Brotoscience
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 114
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 12%
Kijk jongens, hij heeft een gifje geplaatst. Hij is nu aan het winnende hand

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kijk jongens, hij heeft een gifje geplaatst. Hij is nu aan het winnende hand![]()
Alsof er vanuit Syrie boten met ingenieurs en nobelprijswinnaars komen die oms arme Europa komem redden.
meest prachtige argument vind ik altijd 'de wereld is van iedereen'
schijt in me broek van dat soort opmerkingen
hear hearDe propagamda op eenvandaag ed is trouwens echt belacjelijk. Over hoe wij de vluchtelingen nodig hebben omdat de bevolking afneemt ed. Serieus. Alsof er vanuit Syrie boten met ingenieurs en nobelprijswinnaars komen die oms arme Europa komem redden.
Ahaha, hoe kom je eropIk heb zelf een idee wat ik graag met John de Mol zou willen delen. Het gaat als volgt:
Met camera en microfoon wil ik graag gaan filmen bij een pro-vluchtelingen demostratie/bijeenkomst. Daar waar het white guilt het hardst schreeuwt dat wij meer vluchtelingen op moeten vangen. Dat type groenlinks meisje die ze bij de grens staat op te wachten.
Ik wil dan een roomblanke reporter die een van die schreeuwers gaat interviewen. Allereerst oppervlakkig over het vluchtelingen probleem en daarna meer gefocussed op de opvang. Ik wil het fanatisme vastleggen en vervolgens stellen dat er onvoldoende ruimte is voor opvang. Deze persoon zal dat bestrijden, hard op camera. Vervolgens zou ik rustig willen aangeven dat er mensen zijn die bv zo baarmhartig zijn zelf thuis vluchtelingen op te vangen.
Ook daar zal ze enthousiast over praten. Ik zal dan nog hinten dat veel mensen dat niet willen omdat dat soort mensen (de vluchteling) niet zal integreren en dat dit nooit goed kan gaan. Op het juiste moment moet daar de vraag komen of de geinterviewde zélf bereid zou zijn een vluchteling op te nemen.
Op dat moment heeft ze zich eigenlijk al zo hard uitgelaten voor haar doel dat ze moeilijk nee kan zeggen, en daar wordt het leuk. Zodra ze zegt: "Ja ik zou een vluchteling thuis opmemen", schakelen we een versnelling omhoog.
Mooi! Dat komt goed uit, want wij hebben hier Achmed en zijn dochtertje en zij zoeken onderdak. Op dat moment gaat alles snel. Een klein noord afrikaans meisje met zand in haar gezicht rent in zicht en omhelst de dame voor de lens. "Mama" roept ze. Achmed is ontroerd en uit zijn dank.
Ze begint nog te stotteren dat het praktisch misschien wel lastig kan worden. Maar wij komen daar tussen. Geen zorgen. Wij hebben alles geregeld. Achmed kan vandaag nog met je mee. Wij regelen het papierwerk.
Het beste is nog dat Achmed en zijn dochtertje acteurs zijn. De naam van het programma: 'mijn vieze vette vluchteling'.
Wij gaan filmen hoe Achmed en zijn dochtertje onderdak vinden bij ons linksmeisje. Maar Achmed wordt steeds lastiger. Snachts bidden. Hij is winderig want kan niet goed tegen het nederlands eten en dringt zijn geloof en gewoonte flink op in het huishouden.
In tegenstelling tot het orginele programma waar het een afweging is voor geld, gaat het hier om principes. Hoe ver kan onze vluchteling gaan voordat het white guilt breekt en er iets knapt. Waar komt omze vluchteling mee weg? Hoe sterk zijn de principes. Wat doet ze als Achmed met zijn eerste gestolen fiets thuis komt. Als haar dochtertje een hoofddoek om moet.
Hoe ver rekt het voordat het knapt. En dat moment. Dat moment waarop het bij dat linksmeisje alle,aal te veel wordt. Waarop alles waar ze voor staat en vecht niet meer afweegt tegen de halalvoer scheten en vrouwonvriendelijke opmerking. Dat staat vol op beeld.
Ik zit voor de buis, dat weet ik wel. Dit concept is goud waard.
---------- Toegevoegd om 18:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:30 ----------
De propagamda op eenvandaag ed is trouwens echt belacjelijk. Over hoe wij de vluchtelingen nodig hebben omdat de bevolking afneemt ed. Serieus. Alsof er vanuit Syrie boten met ingenieurs en nobelprijswinnaars komen die oms arme Europa komem redden.

Je bedoelt met de 'geheimzinnige elite netwerken'? Via de tam-tam waarschijnlijk, gezien het 'zandbakkers' zijn. Vuile linkse hond[/COLOR]Zijn we er al achter hoe de zandbakkers met de EU hebben gepraat?

Ahaha, hoe kom je erop
Ik bedoel zeer laag niveau dit! Die mensen zijn gevlucht en hebben het moeilijk!!
Je bedoelt met de 'geheimzinnige elite netwerken'? Via de tam-tam waarschijnlijk, gezien het 'zandbakkers' zijn. Vuile linkse hond![]()
Ahaha, hoe kom je erop
Ik bedoel zeer laag niveau dit! Die mensen zijn gevlucht en hebben het moeilijk!!
Je bedoelt met de 'geheimzinnige elite netwerken'? Via de tam-tam waarschijnlijk, gezien het 'zandbakkers' zijn. Vuile linkse hond![]()