Fitness Seller

€ / maand ?

Bezoekers in dit topic

27 euro,eigenlijk redelijk hardcore inclusief lekkend plafond vieze oude douche en weinig tot geen luxe.Geen 20 loopband toestanden wel alles aanwezig van gewichten(dumbbells tot 65kg) en alle toestellen zij het verouderd.
 
8.3 euro per maand. Onbeperkt incl zwembad gebruik.
 
Ik betaal 42 € per maand (België-Antwerpen) onbeperkt trainen (individueel) en gebruik van sauna. Dumbbells zijn maar tot 26 kg. Veel goede toestellen, maar geen deftige chinning bar. Het is meer een all round fitness dan een hard-core BB center. Spijtig genoeg zijn deze er niet in mijn omgeving anders was ik daar weg.
 
ik zit in een fitness centrum aangezien de dichtst bijzijnde hardcore gym 20 km is ik dok 30 euro per maand , weights gaan tot 30 kg kortom k*t
 
16.95 p/m onbeperkt nieuwste faciliteiten, voor beginnend bodybuilders prima, gevorderd zal verder moeten zoeken vanwege de gewichten.
 
??? ??? :eek: :eek: :eek: ??? ???

Hebben ze daar halters van goud?

hahah sorry voor me late reactie in dit topic maar me pc was ff out.. Nee geen halters van goud, maar tis echt een te grote sportschool, heel uitgebreid.. zwembaden, stoombad, sauna's, 3 "hoeken/honken" om te trainen waarvan 1 speciaal kracht en natuurlijk nog een cardio gedeelte.. de dumbbells gaan tot 60kg en qua schijven ligt er wel een paar honderd kilo...
Tennisbanen binnen en buiten denk zoon 6 tot 8 banen, 6 squashbanen..
Kidsclub, grote bar, nog een zaal waar ze aantal keer per week volleyballen, badmintonnen, voetballen en basketballen... en dat was het dacht ik... heerlijk sportschool :D
 
20euro,niet echt uitgebreid qua mogelijkheden,maar ok voor beginners
 
was voorheen 30 euro per maand ..train nu in mijn eigen garage tijdelijk..wegens drukte in mijn sociale leventje ..maar ga binnekort weer terug naar de sportschool:cool:
 
ik train al jaren thuis - je moet even wat aanschaffen maar daar heb je dan ook wel wat voor. het geld heb ik er al lang uit
 
29 euri. Maar per 3 maanden 70 euri onbeperkt.
 
Nul.
Ik geef ook les in de gym waar ik train.

Normaal betaal je er 52 p/mnd om onbeperkt te trainen, groepslessen te volgen en gebruik te maken van sauna en stoombad.
 
Back
Naar boven