Fitness Seller

Aankondiging Epic Rhyme Battles of DBB, sponsored by Sportfood.nl

Waarom was gisteren de 2de battle niet ?!

Geen idee, 2e battle niet vandaag ?

Weet niet tegen wie ik battle.
Angelus heeft geen tijd, maar zie hem wel posten in andere topics vandaag :dunno:
Of hij moet bedoelen geen tijd voor het hele toernooi, mocht die denken de 1e ronde door te komen.

Angelus heeft geen tijd, maar zie hem wel posten in andere topics vandaag :dunno:
Of hij moet bedoelen geen tijd voor het hele toernooi, mocht die denken de 1e ronde door te komen.

Hij zit altijd te no-lifen op DBB.
Inmiddels heeft Butch de organisatie op zich genomen, dus een battle tussendoor voeren moet wel lukken voor Angelus lijkt me.
Stuur hem anders een pm.

Hij zit altijd te no-lifen op DBB.
Inmiddels heeft Butch de organisatie op zich genomen, dus een battle tussendoor voeren moet wel lukken voor Angelus lijkt me.
Stuur hem anders een pm.

Hij zou dit topic toch wel moeten zien met dat no-lifen dan + het feit dat het in zijn sig staat :roflol:
Zal eens pm'en

Hij is bezig om zijn plan uit te denken waardoor hij na zijn studie nooit meer hoeft te werken. Misschien dat hij beter Corleone een PM stuurt dan.

Wel jammer dat hij iets opzet waar hij bij voorbaat al wist dat hij het niet kon afmaken. Maar alsnog bedankt voor zijn aanzet, jammer van de verdere uitwerking.

Hij is bezig om zijn plan uit te denken waardoor hij na zijn studie nooit meer hoeft te werken. Misschien dat hij beter Corleone een PM stuurt dan.
:roflol:

Wel jammer dat hij iets opzet waar hij bij voorbaat al wist dat hij het niet kon afmaken. Maar alsnog bedankt voor zijn aanzet, jammer van de verdere uitwerking.

wist t niet op voorhand, anders had ik dit topic niet opgestart, ben pas donderdag aan mn projecten begonnen en heb me toen pas gerealiseerd hoeveel werk het nog is in combinatie met blokken voor examens. Gaat 3 weken lang 8u per dag werken voor school worden, daarbij ook nog eens 5 dagen per week 45min cardio en 3x per week 1u trainen, blijft er weinig tijd over voor deze wedstrijd in goede banen te leiden:o

Maar ga wel nog deelnemen, lm was te bang om mijn plaats over te nemen na het zien van sjors' nederlaag.

• Topic Starter Topic Starter
and, anders had ik dit topic niet opgestart, ben pas donderdag aan mn projecten begonnen en heb me toen pas gerealiseerd hoeveel werk het nog is in combinatie met blokken voor examens. Gaat 3 weken lang 8u per dag werken voor school worden, daarbij ook nog eens 5 dagen per week 45min cardio en 3x per week 1u trainen, blijft er weinig tijd over voor deze wedstrijd in goede banen te leiden:o

Dat is helaas de harde realiteit als je later een baan hebt.

Maarrem, ga jij nog battlen tegen ShadyNG binnenkort?

Is het now of is het een never ?

Vandaag om 17.00 de battle: Angelus vs ShadyNG.

Oeps foutje. Wilde de eerste post van dit topic aanpassen.

Laatst bewerkt:
Wanneer gaat het aan ?

Terug
Naar boven