Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
morgen is een mooie dag dan gaat sjors haar battle aan de slag
dan krijgt.. unknown.. die kapsones lijer eindelijk klappen en gaat ermee kappen
hij word zo down met zijn syndroom en rot op hier dat is mijn droom
al zit sjors niet goed in haar vel mijn stem krijgt ze toch wel
Wat laat jij je kennen zeg.Wat laat jij je kennen zeg.
En oja, werk ook even aan je woordenschat, schandalig dat het met je 50 jaar nog zo beperkt is.
haha dat jij nog steeds reageert ik schrijf zo met opzet .. maar hier nog een voor je
unknown vuile sl*t ga maar vroeg naar bed morgen word je door een vrouw met ballen op je nummer gezet
gr. opa
Mooi man, ga nu maar ergens huilen.
Als je met rijms wilt komen, puur en alleen omdat je in het andere topic op je plek gezet bent, had je je in moeten schrijven.
We weten overigens beide dat je zwaar het onderspit delft.
Jij noemt de deelnemers : de mensen die meedoen aan de battle en de mensen die niet meedoen aan de battle. Ik zou een naamsverandering doen i.v.m. duidelijkheid van de regels.
'- Deelnemers mogen in de battle topics voordat de battle afgelopen is niets posten, de 2 mensen die battlen mogen uitsluitend hun rhymes posten gedurende de battle.'
Of ik lees het verkeerd...

wat is er niet duidelijk? deelnemers mogen NIETS posten, de deelnemers die battlen mogen uitsluitend rhymes posten![]()
Wie zijn de deelnemers? Dat zijn de mensen die battlen, en jij bedoelt de mensen die niet battlen denk ik?

tuurlijk, ik heb geen authoriteit over random dbbers, hoe de **** ga ik hen verhinderen van te posten?Omdat nergens staat dat de mensen die niet meedoen aan deze rijmcontest niet mogen posten.
Jij maakte deze post pas in topic http://forum.dutchbodybuilding.com/...sponsored-by-sportfood-nl-355930/#post8214956 die nu weg ge-edit is.
Maar het mag dus toch wel? Mensen die niet meedoen aan de rijmcontest mogen wel posten, alleen de deelnemers van de contest niet, tenzij je aan het battlen bent.
![]()

Nee, hoezo? De verwarring ontstond doordat hij de post maakte in de battle topic over dat niemand er mag posten, alleen de mensen die battlen. Vandaar dat ik zei dat het beter is als hij de regels gaat aanpassen in dit topic.
Vervolgens heeft hij de post weg ge-edit en zijn de oude regels gewoon weer van toepassing, blijkt nu.