MuscleMeat

Aankondiging Epic Rhyme Battles of DBB, sponsored by Sportfood.nl

ik ga wanneer dit afgehandeld is een maand van dbb weg blijven, krijg geen **** gedaan voor school omdat ik de discipline niet heb om hier maar heel sporadisch te kijken, tis alles of niets:roflol:

Know that feel, word een hardcore vakantie dit :(
Ach het had sowieso maar 1 battle de tijd gekost voor je, als je in de 1e ronde tegen mij komt :trollface:

Beter blijft ze weg, heb al 1 verse klaarliggen voor je, Angelus :fire:

Shiii- te laat :(

Anusgeil, je moet wel als deelnemer mee blijven doe he. Heb hoge verwachtingen van je.

Chicken.jpg

--

Laatst bewerkt:
cliffs iemand?

Waar is de battuuuul?

Damn, hulde voor beide deelnemers. Vond Unknown net wat harder overkomen. Maar ik ben een leek op dit gebied.

• Topic Starter Topic Starter
Sanca en Weightboy, weten jullie al wanneer jullie tegen elkaar gaan battlen?

Ik heb dat liever ook maar het is heel moeilijk aan te geven waar dan de grens ligt m.b.t. het inspelen op een ander, vervolgens moet het gecontroleerd worden tijdens het ‘spel’, en wat als men er niet aan houdt... kortom dat is niet te doen en maakt het ingewikkeld voor iedereen.

De regels zijn nu simpel maar wel duidelijk:
'Verder kan en mag alles, hoe je het aanpakt is volledig aan jou. Gewoon doen wat je zelf denkt dat je het meeste stemmen op zal leveren.'

Het zijn uiteindelijk de mensen op DBB die bepalen of jij de volgende ronde door mag.

Het is en blijft een 'spelletje'. :)

Laatst bewerkt:
Ik heb dat liever ook maar het is heel moeilijk aan te geven waar dan de grens ligt m.b.t. het inspelen op een ander, vervolgens moet het gecontroleerd worden tijdens het ‘spel’, en wat als men er niet aan houdt... kortom dat is niet te doen en maakt het ingewikkeld voor iedereen.

Nee, doelde erop dat het verplicht moet zijn om te "freestylen". ;)

Natuurlijk is zoiets totaal niet te controleren, maar indien alle rijms op voorhand verzonnen zijn maakt het imo minder leuk.
Snap best dat de openingsposter wat verzint aangezien die 10 minuten heeft, en de 2nd poster wat lines klaar heeft om te gebruiken. Maar imo zou van beide deelnemers de 2e rijm tijdens de battle tot stand gekomen zijn en niet op voorhand verzonnen.

Zoals het er nu uitziet spelen de verliezers - alleen van de beginronde - niet tegen elkaar zoals in eerste instantie de bedoeling is, tenzij iedereen gewoon door wil spelen natuurlijk.
- Standaard toernooistructuur, win je, ga je door naar de volgende ronde. Verlies je, speel je tegen overige verliezers voor de overige plaatsen.
Dit heeft te maken doordat er al 8 battles worden gespeeld en dat zou betekenen dat we er nog 4 bij krijgen. Ik merk dat men het moeilijk vindt om een datum te prikken en daardoor zou de rhyme battle contest te lang duren... Bovendien vraag ik het me af of de verliezers nog door willen spelen....

Dit betekent dat we een ranking krijgen van de eerste vier plaatsen (van de acht).

Nogmaals, als de verliezers - van de beginronde - graag door willen spelen dan kan dat. Meld het dan in dit topic!

Laatst bewerkt:
Geen idee hoe het met mijn battle zit.
Ben ziek dus zal dadelijk of in me bed liggen, of alsnog naar de gym zijn.
Zal kijken of ik vanavond tijd heb om hier nog eens te kijken.

Terug
Naar boven