MuscleMeat

Europese Asielcrisis

Slaat nergens op, anyway integratie in eu is een complete fail, deportatie gaat nooit wanneer het criminelen zijn, waardoor mensen de goede vluchtelingen gaan haten wat voor isolatie zorgt, en dan in die geisoleerde groepen worden kinderen door hun "maten" opgelijd crimineel te zijn.

Ik heb totaal nix tegen de immigratie maar het moet totaal anders aangepakt worden, also iedereen die ik vertel dat in de gevangenissen in belgie 95% immigranten zitten en links zijn noemen me een racist, als we de feiten gaan onderdrukken gaan we nooit tot een oplossing komen, ben zelf trouwens links.

Had die discussie altijd met ericr, ging altijd over statistieken bezig die bewezen dat ik faut was maar die heb ik nooit gezien omdat hij te moe was die keer op keer te posten ofzoiets

-

Laatst bewerkt:
getinte Verkrachter laat vrouw achter met hersenbloeding in Amsterdam

Een jonge vrouw is afgelopen nacht op brute wijze verkracht in Amsterdam. Het slachtoffer ligt met zware verwondingen in het ziekenhuis.

De vrouw, die op de fiets was, werd rond 1.00 uur ’s nachts op De Bocht belaagd door een man en daarna de bosjes ingetrokken. Daar werd de vrouw door de man verkracht. De dader gebruikte zoveel geweld dat haar oogkas brak en dat ze een hersenbloeding opliep. Dat meldt de politie.

Fietsers te hulp geschoten

De vrouw wist op een bepaald moment om hulp te roepen. Fietsers die langs de rivier de Amstel reden hoorden het geroep en schoten te hulp. Toen de dader de fietsers dichterbij zag komen vluchtte hij. Ingeschakelde hulpdiensten hebben meteen eerste hulp verleend aan het slachtoffer. Daarna is de vrouw overgebracht naar een ziekenhuis, waar zij nog steeds ligt.

De politie is nog steeds op zoek naar de verkrachter. Het gaat om een lichtgetinte, slanke man. Hij droeg een bijna witte spijkerbroek en had een donkerkleurig jasje aan

[Link niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: mat
Sorry maar als je denkt dat de ene zender wel objectief nieuws brengt ten opzichte van de andere dan ben je niet goed bij je hoofd. Het zijn allemaal 'leugenaars. Dat komt omdat de 'waarheid' niet bestaat. Al dat geneuzel over wie wel gelijk heeft en wie niet is totaal arbitrair.

Ik denk dat er toch wat mensen die hier posten een cursus loslaten nodig hebben.

waar zitten nu die mensen die mij tijd terug uitlachten en me voor racist uitmaakten toen ik zei dat het enkel wachten was tot het eerste kind zou verkacht worden door migranten, nu gebeurt er niks anders meer dan verkrachtingen ....
nu hoor ik jullie niet meer he...

we hebben dringend nood aan leiders gelijk putin en trump, er moet een eind komen aan politieke correctheid en het toelaten van immigranten in europa en het lakse liberale beleid overal

Old lady interviewed in Germany about migrants

[/SIZE]

Laatst bewerkt door een moderator:
jongens is die crisis nou al eens voorbij

Ik hoop dat er geen slachtoffers zijn gevallen.

Op naar een politiestaat!

leerlingen in brussel en ook in nederland juichen om aanslgen belgie

Screen-Shot-2016-03-22-at-11.02.25-611x328.png

http://regio.tpo.nl/2016/03/22/bonu...len-leerlingen-aan-juichen-vanwege-aanslagen/

migrantenjongeren zoeken ruzie met politie aan Brussels Airport

media_xll_8509879.jpg

Aan de luchthaven Brussels Airport controleert de politie een groep van een tiental jongeren. Het gaat om tieners die ruzie zochten met de politie en de bevelen van de aanwezige agenten weigeren op te volgen.

Eén van de jongeren is inmiddels opgepakt en overgebracht naar het commissariaat. De politie controleert op dit moment de identiteit van de anderen.

media_xll_8509871.jpg

http://www.hln.be/hln/nl/36484/Aans...-ruzie-met-politie-aan-Brussels-Airport.dhtml

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ANOTHER WARNING VIDEO OF BELGIAN JIHADIST WHO SAYS ISIS WILL ESTABLISH SHARIA IN BELGIUM AND WILL DOMINATE THE WORLD

I tell you now the only solution to against ISIS attacks is “all citizens must be fully armed without relying on hopeless governments and slow police forces who only appears after attacks, not before. I mean, after we all die in streets.” Arm yourselves citizens. Governments can do nothing for you.

Brusselse brandweerman: immigranten stonden na aanslagen “te dansen en te lachen” en maakten onthoofdingsgebaren

Daar hoor je de media niet over.

Zowel de Vlaamse als Nederlandse media proberen vandaag een beeld te creëren van mensen die bij elkaar komen en verenigd staan tegen terrorisme. Dat geldt zowel voor blanke Nederlanders en Belgen als moslimimmigranten (en hun kinderen).

Zoals de Brusselse brandweerman Cedric de Valck laat weten is dat door de media geschapen beeld helaas alles behalve de werkelijkheid. In de echte wereld staan hele horden moslimjeugd namelijk niet te huilen, maar te lachen. En reiken ze niet-moslims niet de hand, maar maken ze onthoofdingsgebaren.

[Link niet meer beschikbaar]

Na de aanslagen van 9/11 (11 september, 2001) stonden er ook overal jonge moslims te juichen en te lachen, zowel in Amerika als in Europa en het Midden-Oosten. Datzelfde gebeurde na de aanslagen in Londen en Madrid. Daarom is het niet verrassend dat deze types hetzelfde doen nu hun matties hebben toegeslagen in Brussel.

Of we dat nou willen toegeven of niet, feit is dat een significant deel van de islamitische gemeenschap — zeker jongeren, en dan al helemaal jongeren van Marokkaanse afkomst — extremisten niet alleen tolereert, maar met hen sympathiseert.

http://www.dagelijksestandaard.nl/2...-en-te-lachen-en-maakten-onthoofdingsgebaren/

Terug
Naar boven