bartman
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 480
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze zullen je de vluchtelingen door je strot heen duwen. Het grootbedrijf staat al klaar om deze goedkope arbeidskrachten aan het werk te zetten.
Iedere grootmacht (dynastie) is ten onder gegaan. Als wij deze vrij eenvoudig te stoppen vluchtelingenstroom niet willen oplossen is ook onze beschaving gedoemd ten onder te gaan.
De enigen die regeringen/corporate kunnen dwingen andere keuzen te maken zijn wij, het volk. Doen wij dit niet verdienen we wat mij betreft niet beter dan onder de voet gelopen te worden.
Iedereen aan de tren en afmaken die lui en de verantwoordelijken. Portie man the f**k up voor alle mannen van NL
Is allemaal niet nodig, deze mensen keren gewoon terug eens de oorlog voorbij is.

Heb het topic niet verder gelezen mannen maar ik zie allerlei verhalen over de vluchtelingen voorbij komen zowel positief (we moeten ze helpen, die mensen verdienen hulp, het zijn slachtoffers!!) als negatief (ze hebben het er zelf naar gemaakt, laat ze het maar uitzoeken, het zijn criminelen!!!)
Kan iemand me in een paar samenvattende zinnen vertellen wat er nu precies aan de hand is, waarom dat zo is en wat we eraan moeten/kunnen doen.
Ik kan het namelijk allemaal niet meer volgen met al die tegenstrijdige berichten
Heb het topic niet verder gelezen mannen maar ik zie allerlei verhalen over de vluchtelingen voorbij komen zowel positief (we moeten ze helpen, die mensen verdienen hulp, het zijn slachtoffers!!) als negatief (ze hebben het er zelf naar gemaakt, laat ze het maar uitzoeken, het zijn criminelen!!!)
Kan iemand me in een paar samenvattende zinnen vertellen wat er nu precies aan de hand is, waarom dat zo is en wat we eraan moeten/kunnen doen.
Ik kan het namelijk allemaal niet meer volgen met al die tegenstrijdige berichten
aan de andere kant van de wereld is er oorlog en wij zijn verantwoordelijk voor de gevolgen
anders ben je een racist
Kleurlingen komen misbruik maken van onze sociale voorzieningen.
aan de andere kant van de wereld is er oorlog en wij zijn verantwoordelijk voor de gevolgen
anders ben je een racist