XXL Nutrition

Europese Asielcrisis

Pim wist het wel

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier krijgen ze gratis advocaten , gratis onderdak en nog een uitkering erbovenop ... daarvoor staat ons land ... werk maar hard zodat je zoveel mogelijk belastingen kan betalen en dat het nadien naar de mensen kan gaan die NUL respect voor ons hebben ...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jordaanse koning: “Turkije exporteert met opzet terroristen naar Europa”

[Afbeelding niet meer beschikbaar]© wel.nl Jordaanse koning: “Turkije exporteert met opzet terroristen naar Europa”

De Jordaanse koning Abdullah beweert dat Turkije met opzet terroristen naar Europa ‘exporteert’. Hij deed deze uitspraak in januari tijdens een topoverleg met hoge functionarissen uit de VS. Dat schrijft online-nieuwsportaal MEE (Middle East Eye) op basis van notulen van die vergadering.

Volgens koning Abdullah is de Europese vluchtelingencrisis geen toeval, meldt MEE. “Het is deel van het Turkse beleid en Turkije wordt daar wel eens voor op de vingers getikt, maar meer niet”. Volgens het Jordaanse staatshoofd zoekt Erdogan een “radicaal-islamitische oplossing voor de regio”. Ook voor Syrië zocht hij een “religieuze oplossing”. De radicalisering is ‘made in Turkey’ aldus de koning.

De Jordaanse minister van Buitenlandse Zaken, Nasser Judeh, heeft soortgelijke uitspraken gedaan. Hij stelt dat Turkije de vluchtelingen “op Europa heeft losgelaten” nadat de poging van Erdogan om een Turkse ‘veilige zone’ in te richten in het noorden van Syrië door het Russische optreden mislukte.

[Link niet meer beschikbaar]

===========================================

French youths attack police stations after student beaten

filmpje http://www.msn.com/nl-be/video/nieu...lice-stations-after-student-beaten/vi-BBqV8EJ

Wat moeten we toch zonder jeanpiston

Weekban voor jeanpiston, liep de spuigaten uit met het gespam en geflood. Nieuws posten is 1 ding maar dagelijks tientallen berichten apart na mekaar plaatsen en telkens een vetgedrukte en vergroot lettertype overal, daar trekken we de grens. Hij is hiervoor al meer dan 3x gewaarschuwd. Er volgt een permban als hij over een week verder gaat, en dan ben ik nog tolerant denk ik.

Weekban voor jeanpiston, liep de spuigaten uit met het gespam en geflood. Nieuws posten is 1 ding maar dagelijks tientallen berichten apart na mekaar plaatsen en telkens een vetgedrukte en vergroot lettertype overal, daar trekken we de grens. Hij is hiervoor al meer dan 3x gewaarschuwd. Er volgt een permban als hij over een week verder gaat, en dan ben ik nog tolerant denk ik.
Deze topic is één en al racisme schandalig.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.328
-

Laatst bewerkt:
Sommige posts wel, veel andere posts zijn pijnlijke waarheid die jij niet onder ogen wilt zien
Ik heb niet alles gelezen was snel door aan het bladeren. Maar 1 ding heb ik ondervonden discussiëren op fora over politiek, religie en oorlog is puur tijdverspilling en veel grote praatjes lol.

Ik heb niet alles gelezen was snel door aan het bladeren. Maar 1 ding heb ik ondervonden discussiëren op fora over politiek, religie en oorlog is puur tijdverspilling en veel grote praatjes lol.

ik ben het wel met je eens dat religie pure tijdsverspilling is

hoi Jean :wave:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.335
Otto draait zich om in zijn graf.

Ondertussen in Turkije:

http://www.powned.tv/nieuws/politiek/2016/05/yildirim_geef_erdogan_totale_m.html

De beoogde nieuwe Turkse premier Binali Yildirim wil de grondwet wijzigen en de zittende president (surprise!) meer macht geven.

Dat zei Yildirim zondag op een extra congres van de AK-partij in Ankara, waar hij naar voren is geschoven als opvolger van de huidige partijleider en minister-president Ahmet Davutoglu.

Yildirim, al jaren een bondgenoot van president Recep Tayyip Erdogan, is de enige kandidaat voor beide functies. Hij wordt later op zondag waarschijnlijk door zijn partij aangewezen als nieuwe voorman, weet het ANP.

Een nieuwe grondwet geeft Erdogan executieve bevoegdheden en feitelijk alle macht, iets waar de president al geruime tijd op aanstuurt.

IS-terroristen en hun handlangers hebben vorig jaar 'veelvuldig' de grote vluchtelingenstroom gebruikt om Europa binnen te komen. Zo wisten ze uit handen van de autoriteiten te blijven. Hoe vaak dat precies is gebeurd, is niet duidelijk.

In enkele gevallen vroegen IS-terroristen ook asiel aan in Europese landen, waaronder mogelijk ook in Nederland. Dat is te lezen in het vandaag uitgegeven dreigingsbeeld van de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV).

Dat de NCTV nu het woord 'veelvuldig' gebruikt, is opvallend, zegt politiek verslaggever Fons Lambie. "Eerder zeiden ze namelijk dat het onwaarschijnlijk was dat terroristen gebruik zouden maken van de vluchtelingenstroom. Maar dat is nu dus 'veelvuldig' geworden. Hoeveel precies, dat weet men ook niet precies." Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding d*ck Schoof zegt dat we 'moeten denken aan tientallen gevallen'.

hebben die "achterlijke "tokkies toch weer gelijk :roflol:

Goeie zaak.

Goed dat ze slechts een paar jaar achter lopen, nog op tijd voor verkiezingen.

Zolang in NL mensen waarvan het paspoort is afgepakt kunnen uitreizen met de ID kaart, omdat deze verplicht is ter indificatie op straat, maak ik me totaal geen zorgen... Doet de politiek het er nou gewoon om of wat is dit voor amateur bende :roflol:

http://politiek.tpo.nl/2016/07/09/ard-steur-probleem-en-heet-alexander-pechtold/

Inname paspoort stopt jihadist niet
Een tegengehouden Syriëganger krijgt een strafzaak aan zijn broek én moet zijn paspoort inleveren. Toch kan hij gewoon weer het vliegtuig pakken richting Syrië, met zijn ID-kaart.

http://www.ad.nl/nieuws/inname-paspoort-stopt-jihadist-niet~a64df455/

Terug
Naar boven