MuscleMeat

Aankondiging Epic Rhyme Battles of DBB, sponsored by Sportfood.nl

Penauts k*thomo zo komt mijn opening morgen niet goed uit de verf. Doe normaal jonge. Want anders.

• Topic Starter Topic Starter
Nvm.

Laatst bewerkt:
morgen is een mooie dag dan gaat sjors haar battle aan de slag

dan krijgt.. unknown.. die kapsones lijer eindelijk klappen en gaat ermee kappen

hij word zo down met zijn syndroom en rot op hier dat is mijn droom

al zit sjors niet goed in haar vel mijn stem krijgt ze toch wel

:roflol: Wat laat jij je kennen zeg.

En oja, werk ook even aan je woordenschat, schandalig dat het met je 50 jaar nog zo beperkt is.

Laatst bewerkt:
:roflol: Wat laat jij je kennen zeg.

En oja, werk ook even aan je woordenschat, schandalig dat het met je 50 jaar nog zo beperkt is.

haha dat jij nog steeds reageert ik schrijf zo met opzet .. maar hier nog een voor je

unknown vuile sl*t ga maar vroeg naar bed morgen word je door een vrouw met ballen op je nummer gezet

gr. opa

haha dat jij nog steeds reageert ik schrijf zo met opzet .. maar hier nog een voor je

unknown vuile sl*t ga maar vroeg naar bed morgen word je door een vrouw met ballen op je nummer gezet

gr. opa

Mooi man, ga nu maar ergens huilen.
Als je met rijms wilt komen, puur en alleen omdat je in het andere topic op je plek gezet bent, had je je in moeten schrijven.

We weten overigens beide dat je zwaar het onderspit delft.

Mooi man, ga nu maar ergens huilen.
Als je met rijms wilt komen, puur en alleen omdat je in het andere topic op je plek gezet bent, had je je in moeten schrijven.

We weten overigens beide dat je zwaar het onderspit delft.

unknown dat er zijn die beter zijn dan ik weet ik en op mijn plek gezet zijn jou woorden door jou gebasch

op iedereen heb jij meer haters dan ik .. al zou jou battle morgen beter zijn dan die van sjors dan nog is zij geliefder dan jij en verlies je zowiezo

het enige goede van onze battle was dat deze wedstrijd er uit voort gekomen is

ga nu maar slapen broeki

opa

ik wil ook rijmen :(

unleash glecky!

Jij noemt de deelnemers : de mensen die meedoen aan de battle en de mensen die niet meedoen aan de battle. Ik zou een naamsverandering doen i.v.m. duidelijkheid van de regels.

'- Deelnemers mogen in de battle topics voordat de battle afgelopen is niets posten, de 2 mensen die battlen mogen uitsluitend hun rhymes posten gedurende de battle.'

Of ik lees het verkeerd...

wat is er niet duidelijk? deelnemers mogen NIETS posten, de deelnemers die battlen mogen uitsluitend rhymes posten:scratch:

wat is er niet duidelijk? deelnemers mogen NIETS posten, de deelnemers die battlen mogen uitsluitend rhymes posten:scratch:

Wie zijn de deelnemers? Dat zijn de mensen die battlen, en jij bedoelt de mensen die niet battlen denk ik?

Je hebt deelnemers
Je hebt toeschouwers

Mensen die niet mogen posten zijn toeschouwers.

Laatst bewerkt:
Wie zijn de deelnemers? Dat zijn de mensen die battlen, en jij bedoelt de mensen die niet battlen denk ik?

deelnemers aan de wedstrijd gewoon, daarboven staat toch ook "deelnemers mogen niet stemmen, ook niet op de battles van anderen", snap niet hoe iemand dat zou kunnen misinterpreteren

Omdat nergens staat dat de mensen die niet meedoen aan deze rijmcontest niet mogen posten.

Jij maakte deze post (dat niemand er mag posten - aangezien er mensen waren die posten en die niet meededen in de contest) pas in topic http://forum.dutchbodybuilding.com/...sponsored-by-sportfood-nl-355930/#post8214956 die nu weg ge-edit is.

Maar het mag dus toch wel? Mensen die niet meedoen aan de rijmcontest mogen wel posten, alleen de deelnemers van de contest niet, tenzij je aan het battlen bent.

:roflol:

Laatst bewerkt:
Omdat nergens staat dat de mensen die niet meedoen aan deze rijmcontest niet mogen posten.

Jij maakte deze post pas in topic http://forum.dutchbodybuilding.com/...sponsored-by-sportfood-nl-355930/#post8214956 die nu weg ge-edit is.

Maar het mag dus toch wel? Mensen die niet meedoen aan de rijmcontest mogen wel posten, alleen de deelnemers van de contest niet, tenzij je aan het battlen bent.

:roflol:
tuurlijk, ik heb geen authoriteit over random dbbers, hoe de **** ga ik hen verhinderen van te posten?:roflol:

Oh gelukkig, ik mag posten...

Haha, in je gezicht Butchy.

Nee, hoezo? De verwarring ontstond doordat hij de post maakte in de battle topic over dat niemand er mag posten, alleen de mensen die battlen. Vandaar dat ik zei dat het beter is als hij de regels gaat aanpassen in dit topic.

Vervolgens heeft hij de post weg ge-edit en zijn de oude regels gewoon weer van toepassing, blijkt nu.

Nee, hoezo? De verwarring ontstond doordat hij de post maakte in de battle topic over dat niemand er mag posten, alleen de mensen die battlen. Vandaar dat ik zei dat het beter is als hij de regels gaat aanpassen in dit topic.

Vervolgens heeft hij de post weg ge-edit en zijn de oude regels gewoon weer van toepassing, blijkt nu.

nee, mijn post in dat battle topic was op remi gericht die "freeeeeesssssttttttyyyyyyyyyyyyylllllleeeeeeeeee" had gepost, niet op de andere mensen.

Terug
Naar boven