AndroidHealthClinic

Eten in de stad

NicckNicck

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
63kg
Vetpercentage
10%
Waar halen jullie eten als jullie overdag in de stad zijn en je geen eten van te voren hebt genaakt aangezien dingen als de Mac en Burger King niet echt ideaal is. Wat raden jullie aan?

Waar halen jullie eten als jullie overdag in de stad zijn en je geen eten van te voren hebt genaakt aangezien dingen als de Mac en Burger King niet echt ideaal is. Wat raden jullie aan?

Ik heb altijd pannenkoeken, brood en noten bij me. Als ik echt lang weg ben eet ik er patat of een pizza bij.

Boterhammen met gebakken ei, haring, eiwitdrank of weightgainer bij de tuinen, een blik tonijn (heb altijd een lepel bij me) supermarkt met een grill afdeling waar je kip oid kan kopen en ook wel eens goedkoop een bak kwark aangezien dit heel lang anticatabool is.

en indien toch hamburgers....ik bestel altijd zonder saus. Dan is het een echte verse special order en eigenlijk vind ik het ook lekkerder.

Ze hebben op de markt heerlijke gegrilde kippenpoten. Ook kant en klare schijven rollade en "cowboyvlees" zijn erg goed te doen.

En anders de McD of zo. Is in ieder geval niet duur. Wat noem jij "niet ideaal" ?

Oh, misschien zo'n maaltijdsalade van de AH oid ?
(of een eiwitreep)

In de stad zijn is altijd een goed excuus om gewoon ff McDonalds o.i.d. te halen, makkelijk en goedkoop :roflol: Subway was vaak ook wel mijn favoriet, maar wel overpriced much. Als er toevallig een Aziatisch of Javaanse eetgelegenheid in de buurt is (die ik vertrouw), dan probeer ik wel ff een rijst of pasta maaltijd te scoren, eventueel met saté. Maar vaak neem ik dat dan weer mee naar huis, niet echt iets voor 'on the run'. Gewoon zorgen dat je een eiwitreep of gedroogd fruit bij je hebt o.i.d.

Broodjeszaak binnen, donker broodje met dubbele portie kip ertussen en klaar!

Gewoon bij de surinamer naar binnen heerlijke rijst met kip/vis of lekkere broodjes met kip/kerrie.

Wok to go. Kan je zelf je ingrediënten uitzoeken.
sushi halen. :)

eiwitpannekoeken, homemade eiwitrepen, nootjes.. maar gelukkig vast ik overdag en hoef ik geen meals mee te nemen. dat is een voordeel van if. maar als ik iets meeneem, dan is het meestal b&f protein pancakes met extra whey (gemakkelijke 90g eiwit).

Als je een strak dieet wil volgen moet je er ook strak mee omgaan en dus altijd eten bij je hebben... Doe je dat niet dan zou ik eerst kijken naar wat je wil bereiken...

Ten eerste is er in ongeveer elke "stad" wel een supermarkt te vinden... dus beetje creativiteit...

Als je aan wil komen en genoeg gezonde dingen eet kan je dat best aanvullen met een Big Tasty, al is het niet gezond.
Als je niet aan wil komen, koop kwark of iets en wat noten, maar dan kom je toch snel bij een supermarkt.

Wat ik persoonlijk altijd doe is iets kopen wat ik anders niet zo vaak eet, zoals verse vis en noten. Ga naar een goede viszaak en haal een stuk zalm vers van de bakplaat bijv. Heb je je goede vetten ook weer binnen.

Subway, ruime keuze uit vleeswaren en groente.

doner, mad?

Wat is mis met BK? :/

Gebraden kip inderdaad en anders heb je in de supermarkt meestal wel genoeg voedsel wat aansluit op je macro's.

Als ik even geen eten bij me heb, haal ik standaard bij de Albert Heijn een Maaltijdsalade Caesar met gegrilde kip.

Boordevol groente, kip en pasta.

Macro's:
425 kcal
E: 36 g
K: 40,5 g
V: 12,5 g

Prima vervanger

Bakkerij bart broodje zalm filet

Terug
Naar boven