt nooit.

Long time no see, welkom terug !!

Yessss, m'n grote voorbeeld is terug, ken je mij ook nog?:)

• Topic Starter Topic Starter
Nwe hobby heeft wel wat massa gekost maar zit alweer 2kg boven wedstrijd gewicht met een altijd lage bf%.
IMG_0797.JPG

Klassebak :D

Maar je was dus helemaal gestopt met bodybuilding en gan kickboksen en voetballen? Hoe dat zo dan?

Maar je was dus helemaal gestopt met bodybuilding en gan kickboksen en voetballen? Hoe dat zo dan?

Besmet met boks virus wat ik graag erbij blijf doen, voetballen was meer omdat ik qua conditie me ei niet meer kwijt kon :roflol: Wel heb ik veel met kettle bells getraind om kracht en duursport te combineren met dynamische training om snel te kunnen blijven stoten en trappen.

Update, dikke ?

lool erg druk ivm zwangerschap vrouwtje maar weer heerlijk getraind vandaag en gisteren :lifter:

Nu 3e week ingegaan en eigenlijk alles op 40/50%pr. Zoals gewoonlijk met 5sec negatieven/dead stops en holds.

Gisteren borst/triceps:

Incline bp 5x5
Flat bp 5x5
Pec deck flyes (4x max reps)
Incline Cable flyes (4x max reps)

Supersets:

Press down (reverse grip) + machine dips.

Incline bp (close grip) + scul crush (reverse grip)

Rug/biceps

Pull down
T-bar rows
Barbell rows
Seated cable rows
Dumbell rows

Supersets:

Machine curls + dumbell curls
Barbell curls + cable curls

Thats it.. zoals eerder gezegd alles met deadstops holds negatieven etc.. zelfs nog setjes 21'en ertussen gevoegd.

Rustig weer aant opbouwen qua gewichten, merk dat ik wel meer kilo's aankan maar wil niet te hard van stapel lopen en blessures kweken in een vroeg stadium van comeback. Gewichten gooien kunnen we allemaal maar het gewicht de baas zijn op een verantwoorde manier is mijn ding altijd al geweest dus daar werk ik rustig weer naartoe.

:flex:

Terug
Naar boven