AndroidHealthClinic

Europese Asielcrisis

Veel te veel.

Ze zullen je de vluchtelingen door je strot heen duwen. Het grootbedrijf staat al klaar om deze goedkope arbeidskrachten aan het werk te zetten.

Iedere grootmacht (dynastie) is ten onder gegaan. Als wij deze vrij eenvoudig te stoppen vluchtelingenstroom niet willen oplossen is ook onze beschaving gedoemd ten onder te gaan.

De enigen die regeringen/corporate kunnen dwingen andere keuzen te maken zijn wij, het volk. Doen wij dit niet verdienen we wat mij betreft niet beter dan onder de voet gelopen te worden.

Ze zullen je de vluchtelingen door je strot heen duwen. Het grootbedrijf staat al klaar om deze goedkope arbeidskrachten aan het werk te zetten.

Iedere grootmacht (dynastie) is ten onder gegaan. Als wij deze vrij eenvoudig te stoppen vluchtelingenstroom niet willen oplossen is ook onze beschaving gedoemd ten onder te gaan.

De enigen die regeringen/corporate kunnen dwingen andere keuzen te maken zijn wij, het volk. Doen wij dit niet verdienen we wat mij betreft niet beter dan onder de voet gelopen te worden.

ok wat moeten we doen

Afmaken

Iedereen aan de tren en afmaken die lui en de verantwoordelijken. Portie man the f**k up voor alle mannen van NL

• Topic Starter Topic Starter
Is allemaal niet nodig, deze mensen keren gewoon terug eens de oorlog voorbij is.

5nIoXRE.gif

Bodybuilders hebben ook een mening

2 grote problemen hierbij, vooral dat veel politieke partijen hiermee proberen te scoren.

Daarnaast heb ik een reportage over de vluchtelingen gezien paar weken geleden, en de gemiddelde vluchteling geraakt niet over Allah te prijzen elke 2 zinnen, op zn Qurans. Nu denk ik niet dat de meerderheid hiervan om kan gaan met de Westerse seculiere samenleving, waar je de maatschappelijke wet boven die van je favoriete magic man kan zetten. En politiek correct links wil hier een middenweg zoeken...

• Topic Starter Topic Starter
De Gucht doet ook weer vrolijk mee vandaag.

"Je suis Aylan"

:roflol:

Heb het topic niet verder gelezen mannen maar ik zie allerlei verhalen over de vluchtelingen voorbij komen zowel positief (we moeten ze helpen, die mensen verdienen hulp, het zijn slachtoffers!!) als negatief (ze hebben het er zelf naar gemaakt, laat ze het maar uitzoeken, het zijn criminelen!!!)

Kan iemand me in een paar samenvattende zinnen vertellen wat er nu precies aan de hand is, waarom dat zo is en wat we eraan moeten/kunnen doen.

Ik kan het namelijk allemaal niet meer volgen met al die tegenstrijdige berichten

Heb het topic niet verder gelezen mannen maar ik zie allerlei verhalen over de vluchtelingen voorbij komen zowel positief (we moeten ze helpen, die mensen verdienen hulp, het zijn slachtoffers!!) als negatief (ze hebben het er zelf naar gemaakt, laat ze het maar uitzoeken, het zijn criminelen!!!)

Kan iemand me in een paar samenvattende zinnen vertellen wat er nu precies aan de hand is, waarom dat zo is en wat we eraan moeten/kunnen doen.

Ik kan het namelijk allemaal niet meer volgen met al die tegenstrijdige berichten

Kleurlingen komen misbruik maken van onze sociale voorzieningen.

aan de andere kant van de wereld is er oorlog en wij zijn verantwoordelijk voor de gevolgen

anders ben je een racist

Kleurlingen komen misbruik maken van onze sociale voorzieningen.

aan de andere kant van de wereld is er oorlog en wij zijn verantwoordelijk voor de gevolgen

anders ben je een racist

Dit onderstaande is eigenlijk het echte probleem. Als het probleem alleen het bovenstaande zou zijn dan zou het gemakkelijk op te lossen zijn, maar het echte probleem zit hem in het feit dat veel mensen daadwerkelijk vinden dat wij verantwoordelijk zijn.

Terug
Naar boven