XXL Nutrition

Europese Asielcrisis

Snap sowieso niet waarom ze die mensen tegenhouden. Laat ze lekker naar Syrië gaan.

Snap sowieso niet waarom ze die mensen tegenhouden. Laat ze lekker naar Syrië gaan.

lopen ze daar allemaal trauma's op , kunnen ze na terugkeer weer zielig lopen doen :rolleyes:

ik ben een voorstander van preventief ruimen bij 100% zekerheid van radicalisering en de daarbij behorende duivelse plannen ,

gevaar voor de samenleving = effectief opruimen en laten verdwijnen

beter 10 ploflims naar de hel dan 1 onschuldig slachtoffer op straat

Laatst bewerkt:
Iemand van Amerikaanse defensie uit camp bondsteel Kosovo. ( zijn functie weet ik niet exact, kan wel navragen)

ik ben een voorstander van preventief ruimen bij 100% zekerheid van radicalisering en de daarbij behorende duivelse plannen ,

gevaar voor de samenleving = effectief opruimen en laten verdwijnen
FILIPPINE_-_0510_-_Presidente.jpg

moet ze wel nageven dat ze duivels goed zijn in hun plannen

met weinig middelen veel slachtoffers :o

nou nog even een paar grote aanslagen meer verspreid over heel Europa

en dan zal er misschien een kentering komen in dat grenzeloze tolerante importeren van nog meer ellende ,

als je onze nationale vetklep/ uitzuiger Willem Alexander beledigd ga je 30 dagen de gevangenis in

en loop je in Den Haag met IS vlaggen en roep je op tot het doden van alle ongelovigen dan gebeurt er niets

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.356
Ondertussen in Germania:

36BA9BED00000578-3715877-image-a-62_1469893224424.jpg

2017, net als in Frankrijk en Nederland.

Oostenrijk ook of niet

alle onderhuidse irritaties ,afkeer , angsten en spanningen zullen resulteren in grote overwinningen van rechtse partijen in Duitsland en Frankrijk ,

want daar zijn ze intussen op een kookpunt bereikt op een enkele linkse sandalendrager na.

wij Nederlanders zullen wel weer voor de VVD en die kut Klaver gaan :o

of die booslims moeten nog zo dom zijn om hier voor de verkiezingen

wat aanslagen te gaan plegen want dan gaan alle stemmen naar de grote verlosser

uit Venlo :roflol:

Terug
Naar boven