Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

"Ik racist? Neem er zelf dan één in huis he!"'Migratie is van alle tijden' doet het ook goed tegenwoordig.

"Ik ben geen racist, maar..."
Kan je nagaan hoe bang mensen wel niet zijn om te worden aanzien als een racist.
Ik zeg: iedereen die hier binnen is, blijft hier binnen. Janmaat ging wel een stapje verder. Die wilde bevorderen dat mensen een enkele reis terug kregen. Dat zult u bij mij niet zien. Wat ik wel zeg, is dat het nu afgelopen moet zijn. En dat we er genoeg hebben. Veertigduizend per jaar, dat is in vier jaar tijd een stad van een omvang van Groningen. Dat moeten mensen zich eens even goed realiseren. En dan veelal: enkele reis onderklasse. Nou dat zie ik niet zo zitten. Daar moeten we maar eens even mee stoppen.
---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:25 ----------
Ik ben ook voor afschaffen van dat rare Grondwetsartikel: gij zult niet discrimineren. Prachtig. Maar als dat betekent dat mensen geen discriminerende opmerkingen meer mogen maken, en die maak je in dit land nogal snel, dan zeg ik: dit is niet goed. Laat mensen die opmerkingen maar maken
"Ik ben geen racist, maar..."
Kan je nagaan hoe bang mensen wel niet zijn om te worden aanzien als een racist.
goed stukje ookJij denkt mensensmokkel waar de Europese Unie nota bene aan meewerkt? Wie deelt de quotas uit en beveelt de 'lidstaten' mensen in te nemen? Die mensen zijn stinkend rijk, ze hebben zankbak geld niet meer nodig.