- Waardering
- 4.382
De Essential Amino Stack kan je dat altijd blijven innemen of moet je ook soms een "pauze" inlassen?
Ik zie de post nu pas.... Deze kan je altijd blijven innemen dat is geen enkel probleem.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De Essential Amino Stack kan je dat altijd blijven innemen of moet je ook soms een "pauze" inlassen?
Ik zie de post nu pas.... Deze kan je altijd blijven innemen dat is geen enkel probleem.

Ik neem nu altijd wat aminozuren voor de training en een dubbele dosis amniozuren + dextro + maltodextrine na mijn training.
Ongeveer 15-30 min erna een Whey shake met brinta.
Prima toch?
Afwisselen met andere aminozuren is ook goed, bijvoorbeeld met de Recovery Formula van XXL, waar ik heel tevreden over ben!![]()
1 ding mis ik, als je direct voor de training hoge GI carbs gaat pakken heb je al vrij snel een lage bloedsuiker. wil je die hoog houden om goed te kunnen blijven presteren zul je tijdens je training kleine slokjes vitargo moeten gaan drinken. de rest ziet er heel erg netjes uit.
Voor mij ook even een 'controlevraagje':
een uur voor training eet ik havermout (50 gram) met een schep whey delicious (20 gram) - eventueel een stuk fruit, vlak voor de training begin ik aan de EAS, en drink die heel m'n training door (zo'n 15 gram), post-wo neem ik meteen 5 gram EAS, 5 gram glutamine en 5 gram (?) (zelfde maatschepje) dextrojuice. Kwartier erna (kan iets langer zijn) 20 gram whey isolaat met water.
In orde zo?
Waarom EAS tijdens je training nemen? Als je voldoende neemt voor en erna, dan is dat toch meer dan genoeg?
Vind het zelf niet zo lekker om aminozuren tijdens het trainen te nemen, doe mij maar gewoon water.
ik neem nu glycomass gedurende en direct na mijn training, en als ik thuis kom whey.
zijn bcaa's iets om er nog bij te nemen? of in plaats van glycomass?
en waar zou ik die glycomass mee kunnen vervangen? heb namelijk begrepen dat het niet het beste product is....
Ik zit met een klein vraagteken.
Eas = Bcaa + extra aminozuren.
Waarom zou je dan Bcaa nemen als je ook eas kan nemen? Aangezien er meer soort aminozuren in eas zitten. Dus met eas zorg je dat het spierherstel sneller gaat en je triggerd spiergroei.. dus bcaa is in principe het kleine broertje van eas?
Want waarom eas in bulk en bcaa in cut, aangezien Kcal gelijk is van beide!
thnx
Als ontbijt is het juist slim om snelle eiwitten in te nemen. Dit vanwege dat je in je slaap geen eiwitten binnen krijgt. Je wilt ze dus weer snel aanvullen direct na het opstaan. Langzame eiwitten zijn goed voor het slapen gaan of als je langdurig geen eiwitten in kan nemen.