XXL Nutrition

Ergeren aan vrouwen

Bezoekers in dit topic

Bij ons heb je in het krachthonk bijna nooit vrouwen.
En als ze er wel zijn heb ik er geen last van.

Daarnaast train ik elke dag om dezelfde tijd en kom dus bijna elke keer dezelfde mensen tegen (zeg maar de harde kern!!)

Dus als ik op ergens bezig ben laat ik andere mensen tussendoor of ik wordt tussendoor gelaten.

Leven en laten leven.

PS. De meeste vrouwen bij ons lopen er niet voor niets om het maar zo te zeggen.
 
Laatst bewerkt:
???

gast ???

ik vind het geweldig dat er vrouwen bij ons trainen.. ik vind eerlijk gezegd niks geiler dan een vrouw die aan KT doet.. met wedstrijdambitie oid..

ik wil geen bodybuildende vrouw, maar fitnessfigure vind ik echt TE GEIL
ik ben meteen een stuk sterker hoor als ik 2 dames bij mij in de sportschool Militairy press oid zie doen.. :hornyna:

kijk, de cardio- & huisvrouwen mogen van mij wegblijven.. maar bij mijn sportschool heb je die niet zo heel veel (ze zijn meestal weer snel verdwenen, want onze sportschool is gewoon niet zo 'fitness')\

maar vrouwen+KT=:hornyna:


??? ik train liever zonder mooie vrouwen om me heen leid alleen maar af. Ik was ooit een keertje in gesprek gekomen met zo vrouw meteen heel me training naar de klote want dan is je aandacht meteen daar op gericht... Het is allemaal leuk enzo maar tijdens trainen nee dank je. In mij mening ben je dan niet echt serieus bezig. Daarom ga ik ze ook uit de weg (als ze er ooit zijn) En hele tijd staren naar een mooie vrouw tijdens je training getuigt ook niet bepaald van serieus zijn je zou je eerder moeten concentreren op je volgende zware set en je er mentaal op voorbereiden. Zoiezo aan de andere kant ik ben niet zo wanhopig dat ik chicks uit de sportschool ga proberen te versieren . No offence tegen jou verder RvR maar gewoon in het algemeen.
maar in mij geval als ik naar de sportschool ben zit mij concentratie alleen op de training en niet op dames als dat wel het geval zou zijn. Dan was ik nu een stuk minder ver gekomen. Maargoed als je geen wedstrijden wilt gaan doen en het voor je plezier doet tja dan kan ik me ergens nog wel in vinden... Anders niet
 
Laatst bewerkt:
:roflol:

ontopic:nee:D

ze durven bij ons niet ook maar 2 meter in de buurt te komen:p
 
Hij is een beest.
 
hehe voortaan mijn mening maar voor me houden, en alleen beledigend denken ipv het onder woorden brengen. Maar ja om broekie te zeggen, dat heb ik aan ja als ik ga sporten, wat dan nog hehe :P kzal er maar mee lachen:D
 
??? ik train liever zonder mooie vrouwen om me heen leid alleen maar af. Ik was ooit een keertje in gesprek gekomen met zo vrouw meteen heel me training naar de klote want dan is je aandacht meteen daar op gericht... Het is allemaal leuk enzo maar tijdens trainen nee dank je. In mij mening ben je dan niet echt serieus bezig. Daarom ga ik ze ook uit de weg (als ze er ooit zijn) En hele tijd staren naar een mooie vrouw tijdens je training getuigt ook niet bepaald van serieus zijn je zou je eerder moeten concentreren op je volgende zware set en je er mentaal op voorbereiden. Zoiezo aan de andere kant ik ben niet zo wanhopig dat ik chicks uit de sportschool ga proberen te versieren . No offence tegen jou verder RvR maar gewoon in het algemeen.
maar in mij geval als ik naar de sportschool ben zit mij concentratie alleen op de training en niet op dames als dat wel het geval zou zijn. Dan was ik nu een stuk minder ver gekomen. Maargoed als je geen wedstrijden wilt gaan doen en het voor je plezier doet tja dan kan ik me ergens nog wel in vinden... Anders niet


volgens mij heb je mijn verhaal verkeerd begrepen..
ik staar niet naar vrouwen, ik praat niet met vrouwen, ik ben aan het trainen..
maar als ik ze zie dan bedenk ik me wel dat het een lekker stukje kip is wat daar bezig is.. en ik ben altijd gedreven in de sportschool, maar ik zeg altijd tegen mezelf: als je dit gewicht niet kan ben je echt een kneus, echt een sukkel (ofzoiets dergelijks) en als die vrouwen er dus zijn dan zal ik mezelf nog meer opfokken door hun erbij te betrekken..

ik praat sowieso amper in de sportschool, want ik wil mijn training snel afronden en goed mijn concentratie houden.
 
En dan heb je nog die vrouwen die denken dat ze in hun bloot bovenlijf mogen traine :rolleyes: op een loopband is het echt zo'n dom zicht, ook al zijn het fotomodellen....
 
j354j4 = santino88 ?

je gebruikt verdacht vaak het woord 'beest'

Yep ik ben santiano.. dat filmpje van mn push press was heel iemand anders.. en mn log verzin ik gewoon. Als je hier te vaak hangt ga je van die vervelende woordjes overnemen van het forum.
 
Als je powercleans aan het doen bent, dus je slingert die stang met geweld omhoog..... Dat er gewoon mensen 10cm voor of achter je langs lopen. Dát is irritant.

Verder in de sportschool niet veel last van vrouwen ( of mannen ) Eerder van mij en mijn traingsmaat. 1 in het powerrack voor Bankdrukken, en het rek doet tevens dienst om te squatten. Sportschooleigenaar begon er laatst al over, dat we het te lang in gebruik hebben 4 avonden per week. Dus hoe minder mensen serieus trainen, hoe beter.
 
De apparaten bezet houden, doen ze bij ons niet. Ze zitten soms wel ongelooflijk veel lawaai te maken. Vreselijk irritant. Gewoon een minuutje kwaad naar kijken. Dan hebben ze het meestal wel door.
 
idd gewooon een dikke whey shake scheet laten.
gaan ze vanzelf weg...
 
wat maakt het toch uit of ze serieus trainen of niet. ze hebben net zoveel recht om te trainen als ieder ander daar in de gym. En omdat het jouw niet aanstaat of omdat ze niet serieus genoeg trainen naar jouw zin. Ja dat slaat werkelijk nergens op.

Kan je er niet bij omdat ze teveel kletsen dan vraag je toch of je misschien tussendoor mag.

idd puple. nu weten we ook wat jij allemaal 'doet' in de gym haha.

nee das gekkigheid hoor. ik ben het met je eens.

tuurlijk erger je weleens dat je denkt van goh, ik wil daarbij. maar vraag dan gewoon hoelang ze nog bezig zijn indien ze bezig zijn en kletsen ze zeg gwn dat jij er even bij wilt als dat kan:)

en maak je niet te druk dat is niet goed voor je bloeddruk
 
volgens mij heb je mijn verhaal verkeerd begrepen..
ik staar niet naar vrouwen, ik praat niet met vrouwen, ik ben aan het trainen..
maar als ik ze zie dan bedenk ik me wel dat het een lekker stukje kip is wat daar bezig is.. en ik ben altijd gedreven in de sportschool, maar ik zeg altijd tegen mezelf: als je dit gewicht niet kan ben je echt een kneus, echt een sukkel (ofzoiets dergelijks) en als die vrouwen er dus zijn dan zal ik mezelf nog meer opfokken door hun erbij te betrekken..

ik praat sowieso amper in de sportschool, want ik wil mijn training snel afronden en goed mijn concentratie houden.



praten ook wat meer in het algemeen bro was niet specifiek op jou gedoeld.
 
Bij ons in de gym niet zoveel dames so, valt nog goed mee.
Tja zei moeten ook trainen he, maar ik begrijp je fustratie....
 
Ik snap er niets van bij jullie. Zodra je start met je training is er maar 1 doel.. en dat is trainen. Focus je op alleen de oefeningen, elke set, elke rep.. de rest is niet belangrijk. Wees vriendelijk tegen mensen om je heen, maar ben duidelijk op een nette manier op het moment dat ze je training vestoren. Vaak hebben ze dat zelf niet door. Een gemiddelde sportschoolbezoeker snapt niets van de bodybuilding lifestyle. Die begrijpen niet deze training is waar je heel de dag naar hebt uitgekeken.. waar je al vanaf 's morgens vroeg mee bezig bent geweest etc. Die begrijpen uberhaubt niet wat je moet met al die spieren, en zeker de meeste vrouwen niet. De meeste vrouwen zullen bij het woordje 'bodybuilder' het hoofd trekken alsof ze moeten poepen en roepen.. eeh bah, dat zijn die mannen en vrouwen met die mismaakte lichamen en al die aders. Deze mensen denken ook dat je flink aan de anabole zit (ja, dat zou kunnen.. het is tenslotte bodybuilding), een handeltje in wapens hebt, bezig bent met drugssmokkel en vrouwen laat overkomen uit polen om zichzelf te verkopen voor geld. D'r zijn zoveel vooroordelen over bodybuilders. Kortom, sluit je af voor alle onbenullige dingen tijdens je training. En kun je een bepaalde oefening niet doen omdat het gewicht of apparaat bezet is? Dan verzin je toch een alternatief voor die oefening? Vinden je spieren ook een aangename verrassing. Die mensen die je gewicht bezet houden betalen ook om te mogen trainen en zijn als mens niets meer of minder dan jij. Je kunt geen respect afdwingen omdat je een bodybuilder bent, dat doe je zoals de meeste mensen op een normale manier. Doe dat maar eens, dan zul je zien dat die mensen in de gym je stukje bij beetje gaan begrijpen en zelfs vragen of ze even uit de weg moeten gaan op het moment dat ze zien dat jij wil.
 
Tis al opgelost, kdacht doe us een avondje alleen met de apparaten waar de vrouwen normaal altijd op zitten en toen heb ik ze gewoon laten voelen van zo is het als je training verstoord wordt, en toen heb ik er met ze over gepraat en toen hebben we het samen opgelost, ik niet meer op die nooby machines en zei niet meer k*tten met barbells.

Wat mij betreft hoeven jullie niet meer te reageren want mijn probleem is opgelost :)
 
Back
Naar boven