Fitness Seller

€ / maand ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geen contributie - > eigen sportschool.
 
ik train ook gewoon thuis, met mn drukbankje,dumbbells en halters
kheb 160 kg om mee in de weer te gaan
ik vind het alleen spijtig dat ik met squatten niet zo zwaar kan gaan (zo'n 60kg) omdat ik het gewicht eerst moet voorslaan

grtzzz
:cool:
 
Zat ik nog maar bij de Universiteits-gym in Delft :(
 
32/ mijn ouders:P

32 euro/ mijn ouders:P

wel klein, maar onbeperkt, fitness, spinning, vechtsporten, powerpump, simpel gezegd alle lessen die ze geven zoveel als je wilt todat je kapot valt:P
 
Ik geef exact 0 euro uit aan trainen, materiaal heb ik al zo lang thuis staan dat ik dat niet meer meereken. Thuistrainen is de bom je weet tog.
 
Haha, de mensen die zoveel betalen houden zich ook echt voor dat ze die groepslessen kunnen doen en 3 keer per week een uur kunnen uitzweten in zo'n sauna.. Zet je maar over die gedachte heen.. Zodra je je draai te pakken hebt met het ijzer, stap je niet een bodypump les in :rolleyes:

26,67 euro per maand onbeperkt.
 
30 euro per maand, onbeperkt, kleine hardcore gym
 
19,50 Onbeperkt

Ma t/m vrij: 08:30 - 21:30
Zat en Zon: 10:00 - 13:00
 
37,50 onbeperkt

vrij grote ruimte, genoeg toestellen om je op uit te leven, je kunt er wat doen, was laatst even bij een andere gym aan het checken, had mooi squat rek, deadlift plaats, 45 degree leg press............. krachtgedeelte was echter zo groot als mijn huiskamer, kun je nagaan, bij de dumbeel plaats lagen twee bankjes zowat langs elkaar, zie je daar al twee personen flyes doen :D:D
 
32.50€ onbeperkt trainen,inclusief karate,thaiboksen,boksen,squashen en groepslessen!!:D Goedkoper kan niet!
 
280/15 maanden = 18.67€ /maand

Klik hier

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en we hebben nog wel een +- 30 cardio toestellen ofzo maar die zijn niet intressant (3 loopbanden, 2 langlouf toestellen, 12 fietsen ofzo en 15 steps?)

Er zijn dumbbells van 0.5 tot 48 kg en er zijn nog drie smith machines die je niet op de foto kunt zien.
 
Da's mooi, waar zit die sportschool?
In Assen, grote loods met alleen basic apparatuur. Betonnen vloer, graffiti op de muur. Hardcore heet dat toch? ;)

Train vooral probleemjongeren, maar er trainen ook 'normale mensen' zoals je dat kunt noemen.
Zal binnenkort eens een topic openen, wat erover vertellen en foto's plaatsen...
 
110 voor een half jaar. 18,33 per maand dus, valt mee toch..
 
Back
Naar boven