XXL Nutrition

Europese Asielcrisis

'PvdA'ers moeten vervolgd worden'

PVV-leider Geert Wilders vindt dat er onderscheid gemaakt wordt tussen het vervolgen van aanhangers van politieke partijen. Verschillende PvdA-leden deden volgens Wilders veel gevoeligere uitspraken dan zijn 'minder Marokkanen'-uitspraak, waarvoor hij vervolgd wordt.

video http://www.msn.com/nl-be/video/viral/pvdaers-moeten-vervolgd-worden/vi-AAgEIxb?refvid=AAgCXXN

prachtige reactie van die kerel van powned ,check de video

Turkse fractie wil PowNed verbieden

de Turkse fractie Denk in de Tweede Kamer wil omroep PowNed laten verbieden. Kamerlid Kuzu zei tegen interviewer Rutger Castricum voor de camera dat hij 'goed op zichzelf moet letten'.

video [Link niet meer beschikbaar]

no shit ?

Erdogan wil de islamisering van Europa

De Verenigde Naties hebben de Europese Unie er voor gewaarschuwd dat de overeenkomst die ze met Turkije wil sluiten indruist tegen de internationale asielwetten.

Ankara heeft voorgesteld om vluchtelingen die zich al in Griekenland bevinden terug op te nemen in ruil voor bijkomende fondsen en één versnelling van de onderhandelingen om toe te treden tot de Europese Unie. Moet de EU zo’n voorstel accepteren?

De islamisering van Europa

"De Turkse leider Recep Tayyep Erdogan heeft maar één doel, [Link niet meer beschikbaar], en dat is de islamisering van Europa."

[Afbeelding niet meer beschikbaar]© AFP PHOTO/CHRISTOF STACHE
"Het startpunt daarvoor is de mogelijkheid voor 78 miljoen Turken om visa-vrij door de EU te reizen. De uitbreiding van de moslim- en boven alles de Turkse gemeenschap in Europa is een van de langetermijndoelstellingen van het islamitische bewind in Ankara. Het visa-vrij reizen binnen de EU van Turkse onderdanen is daarbij een zeer effectief middel. […] Erdogan heeft de inwoners van vele Arabische landen toegelaten zonder visum Turkije te bezoeken. Op die manier heeft het land zijn grenzen geopend en is het diepgeworteld geraakt in de Midden-Oosterse samenleving. Het openen van de EU-grenzen voor 78 miljoen Turken betekent niets meer of niets minder dan de éénmaking van Europa het Midden-Oosten tot één groot grondgebied zonder grenzen. We kunnen enkel raden hoeveel mensen uit die regio daarna naar Europa zullen verhuizen.”

Migratie als geopolitiek instrument

"Vele politici in de landen die aan Europa grenzen misbruiken de vluchtelingencrisis om hun macht uit te breiden," schrijft de Oostenrijkse krant Salzburger Nachrichten:

“De Libische leider Muammar al-Gaddafi werd beschouwd als een sponsor van staatsterrorisme die probeerde een nucleair wapen te fabriceren. Ondanks dat maakten de EU-landen de sancties tegen deze despoot ongedaan. Omdat Gaddafi mensen als politiek wapen gebruikte door ons te beloven dat hij Afrikaanse vluchtelingen buiten Europa zou houden. [… ] Nu is het Turkije dat de vluchtelingenstroom moet tegenhouden. Vele mensen in de EU denken dat Turkije geen betrouwbare partner is. Door Turkije als grenswachter op te stellen demonstreert Europa enkel tot op welke hoogte migratie een geopolitiek instrument is geworden."

[Link niet meer beschikbaar]

"Keulen gebeurt iedere dag": dit live-kaartje toont alle aanrandingen en misdrijven door migranten in Duitsland

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sinds de aanrandingen van verscheidene vrouwen in Keulen is het probleem alleen maar groter geworden, stelt denktank Gatestone Institute. Ze maakten een lijstje van alle seksuele misdrijven, die vermoedelijk door migranten zijn gepleegd, in de voorbije twee maanden. En er doet ook een live-kaartje de ronde waarop we aanrandingen in Duitsland kunnen volgen. Maar toont dit echt de ware omvang van het probleem of zijn de cijfers uit hun context gerukt?

De lijst telt meer dan 160 gevallen van aanranding en seksueel misbruik. Al die gevallen zijn afkomstig van berichten in de Duitse media. De jongste slachtoffers zijn niet ouder dan zeven jaar. De aanrandingen gebeurden in allerlei openbare plaatsen, van metrostations tot zwembaden. De politie omschrijft de daders als "zuiderlingen", "mannen met een donkere huid" of "met een zuidelijke huidskleur".

"Iedere dag"
Een Duitse Twitter-pagina, @XYEinzelfall, heeft via Google een live-kaartje gemaakt waarop we de misdrijven kunnen volgen die vermoedelijk door migranten zijn gepleegd. "Keulen was maar het topje van de ijsberg", zegt de pagina. "Keulen gebeurt iedere dag."

Duitsland heeft vorig jaar meer dan 1,1 miljoen vluchtelingen opgevangen. De komende vier jaren verwacht de overheid nog eens 3,6 miljoen asielzoekers te ontvangen. Door de berichten over aanrandingen en andere misdrijven heeft de populariteit van bondskanselier Angela Merkel een flinke knauw gekregen. Dit weekend nog is haar partij daarvoor bij regionale verkiezingen in verschillende deelstaten afgestraft. Het AfD, een partij die tegen de migratie is, kent een nooit geziene populariteit in het land.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]© Aangeboden door Newsmonkey
Cijfers nuanceren
Nochtans stelt het Bundeskriminalamt (BKA), het federale orgaan voor onderzoek naar misdrijven, dat de migranten gemiddeld niet meer misdrijven plegen dan Duitsers. De enige reden waarom de misdaadcijfers inderdaad gestegen zijn, is het feit dat er sinds vorig jaar nu eenmaal aanzienlijk meer mensen in Duitsland wonen. "De meeste migranten komen niet naar Duitsland om misdaden te plegen. Ze komen hierheen om bescherming en vrede te vinden", zegt Duits minister van Binnenlandse Zaken Thomas de Maizière.

Nog volgens het BKA beslaat seksueel misbruik slechts één procent van de misdrijven gepleegd door migranten. Een meerderheid van 67 procent bestaat uit diefstal en fraude.

Zachte heelmeesters (i.e. EU en nationale politiek) maken stinkende wonden (terror, criminaliteit...). Alle voorspellingen komen uit en de politiek en media staan te kijken alsof het uit de lucht is komen vallen. Arm Europa...

Laatst bewerkt door een moderator:
Tja die lui zijn gekruid eten gewoon, als zij die grootkeuken bagger krijgen die ik een jaar lang in het ziekenhuis heb gehad kan ik goed begrijpen dat ze dat smerig en vies vinden. Maar het is wel gratis (gekregen paard) en stelen = land uit IMO.

Haha die vent gaat eerst 20 jaar in Duitsland parasiteren zogenaamd als asielzoeker (uitkeringszoeker eerder) moet dan naar Nederland met gezin van 7 (hoe dom moet je zijn om 5 kinderen te kopen als je nog niet voor jezelf en je vrouw kan zorgen) en gaat dan janken op camera dat hij niet genoeg geld krijgt voor die 7 en het eten niet naar zijn goesting is. Dit soort zaken toont toch wel aan hoe achterlijk de politiek bezig is...

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
Ach weer een 0.5% in de race to the bottom is niet zo boeiend nee.

http://daskapital.nl/2016/02/dnb_publiceert_de_echtewerkloo.html
http://www.werkloosheidsmeter.nl/

En ik zou daar eigenlijk nog ambtenaren bij op willen tellen, maarja.

Ben wel benieuwd wat die trend op de lange termijn voor gevolgen gaat hebben, maar nee het lijkt me niet dat vluchtelingen dat zullen maken of breken.

Bezwaar is meer hierom http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2016/01/asielinstroom_misdaad_werkloos.html

En uiteindelijk http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/03/heil_schengen.html

Argument from authority Je status maakt niet automatisch dat je gelijk hebt.

Verder geen verrassing dat deze professors die meestal in een ivoren toren leven zich eerder links profileren. Ze zijn ook nog eens afhankelijk van subsidies van de overheid, dus ze zeggen wat diezelfde overheid wilt horen: meer geld uitgeven en meer autoritair optreden in de maatschappij. DBB is gewoon een platform waar zowel pro als contra een mening geeft, dus de vergelijking is op zich al absurd. Verder zijn er natuurlijk net zoveel intellectuelen die een heel andere mening hebben. We kunnen die hier ook gaan quoten. Maar ik vind het onzin, als je een debat hebt, verwijs dan niet steeds naar anderen, maar kom zelf met argumenten. Om je argumenten dan te bekrachtigen kan je vervolgens bronnen gebruiken.

Die 2 mannen, waarvan ene een harvard professor, zijn experten inzake economische gevolgen van migratie. Ik ga meer gewicht leggen op hun woorden dan een random non expert figuur. Heerlijk toch wnr science depre conceived beliefs kapotmaken. Degenen die halstarrig aan hun mening vasthouden zijn in hetzelfde bed ziek als de religieuze nutjobs. Tis zeer moeilijk voor sommigen om de feiten o.der ogen te zien.

U guys mad? :)

Verder zijn er natuurlijk net zoveel intellectuelen die een heel andere mening hebben.

Post ze maar. Ben benieuw naar die "intellectueel".

Bovenstaande figuren hun core business zijn de economische impact van migratie.
Dus kom maar op met die "intellectueel" van je. Ik daag je uit:)

Voor wie is het moeilijk feiten onder ogen te zien?

Het economische argument is hier wel het minst voorbij gekomen. En daarbij zeggen die 2 professoren dus dat het onvoorspelbaar veel geld gaat kosten en erkennen dat een groot deel werkloos zal blijven.

wat Chrisk zegt, het gaat er niet om dat de magnitude van de economische impact niet significant is, het gaat er om dat het principieel belachelijk is hoe er door de EU wordt opgetreden, (zeker ivm sociale omstandigheden in eigen land)

trouwens is dat eerste ook een beetje een dom argument. Als ik elke week 5 euro van je pik merk je het ook niet direct aan je bankrekening, maar dat betekent nog niet dat het geen kutstreek is

Ik zou willen zien hoe het eruit ziet in gevangenissen en landen zoals duitsland, in belgie is 95% immigrant overgrote deel van marokkoen algerije, ik poste dit in het verheden veel, ook mensen die ik kan die in andere gevangenissen zaten, en van mensen die er werken weet ik dat de situatie er altijd zo was die tijd ik er zat, nu hoor dat er meer oost europeanen de populatie overnemen,

In de uk daarentegen is het compleet gemixt van wat ik gehoord heb wat wil zeggen dat de immigratie hier veel beter gaat dan in belgie.

Kan de politie geen vrouwelijke "agenten" laten rondlopen als prooi en bij een attack de infiltrators direct oppakken bestraffen en deporteren, terwijl we de immigratie toelaten voor de echte asielzoekers.

Ik zou willen zien hoe het eruit ziet in gevangenissen en landen zoals duitsland, in belgie is 95% immigrant overgrote deel van marokkoen algerije, ik poste dit in het verheden veel, ook mensen die ik kan die in andere gevangenissen zaten, en van mensen die er werken weet ik dat de situatie er altijd zo was die tijd ik er zat, nu hoor dat er meer oost europeanen de populatie overnemen,

In de uk daarentegen is het compleet gemixt van wat ik gehoord heb wat wil zeggen dat de immigratie hier veel beter gaat dan in belgie.

Kan de politie geen vrouwelijke "agenten" laten rondlopen als prooi en bij een attack de infiltrators direct oppakken bestraffen en deporteren, terwijl we de immigratie toelaten voor de echte asielzoekers.

Duitse gevangenissen =veel Russen , Roemenen ,Polen en Turken ,vrij weinig "echte" Duitsers

Die 2 mannen, waarvan ene een harvard professor, zijn experten inzake economische gevolgen van migratie. Ik ga meer gewicht leggen op hun woorden dan een random non expert figuur. Heerlijk toch wnr science depre conceived beliefs kapotmaken. Degenen die halstarrig aan hun mening vasthouden zijn in hetzelfde bed ziek als de religieuze nutjobs. Tis zeer moeilijk voor sommigen om de feiten o.der ogen te zien.

U guys mad? :)

Post ze maar. Ben benieuw naar die "intellectueel".

Bovenstaande figuren hun core business zijn de economische impact van migratie.
Dus kom maar op met die "intellectueel" van je. Ik daag je uit:)

Jij leest iets in de krant. Als je echt denkt dat de krantenkoppen een duidelijke vertaling zijn van wetenschappelijk onderzoek ben je het spoor bijster. Verder is 'niet onder druk zetten' nogal een rekbare uitspraak. Wat is druk? Wanneer staat een staat onder druk? Jij stopt al met lezen bij het woord 'professor', je weet niet eens wat die mannen nou eigenlijk zeggen.

In de uk hebben we het nieuwskanaal rt, wat alternatieve media is en feiten publiceerd inplaats van regeringspropaganda zoals bbc.

Trouwens als we het over feiten hebben, niet deporteren van criminelen is een totale fail, vluc.htelingen moeten opgevangen worden maar daardat de criminele niet gedeporteerd worden en ze samen in dezelfde gebieden gehuist worden je een cultuur krijg waar kinderen door jongeren gentraint worden crimineel te zijn, wat voor haat zorgd wat de situatie gewooon erger maakt, er is een dringende analyse nodig tussen de verschillende europese landen zodat we iets van een idee hebben wat integratie approach het beste werkt.

VVD: Directie HEMA is van het padje af

De directie van de HEMA heeft Pasen omgedoopt tot voorjaarsfeest en paaseieren tot 'verstop eieren' om te voorkomen dat moslims zich gekwetst zouden voelen. 'Idioot' volgens VVD'er Halbe Zijlstra.

15/03/2016 - 18:07

filmpje : http://zoomin.tv/#!v/731480

marokkaan vrijgesproken voor valse bommelding die treinverkeer lamlegde

MECHELEN -
De 26-jarige Youssef I.B. is niet schuldig bevonden voor het maken van een valse bommelding op de trein Antwerpen-Brussel. De rechtbank zag onvoldoende bewijzen. De schadeclaim van de NMBS valt dus weg.

Het parket had zes maanden cel met uitstel gevorderd, de NMBS zwaaide met een schadeclaim van bijna 17.000 euro, omdat het treinverkeer alles samen negen uur in de soep heeft gedraaid. De man gaat echter vrijuit en moet dus geen eurocent schade vergoeden.

Op 7 december 2015 lag het treinverkeer tussen Antwerpen en Brussel ruim twee uur stil na een bommelding op een trein.

Beklaagde Youssef I.B. kreeg het op de trein aan de stok met de treinbegeleider. De aanleiding was de aankoop van een treinticket voor zijn fiets. Iets wat hij niet had gedaan. Ter hoogte van het station van Mortsel Oude God, riep hij ‘Il y a une bombe ici’.”

De treinbegeleider startte de noodprocedures op en verwittigde de hulpdiensten. Die snelden massaal ter plaatse naar het eerstvolgende station: Mechelen-Nekkerspoel. Een honderdtal pendelaars werd er geëvacueerd, het station werd hermetisch afgesloten, beklaagde werd ingerekend door de politie en een bomhond kwam ter plaatse om de trein de doorzoeken.

“Vuile kl***zak”

De verdediging van de gedagvaarde bommelder ging voor de vrijspraak. Volgens I.B. ‘s advocaat Ergün Top riep beklaagde ‘Joder Y El Jambo’ en dat is vrij vertaald ‘Vuile kl***zak, doe nu eens wat voort’. De treinbegeleider heeft dit verkeerd begrepen. Begrijpelijk. Na de aanslagen in Parijs gaan sommige mensen soms dingen zien die er niet zijn, zo stelde de strafpleiter.

http://www.gva.be/cnt/dmf20160317_0...=gva&utm_content=article&utm_campaign=seeding

Terug
Naar boven