AndroidHealthClinic

Europese Asielcrisis

Ik zie niet hoe we dit nog kunnen voorkomen, ook niet in Nederland. Men blijft maar Moslims importeren. De houdbare grens is allang overschreden als je je bedenkt hoeveel Moslims er over enkele decennia zullen zijn. De recente geschiedenis leert ons immers dat integratie faalt en dat zij in de lagere sociaaleconomische klasse blijven hangen. Ik kan me inbeelden dat er uiteindelijk zelfs een genocide gaat plaatsvinden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.364
migrants-425373.jpg

Ik zie het probleem niet?

Tom-Cruise-crazy-laugh.gif

Ik zie niet hoe we dit nog kunnen voorkomen, ook niet in Nederland. Men blijft maar Moslims importeren. De houdbare grens is allang overschreden als je je bedenkt hoeveel Moslims er over enkele decennia zullen zijn. De recente geschiedenis leert ons immers dat integratie faalt en dat zij in de lagere sociaaleconomische klasse blijven hangen. Ik kan me inbeelden dat er uiteindelijk zelfs een genocide gaat plaatsvinden.

Die gaan wel voor onze economie zorgen want het zijn allemaal hoogopgeleiden die zin hebben om te werken.

• #2.367
Get some!

Ain't war hell?

Laatst bewerkt:
Sweden zou de oorlog aan Rusland moeten verklaren, dan zijn ze binnen afzienbare tijd vd moslims af.

Zweden kan naar men blieft ook veranderd worden in Duitsland, Frankrijk of Nederland in dat filmpje.

• #2.370
Gelukkig bieden de Slavische landen nog wat tegenwicht binnen de EU.

Is dat Arkan?

• #2.377
Inderdaad, alsof de echte Vlad niet angstaanjagend genoeg was.

:lol:

Terug
Naar boven