Fitness Seller

Aankondiging Epic Rhyme Battles of DBB, sponsored by Sportfood.nl

Snap niks van die rhyme regels man :roflol:
Tekst die ik heb gemaakt is gebaseerd op die 2 rijm regel (dacht dus dat je niet meer dan 2 verschillende rijmen erin mocht hebben).
In de battle van net zijn het er gewoon 7-8?
Waar staan die 2 rhymes voor dan?

• Topic Starter Topic Starter
Op posts.

Snap niks van die rhyme regels man :roflol:
Tekst die ik heb gemaakt is gebaseerd op die 2 rijm regel (dacht dus dat je niet meer dan 2 verschillende rijmen erin mocht hebben).
In de battle van net zijn het er gewoon 7-8?
Waar staan die 2 rhymes voor dan?

Why the hell heb je nu al je tekst opgemaakt ?! Beetje jammer, neemt toch wel wat weg van de bedoeling van het freestylen, toch ?

Why the hell heb je nu al je tekst opgemaakt ?! Beetje jammer, neemt toch wel wat weg van de bedoeling van het freestylen, toch ?

Aangezien ik die klote rhyme regel niet snap en het antwoord : ''op posts'' ook niet, zal ik wss alsnog moeten gaan freestylen.
Of mag je gewoon 6 zinnen hebben die op hetzelfde rijmen, want in de battle zie ik maar stukjes van 2 rijmen per alinea?

• Topic Starter Topic Starter
Aangezien ik die klote rhyme regel niet snap en het antwoord : ''op posts'' ook niet, zal ik wss alsnog moeten gaan freestylen.
Of mag je gewoon 6 zinnen hebben die op hetzelfde rijmen, want in de battle zie ik maar stukjes van 2 rijmen per alinea?

Per battle 2 posts per persoon (in de finale 3 posts per persoon), en per post mag je maximaal 20 regels schrijven. Er is geen minimumlengte aan regels.

Duidelijk?

Ik zeg je eerlijk, ik moet hard gaan werken aan tekst, want die battle tussen Sjors en Unknown zou ik echt afgemaakt worden :roflol:

Anyways, ik ga maandag ook niet redden, ben dinsdagavond pas terug, is dit mogelijk?

Als ik nou tegen jou mocht had ik genoeg om je af te maken, jammer :sad:

Jullie zijn allemaal phaggots.
Mijn rijmen braak ik uit als kots.

Zou ik met zo'n tekst winnen?

Sanca, ik neuk jou de moeder
en behandel je vader als een broeder.

Ik smeer poep aan je baard
en gebruik glecky als renpaard.

en nu?
zou je materiaal maar houden voor de wedstrijd als dit het beste is wat je kan verzinnen, want je zal het nodig hebben:roflol:

Terug
Naar boven