MuscleMeat

erge junkdag

Dangerous

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
98kg
Vetpercentage
18%
kon mezelf niet meer inhouden na 2 maanden gecut te hebben.
het ergste is dat ik alles net net heb gegeten en zo ga slapen, 4 milkyways, kom met 200gr frootloops. 4 boterhammen met kipfilet en een twix. en ik ga niet eens over de begin van de dag beginnen.

vanaf maandag weer 2 maanden streng cutten! wat at jij op je ergste junkdag.

Die vraag kan ik niet eens beantwoorden :o

Afgelopen december nog een Chocoladeletter weggewerkt voor het slapen gaan :heart:

Alsof het ene ruk uitmaakt of je het voor het slapen gaan eet...

En alsof je in 1 dag bijvreet wat je in 2 maanden cut.

og mietjes:P ik heb elke dag junkdag!
nu eindelijk aan het cutten want kreeg toch wel een buikje....(14.6%)

No worries, geeft je weer motivatie verder te cutten. Ik heb al bijna 10 dagen nergens meer op gelet, dan word het een ander verhaal......

Eh-eh, dat wil je niet weten:D

ga soms even langs de mac. om een hamburger te halen. maar meer ook niet.
maar nu ben ik ook niet in de cut.

3 mcchickens ;D

2 bier, zaterdag. Echt een enorme schok.

Op zich is het toch geen drama eens in de week te zondigen, tijdens je cut? Anders zou ik het gewoon niet volhouden denk ik. Nu ja, mijn eetpatroon is gedurende het weekend sowieso ****ed up, uitgaan de zaterdag, uiteraard wat drinken dan, en de zondag lang uitslapen, en dan trek ik mij die dag niet veel aan van eten, eet ik meestal volkorenspaghetti met kaas mmmm, of ga ik es naar de thaï wat eten... en meestal volgt er nog wel een dessertje dan ook :) wat haagen dasz, zelfgemaakte cheesecake.. mmm I love sundays :D Nu ja, ik denk dat het feit dat ik redelijk actief ben op de dansvloer de zaterdag en niet zo superveel calorieën binnenkrijg de zondag (ongeacht dat wat ik eet dan meestal niet zo gezond is) niet zoveel uitmaakt, want ik verlies toch nog altijd 0.5 a 1kg per week voorlopig. Als ik zou stagneren zou ik die bad Sundays wel schrappen, maar voorlopig trek ik er mij toch ff niks van aan :D

Op zich is het toch geen drama eens in de week te zondigen, tijdens je cut? Anders zou ik het gewoon niet volhouden denk ik. Nu ja, mijn eetpatroon is gedurende het weekend sowieso ****ed up, uitgaan de zaterdag, uiteraard wat drinken dan, en de zondag lang uitslapen, en dan trek ik mij die dag niet veel aan van eten, eet ik meestal volkorenspaghetti met kaas mmmm, of ga ik es naar de thaï wat eten... en meestal volgt er nog wel een dessertje dan ook :) wat haagen dasz, zelfgemaakte cheesecake.. mmm I love sundays :D Nu ja, ik denk dat het feit dat ik redelijk actief ben op de dansvloer de zaterdag en niet zo superveel calorieën binnenkrijg de zondag (ongeacht dat wat ik eet dan meestal niet zo gezond is) niet zoveel uitmaakt, want ik verlies toch nog altijd 0.5 a 1kg per week voorlopig. Als ik zou stagneren zou ik die bad Sundays wel schrappen, maar voorlopig trek ik er mij toch ff niks van aan :D

Wat voor workouts doe je dan zoal op de dansvloer?

---------- Toegevoegd om 12:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:08 ----------

kon mezelf niet meer inhouden na 2 maanden gecut te hebben.
het ergste is dat ik alles net net heb gegeten en zo ga slapen, 4 milkyways, kom met 200gr frootloops. 4 boterhammen met kipfilet en een twix. en ik ga niet eens over de begin van de dag beginnen.

vanaf maandag weer 2 maanden streng cutten! wat at jij op je ergste junkdag.

Beter kots je het uit:)

5 dagen lang carnaval: Bier, frisdrank, chips, friet, pizza, shoarma, MAC, burger king, subway, weinig slapen, niet trainen... noem maar op.

Een spuit met heroïne in mijn tiet

2 zakken bugles, big mac menu en paar koekjes :D

Terug
Naar boven