XXL Nutrition

Europese Asielcrisis

Ik heb dat hele stuk niet eens gelezen, dus geen idee of mijn post wel op zijn plaats was :roflol: lees er gerust overheen

Die speech van Johan de Witt in de film Michiel de Ruyter, toen Nederland nog Nederland was. Hadden we nu nog maar van dat soort krachtige mensen met eenzelfde gedachtegang aan het roer staan want die speech verwoord perfect hoe ik er over denk. Toen was men trots op Nederland, trots op Oranje. Trots om Nederlander te zijn.

En niet zoals nu, dat je f*ckin rekening moet houden met elk individu op de wereld, het lot van miljarden moet ik me tegenwoordig aantrekken. Vroeger keek je niet verder dan je buren, nu moet je je f*ckin druk maken om iemand aan de andere kant vd wereld want anders ben je een racist of weet ik veel wat. Ik kots op hoe de wereld tegenwoordig is doorgedraaid, dat iedereen zich met elkaar moet bemoeien. Dat je als land moet buigen voor wat een EU of een VS willen, dat het eigen volk op de laatste plaats komt. Dat elk land ter wereld invloed heeft op wat er hier gebeurt terwijl je zelf geen ruk meer te zeggen hebt. Dat er miljarden worden uitgegeven voor de gehele wereld behalve voor eigen volk. F*ck the system!!!

"Ik racist? Neem er zelf dan één in huis he!" :treuren:

Ik zeg: iedereen die hier binnen is, blijft hier binnen. Janmaat ging wel een stapje verder. Die wilde bevorderen dat mensen een enkele reis terug kregen. Dat zult u bij mij niet zien. Wat ik wel zeg, is dat het nu afgelopen moet zijn. En dat we er genoeg hebben. Veertigduizend per jaar, dat is in vier jaar tijd een stad van een omvang van Groningen. Dat moeten mensen zich eens even goed realiseren. En dan veelal: enkele reis onderklasse. Nou dat zie ik niet zo zitten. Daar moeten we maar eens even mee stoppen.

---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:25 ----------

"Ik ben geen racist, maar..." :roflol:

Kan je nagaan hoe bang mensen wel niet zijn om te worden aanzien als een racist.

Ik ben ook voor afschaffen van dat rare Grondwetsartikel: gij zult niet discrimineren. Prachtig. Maar als dat betekent dat mensen geen discriminerende opmerkingen meer mogen maken, en die maak je in dit land nogal snel, dan zeg ik: dit is niet goed. Laat mensen die opmerkingen maar maken

• Like
Waarderingen: mat
Ik zeg: iedereen die hier binnen is, blijft hier binnen. Janmaat ging wel een stapje verder. Die wilde bevorderen dat mensen een enkele reis terug kregen. Dat zult u bij mij niet zien. Wat ik wel zeg, is dat het nu afgelopen moet zijn. En dat we er genoeg hebben. Veertigduizend per jaar, dat is in vier jaar tijd een stad van een omvang van Groningen. Dat moeten mensen zich eens even goed realiseren. En dan veelal: enkele reis onderklasse. Nou dat zie ik niet zo zitten. Daar moeten we maar eens even mee stoppen.

---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:25 ----------

Ik ben ook voor afschaffen van dat rare Grondwetsartikel: gij zult niet discrimineren. Prachtig. Maar als dat betekent dat mensen geen discriminerende opmerkingen meer mogen maken, en die maak je in dit land nogal snel, dan zeg ik: dit is niet goed. Laat mensen die opmerkingen maar maken

Je mag gewoon discriminerende opmerkingen maken van de wet. Een grondwet is iets anders dan mensen die hun mening over jouw discriminerende opmerking geven.

"Ik ben geen racist, maar..." :roflol:

Kan je nagaan hoe bang mensen wel niet zijn om te worden aanzien als een racist.

Louis CK said it best in een van zn recentere shows, iedereen is wel (een beetje) racistisch. Het verschil zit 'm in hoe je daarmee om gaat en hoe en of je dat uit naar andere mensen.

---------- Toegevoegd om 22:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:45 ----------

[Link niet meer beschikbaar] :roflol: goed stukje ook

• Topic Starter Topic Starter
Opzouten met die rosse zeug.

Het woord racist is ook zo'n uitgeholde term geworden. Voor mij zijn dat figuren die andere mensen ronduit haten op basis van hun afkomst, en daar zijn er, denk ik, niet veel meer van.

Maar tegenwoordig is alles meteen racistisch. :roflol:

rosse zeug :roflol:

het eiland :roflol:

PROTPUT

Jij denkt mensensmokkel waar de Europese Unie nota bene aan meewerkt? Wie deelt de quotas uit en beveelt de 'lidstaten' mensen in te nemen? Die mensen zijn stinkend rijk, ze hebben zankbak geld niet meer nodig.

Nee zeker niet.

De mensensmokkel is puur duur de criminelen die dat organiseren. Ik verbaas me dat de laatste weken de mensensmokkel zo is toegenomen terwijl de situatie niet veel veranderd is.

Ik trek de conclusie dat mensensmokkelaars in aantal zijn toegenomen.

De EU heeft het idealisme om alle armoe, oorlogen, onrecht in de wereld op te lossen. Dat is een illusie...

Daarbij hoort ook het ideaal om de ideale samenleving te creëren hier in het westen bestaande uit alles en iedereen alle geloven en ook dat is een illusie die uiteindelijk tot chaos zal leiden.

Hoeveel neemt Belgiu er ?

Terug
Naar boven