XXL Nutrition

Europese Asielcrisis

Elk weekend zijn er gevechten in de kroegen en op straat, maar als er een vechtpartij in een azc is, dan is iedereen er gelijk bij met dat ze het land uit moeten en gelukzoekers zijn.
Wat zijn veel Nederlanders toch kortzichtig.

Gelukkig niet allemaal:

http://www.ad.nl/ad/nl/36281/Vlucht...sen-beschikbaar-voor-hulp-vluchtelingen.dhtml

kortzichtig ?

je verwelkomt mensen die een geloof aanhangen dat alles wat niet gelovig is het liefst van deze aarde ziet verdwijnen ?

zucht....

en welke toekomst dan ?

het overgrote deel zal de rest van hun leven in de bijstand zitten

(in Duitsland 90%)

• Topic Starter Topic Starter
Wat heb ik een hekel aan die woorden met 'fobie' erin. :)

-

Laatst bewerkt:
Ben je zelf weleens in een AZC geweest of ga je uit van de überlinkse beeldvorming van de NPO?

Nee, nog niet. Wel heb ik verschillende verhalen gelezen en gezien van mensen die er wel zijn geweest en die er zelf zitten.
Zo heeft powned een filmpje geplaatst van een azc in Rosmalen (waar ik woon) en ja, ze klagen, niet elk mens bestaat uit pure dankbaarheid, net zoals dat niet elk mens bestaat uit pure medelijden, zoalsveel Nederlanders dus niet hebben.

Er is vrij weinig/niks wat mij van mening kan laten veranderen van wat er in een azc te zien is.
Ben jij er wel geweest? Zo ja, wat was er te zien waardoor ik ineens een hekel zou moeten hebben aan vluchtelingen?

Hollande en Merkel: Voortbestaan Europa in gevaar
‘Vluchtelingen zochten naar licht, Europa was dat licht niet’

droom verder , alle geitenwollensokken figuren

geinig want jij doet de hele tijd precies hetzelfde met je "europa is solidair" en "10 miljoen kan makkelijk, ze gaan er komen" terwijl niemand het met je eens is, als er iemand is die niet in naam van europa spreekt ben jij het wel

Ik zei dat eu solidair is omdat ze al die beslissing hebben genomen om vluchtelingen op te nemen. "Ze" zijn fan politici met invloed, de beleidsmakers, diegenen die bepalen hoe het eraan toegaat. Dat is wat anders dan de mening van een niemendal op dbb.

Dat 10 miljoen er makkelijk kan komen heeft trouwens niets te maken of eu solidair of niet, maar heeft met de veaagstuk te maken of eu ze economisch/ sociaal kunnen opvangen. En daarin is rob g het wel met me eens. Sterker zelfs, eu kan naart schijnt wel 30 miljoen aan. Zo, mooi is dat.

De haat tegen al die linkse immigrant knuffelde fascisten groeit gestaag. Ga zo door links Nederland. Hoe harder jullie je best doen, des te eerder jullie zullen vallen. Het is tijd voor een revolutie.

:roflol:
Hetzelfde onzin die al 30 jaar duurt ongeveer.
Ooit zal het "volk" opstaan tegen dat links gespuis :roflol:
We zijn een paar decenias verder en aantal allochtonen, immigranten en wat nog allemaal is gestegen en ze zullen blijven stijgen. Spoiler alert: jij kan daar niks aan doen en jij zult daar niks aan kunnen doen.

Hoofdecononoom imf, weer zens wat anders dan een random drol op dbb

"Ongetwijfeld zal de instroom van vluchtelingen wegen op de begroting in bepaalde landen", zei Maurice Obstfeld tijdens een persconferentie in Lima, waar het IMF deze week zijn algemene vergadering houdt.

"In alle landen is het een uitdaging om die mensen in de arbeidsmarkt te integreren", aldus de econoom. Maar hij houdt een positieve uitkomst voor mogelijk. "Het zal tijd nemen, maar uiteindelijk zal het goed zijn voor de groei in Europa."

Opvallend dat die Broto mong**l op dit soort berichten nooit veel te zeggen heeft. Maar dat gaat op voor al die smerige moslim knuffelaars, altijd maar voor ze opkomen en stilletjes in een hoekje blijven zodra er wat negatiefs naar buiten komt waar ze niks tegen in kunnen brengen. Nog even en het enige wat nog naar buiten is negatief! En dit wist ieder normaal denkend persoon al ruim van te voren.
Moet ik nou echt reageren op zon sensatie beluste clickbait troep artikel? Wat een niveau van je ook :roflol:
Een of ander bruine debiel heeft gevochten....en? Iedereen heeft wel eens gevochten. Ja, lensen vechten soms...en?

Omdat die ene bruine heeft gevochten, impliceert wat eigenlijk?

Hoofdecononoom imf, weer zens wat anders dan een random drol op dbb

Kan ook in de top 10 meest generieke uitspraken ooit. "'Uiteindelijk' zal het 'goed' zijn voor de 'groei'".

De gemiddelde horoscoop is meetbaarder dan deze uitspraak. En als iemand van niveau dit soort uitspraken doet dan kan je er vanuit gaan dat het slecht nieuws is, gezien een een type uiting is waar je nooit iemand op aan kan spreken.

Meest realistische invulling: binnen 1 jaar zal het zorgen voor 50% stijging van het aantal meldingen van aanranding/verkrachting.

Kan ook in de top 10 meest generieke uitspraken ooit. "'Uiteindelijk' zal het 'goed' zijn voor de 'groei'".

De gemiddelde horoscoop is meetbaarder dan deze uitspraak. En als iemand van niveau dit soort uitspraken doet dan kan je er vanuit gaan dat het slecht nieuws is, gezien een een type uiting is waar je nooit iemand op aan kan spreken.

Het is generiek, laar het is ook een stijlbreuk van de gemiddelde opvatting van dbbers. Dbbers claimen dat het economisch op een ramp zal uitdraaien, dat het ons enkel zal kosten. Deze meneer claimt dat er groei zal ontstaan, dus een meeropbrengst.

Hetzelfde onzin die al 30 jaar duurt ongeveer.
Ooit zal het "volk" opstaan tegen dat links gespuis :roflol:
We zijn een paar decenias verder en aantal allochtonen, immigranten en wat nog allemaal is gestegen en ze zullen blijven stijgen. Spoiler alert: jij kan daar niks aan doen en jij zult daar niks aan kunnen doen.
gestegen waarnaartoe? de 2de verdieping van de PI?

niet-westerse allochtonen staan onderaan de sociale ladder, of het nou over bijstandstrekkers, criminaliteit of wat dan ook gaat, zij hebben hier veruit de slechtste statistieken in.

wat een bord voor je kop heb jij zeg

Het is generiek, laar het is ook een stijlbreuk van de gemiddelde opvatting van dbbers. Dbbers claimen dat het economisch op een ramp zal uitdraaien, dat het ons enkel zal kosten. Deze meneer claimt dat er groei zal ontstaan, dus een meeropbrengst.

Ach deze opmerking dient enkel als stijlbreuk. Groei van wat? Nogmaals, over 5 jaar kan je hem deze uitspraak voorleggen en kan hij zich beroepen op zowel 'uiteindelijk' als 'goed' als 'groei' om het zo te draaien als het is.

Zeker zullen die vluchtelingen van afgelopen decenia waarvan de helft nog steeds in de bijstand zit uiteindelijk ook goed zijn voor groei?

En dat roze bril lange termijn denken zou je verwachten dat ook wel eens afgeleerd zou zijn, conditionering ofzo. Maar nee. Gewoon blijven doen alsof dit in het beste belang is voor belasting betalend nederland ('ons').

gestegen waarnaartoe? de 2de verdieping van de PI?

niet-westerse allochtonen staan onderaan de sociale ladder, of het nou over bijstandstrekkers, criminaliteit of wat dan ook gaat, zij hebben hier veruit de slechtste statistieken in.

wat een bord voor je kop heb jij zeg

Gestegen in de zin van: er komen er meer en meer bij, en dat zal niet veranderen.

Wat ben jij vr een autist )

Ach deze opmerking dient enkel als stijlbreuk. Groei van wat? Nogmaals, over 5 jaar kan je hem deze uitspraak voorleggen en kan hij zich beroepen op zowel 'uiteindelijk' als 'goed' als 'groei' om het zo te draaien als het is.

Zeker zullen die vluchtelingen van afgelopen decenia waarvan de helft nog steeds in de bijstand zit uiteindelijk ook goed zijn voor groei?

En dat roze bril lange termijn denken zou je verwachten dat ook wel eens afgeleerd zou zijn, conditionering ofzo. Maar nee. Gewoon blijven doen alsof dit in het beste belang is voor belasting betalend nederland ('ons').

Groei van economie.

Vanaf wanneer? Gn idee, moet je eens maar aan hem vragen wanneer precies.

Je gelooft hem niet en das u keuze.

Moet ik nou echt reageren op zon sensatie beluste clickbait troep artikel? Wat een niveau van je ook :roflol:
Een of ander bruine debiel heeft gevochten....en? Iedereen heeft wel eens gevochten. Ja, lensen vechten soms...en?

Omdat die ene bruine heeft gevochten, impliceert wat eigenlijk?

Je hoeft van mij helemaal nergens op te reageren, ik heb helaas niet de gave om een blinde weer te laten zien. En blind is wat jij bent.

En dat artikel heb ik niet geplaatst, je bent blijkbaar ook nog letterlijk blind. Daarnaast is dat ene artikel één vd vele voorbeelden die hier al geplaatst zijn maar zoals die lange lap tekst van me al aangaf, al plaats je duizenden van dit soort voorbeelden, figuren zoals jou zien wat ze willen zien. Ach, ooit zul je het licht zien. Wanneer een stel van die gelukszoekers jou iets in de weg gaan leggen of te pakken nemen. Is een kwestie van tijd, komt allemaal 'goed'.

Je hoeft van mij helemaal nergens op te reageren, ik heb helaas niet de gave om een blinde weer te laten zien. En blind is wat jij bent.

En dat artikel heb ik niet geplaatst, je bent blijkbaar ook nog letterlijk blind. Daarnaast is dat ene artikel één vd vele voorbeelden die hier al geplaatst zijn maar zoals die lange lap tekst van me al aangaf, al plaats je duizenden van dit soort voorbeelden, figuren zoals jou zien wat ze willen zien. Ach, ooit zul je het licht zien. Wanneer een stel van die gelukszoekers jou iets in de weg gaan leggen of te pakken nemen. Is een kwestie van tijd, komt allemaal 'goed'.

Ik ben blind en zie het licht niet maar ooit zal ik het zien. Je klinkt precies,gelijk een religieus nutcase :roflol:

Man man man :roflol:

Ja, 1 v d vluchtelingen gaat mn fiets jatten en dan zal ik ze vr eeuwig haten. Beetje zoals gij nu doet zeker.

@Badfella Er zijn genoeg Nederlandse gelukszoekers die anderen iets in de weg leggen of te pakken nemen, men kan daar vaak (niet altijd) goed mee omgaan. Het niet kunnen omgaan met zulke dingen, of het nu een vluchteling of een asielzoeker is, ligt meer bij de persoon die er niet mee om kan gaan, dan aan de persoon die het doet, omdat het nu ook al gebeurd, maar men het gewend is van Nederlanders.

Waarom blijft iedereen ook ingaan op iemand die niet verder komt dan simpele constataties en wat flauw getroll. :roflol:

Ik ben negatief over de gevechten, maar zeker niet over de vluchtelingen zelf. Ze zijn op de vlucht..je moet wel echt puur egoïstisch zijn als je mensen die op de vlucht zijn, niet wilt accepteren.

Die vrachtwagenchauffeurs zijn egoïstisch zeg, doen niet eens hun portieren open voor al die vluchtelingen die van Frankrijk naar de UK willen vluchten.

Terug
Naar boven