MuscleMeat

Europese Asielcrisis

Hmm, niet in staat om antwoord te geven op een simpele vraag, die ik stelde vanwege jouw mening, die je dus niet kunt onderbouwen.
Jij zal echt een goede advocaat worden ja :roflol:

Dit gaat ook echt over een belangwekkende zaak ja, jou vraagje beantwoorden. :haha: ja

Dit gaat ook echt over een belangwekkende zaak ja jou vraagje beantwoorden. :haha:

Mwah, niet echt nee, blijkbaar is het wel belangwekkend voor jou om te blijven reageren op mij, dus waarom mijn vraag beantwoorden (jouw mening beter begrijpen) nou niet belangrijk is en het hersenloos reageren wel, blijft voor mij een raadsel.

of eigenlijk niet, maar dat is meer mijn mening over jou

-

Laatst bewerkt:
"Mijn mening is waarheid. Geloof je me niet, ga dan naar oranje en zie het zelf"

:roflol:

Dat staat er niet maar ok, je bent nou eenmaal een blinde dus ik kan het je niet kwalijk nemen. Ik zal (proberen, ben slecht in negeren) vanaf heden niet meer op je te reageren, dit eerst volgende keer hoop ik dat het irl zal zijn en dat ik je schedel hoor splijten op een stoeprand.

Mwah, niet echt nee, blijkbaar is het wel belangwekkend voor jou om te blijven reageren op mij, dus waarom mijn vraag beantwoorden (jouw mening beter begrijpen) nou niet belangrijk is en het hersenloos reageren wel, blijft voor mij een raadsel.

of eigenlijk niet, maar dat is meer mijn mening over jou
Heb je een vriendje?

Nu wil je zeker dat ik antwoord geef? Tja, dat wilde ik ook hebben op mijn vraag :roflol:
Laten we het on topic houden en niet te veel afwijken ervan, daar ben je nogal goed in, ik weet het.
Voor persoonlijke vragen mag je best een pm sturen.

vroeger ook een AZC bij ons in de buurt, ik stond als 8 jarige jongetje op koninginnedag troep van mij en mijn ouders te verkopen zodat ik een extra zakcentje had.
mensen van AZC uit de buurt hebben halve kraam leeggeroofd.

dat soort volk wil ik niet meer bij mij in de buurt hebben.

Laatst bewerkt:
Denk dat we het er allemaal, op bro op na, wel overeens zijn dat vluchtelingen tuig zijn.

/topic

Nee joh, dat is maar een klein deel.
90% zijn gewoon hardwerkende mannen tussen de 18-30 die in hun eigen land dokter en ingenieur waren.

• Topic Starter Topic Starter
Dat velen blijkbaar hun vrouw en kinderen achterlaten is het gekste wat ik heb gelezen over die hele situatie. Je zou denken dat het eerder andersom was.

shiiiiit

Of je het nou wilt of niet, deze vluchtelingen waar je het over hebt zijn binnenkort ook Nederlander.
Je kunt je er druk om maken, over zeiken, klagen etc, maar jij kan er niks aan veranderen.
Je kunt het ook accepteren, proberen het beste ervan te maken en te begrijpen dat heel veel van deze mensen (onee, allemaal) op de vlucht zijn.

maar op die manier kun je je mening niet doordrukken over hoe veel haat je hebt naar die mensen, wat natuurlijk zó nuttig is voor jezelf of iemand anders

@Jack 3D Waar baseer je dit dan op? Hoe bepaal je of iemand een gelukszoeker is (zijn we dat niet allemaal?) en wanneer iemand een vluchteling is en simpelweg naar een goed land wilt (zoals Nederland, Duitsland en België), met de gedachte dat hij nooit meer terug kan naar zijn thuisland?

als je nou eens de tijd neemt om naar de situatie in b.v Zweden te kijken,

was de sociale heilstaat nr 1, hebben echt alles gedaan voor de vluchtelingen in het verleden,

en wat heeft het gebracht ? helemaal niets ,het sociale stelsel staat op instorten,

no go areas in Malmo ,extreme radicalisering en ook na 15 jaar inburgering werkt bijna niemand

van deze goedwillende zielige asielzoekers

ja ,dit moeten we ook in Nederlands willen :headbang:

''The Saudis and the other Gulf states are refusing to take in Syrian refugees. There are Syrian migrant workers who have been there long before the start of the war, but they are not refugees. They are pushing them to go to Europe.

According to the media, King Salman called the German Chancellor and offered to build 200 mosques for the new migrants. Now this tells you that they are not willing to accept them into their own societies because they are afraid of ISIS being part of these refugees and all the issues this would pose.

They don’t want to destabilize their societies but they are willing to pay Germany to build mosques – in other words, promoting Saudi ideology there: 200 new mosques literally means the Islamization of German society.

Perhaps not in those terms but this will definitely change the character of German society, German political processes and German democracy, as exemplified by the behavior and actions of some Muslims in many European countries – especially in the Netherlands, France and the UK. There are growing social frictions in European societies due to some Muslims demanding the introduction of Shariah and family laws, among other conflicting values.

Most of the Muslims leave their homelands to escape poverty, repression and humiliation at the hands of their own dictators. Unfortunately, when they move to Europe they try to implement the same values they are escaping from. And this is something I just can’t understand.''

Laatst bewerkt:
Dat velen blijkbaar hun vrouw en kinderen achterlaten is het gekste wat ik heb gelezen over die hele situatie. Je zou denken dat het eerder andersom was.

shiiiiit

Als je redenen gaat bedenken kan het eventueel wel te begrijpen zijn.
Een gokje van mij: hun vrouw en kinderen zitten veelal in een veilig buurland. De man gaat alleen naar Nederland, want het is ten eerste duur en ten tweede denkt hij misschien dat het makkelijker is in Nederland om alleen te komen en familie later te laten komen (dit was in het verleden zo, nu niet meer).
Wellicht was het niet duur om naar Nederland te gaan, maar een hele lange, uitputtende reis, die hij zijn vrouw en kinderen niet wenst en wilt hij eerst geld verdienen om zijn vrouw en kinderen veilig te laten overkomen.

KAN zijn. Ik heb geen feiten, maar dit zou kunnen.

als je nou eens de tijd neemt om naar de situatie in b.v Zweden te kijken,

was de sociale heilstaat nr 1, hebben echt alles gedaan voor de vluchtelingen in het verleden,

en wat heeft het gebracht ? helemaal niets ,het sociale stelsel staat op instorten,

no go areas in Malmo ,extreme radicalisering en ook na 15 jaar inburgering werkt bijna niemand

van deze goedwillende zielige asielzoekers

ja ,dit moeten we ook in Nederlands willen :headbang:

''The Saudis and the other Gulf states are refusing to take in Syrian refugees. There are Syrian migrant workers who have been there long before the start of the war, but they are not refugees. They are pushing them to go to Europe.

According to the media, King Salman called the German Chancellor and offered to build 200 mosques for the new migrants. Now this tells you that they are not willing to accept them into their own societies because they are afraid of ISIS being part of these refugees and all the issues this would pose.

They don’t want to destabilize their societies but they are willing to pay Germany to build mosques – in other words, promoting Saudi ideology there: 200 new mosques literally means the Islamization of German society.

Perhaps not in those terms but this will definitely change the character of German society, German political processes and German democracy, as exemplified by the behavior and actions of some Muslims in many European countries – especially in the Netherlands, France and the UK. There are growing social frictions in European societies due to some Muslims demanding the introduction of Shariah and family laws, among other conflicting values.

Most of the Muslims leave their homelands to escape poverty, repression and humiliation at the hands of their own dictators. Unfortunately, when they move to Europe they try to implement the same values they are escaping from. And this is something I just can’t understand.''

Nogmaals, ook voor jou, er is een verschil tussen asielzoekers en vluchtelingen en ik heb het over vluchtelingen en met name de vluchtelingenstroom die nu aankomt overal.
Moslims die hun land verlaten door armoede etc, zijn asielzoekers, geen vluchtelingen.
Laatste dikgedrukte tekst: het is niet zo makkelijk om een mens te veranderen. Als je verhuist naar Azië, dan is het ook lastig om arm te worden, terwijl je hier alles had, als daar waar je zit, je makkelijk alles kan hebben wat je hier had. Maar dat is iets off-topic.

Als ze in een veilig buurland zitten waarom moeten ze dan alsnog naar Nederland komen Hell? Zijn het dan niet alsnog gelukszoekers ipv vluchtelingen?

Als ze in een veilig buurland zitten waarom moeten ze dan alsnog naar Nederland komen Hell? Zijn het dan niet alsnog gelukszoekers ipv vluchtelingen?

Dit heb ik al beantwoord.
Voorbeeld:
Als hier oorlog uitbreekt en België is wel veilig maar er is weinig kans op groei en moeilijk om burger te worden, maar in Turkije wel, zou je dan in België blijven?
Daarbij kan nooit ELKE vluchteling naar 1 land, daarom hebben landen ook een akkoord gesloten over het aantal vluchtelingen dat ze opvangen.

Het blijven vluchtelingen, vraag maar aan de IND.
Elke persoon zou een gelukszoeker moeten zijn, ook wij Nederlanders.

Nee joh, dat is maar een klein deel.
90% zijn gewoon hardwerkende mannen tussen de 18-30 die in hun eigen land dokter en ingenieur waren.
Van de mensen uit Syrie misschien. Er komen ook nog steeds veel Somaliers binnen, en naast dat dat een totaal ander soort volk is, zijn er daar ook veel meer analfabeet. Hoe moet je in godsnaam iets begrijpen als je niets kan lezen/schrijven, en alleen een of ander rimboe dialect kan begrijpen.

shiiiiit
Dat is het gekste? In Syrie worden ze toch ook uitgehuwelijkt, daar komt toch geen liefde bij kijken?

Ik vind de massa verkrachtingen, gedwongen prostitutie, vrouwen die massaal met kleren slapen en niet meer in de nacht naar het toilet durven, €20 betalen voor een toiletbezoekje toch allemaal wat gekkere dingen. En dat gebeurt dan in de Europese kampen. Nou wat een verbetering....

• Topic Starter Topic Starter
Voorbeeld:
Als hier oorlog uitbreekt en België is wel veilig maar er is weinig kans op groei en moeilijk om burger te worden, maar in Turkije wel, zou je dan in België blijven?

Pfff...

Als er hier oorlog uit zou breken dan zou er dienstplicht zijn natuurlijk.

Dit heb ik al beantwoord.
Voorbeeld:
Daarbij kan nooit ELKE vluchteling naar 1 land, daarom hebben landen ook een akkoord gesloten over het aantal vluchtelingen dat ze opvangen.

Het blijven vluchtelingen, vraag maar aan de IND.
Elke persoon zou een gelukszoeker moeten zijn, ook wij Nederlanders.

1 Ding is zeker: ik zou mijn vrouw en kind hoe dan ook nooit achterlaten.

Terug
Naar boven