Fitness Seller

Europese Asielcrisis

Die vrachtwagenchauffeurs zijn egoïstisch zeg, doen niet eens hun portieren open voor al die vluchtelingen die van Frankrijk naar de UK willen vluchten.

Huh? Ik zie mensen die in de vrachtwagen gaan, maar goed. Mijn punt ging over Nederland en vluchtelingen in asielzoekerscentra.

Ik ben blind en zie het licht niet maar ooit zal ik het zien. Je klinkt precies,gelijk een religieus nutcase :roflol:

Man man man :roflol:

Ja, 1 v d vluchtelingen gaat mn fiets jatten en dan zal ik ze vr eeuwig haten. Beetje zoals gij nu doet zeker.

Ik mag hopen dat ze je iets harder te pakken nemen dan je fietsje jatten. Jou gun ik het 'beste'. En die irritante smilie van je elke keer weer zou ik het liefst dwars door je schedel slaan.

@Badfella Er zijn genoeg Nederlandse gelukszoekers die anderen iets in de weg leggen of te pakken nemen, men kan daar vaak (niet altijd) goed mee omgaan. Het niet kunnen omgaan met zulke dingen, of het nu een vluchteling of een asielzoeker is, ligt meer bij de persoon die er niet mee om kan gaan, dan aan de persoon die het doet, omdat het nu ook al gebeurd, maar men het gewend is van Nederlanders.

Wtf boeit dat nou weer. Nederlanders die elkaar iets in de weg leggen, prima toch. Dat doen mensen nou eenmaal. Het gaat mij om die vuile parasieten, die horen mij helemaal niets in de weg te leggen in m'n eigen land!

Ik mag hopen dat ze je iets harder te pakken nemen dan je fietsje jatten. Jou gun ik het 'beste'. En die irritante smilie van je elke keer weer zou ik het liefst dwars door je schedel slaan.

Wtf boeit dat nou weer. Nederlanders die elkaar iets in de weg leggen, prima toch. Dat doen mensen nou eenmaal. Het gaat mij om die vuile parasieten, die horen mij helemaal niets in de weg te leggen in m'n eigen land!

Of je het nou wilt of niet, deze vluchtelingen waar je het over hebt zijn binnenkort ook Nederlander.
Je kunt je er druk om maken, over zeiken, klagen etc, maar jij kan er niks aan veranderen.
Je kunt het ook accepteren, proberen het beste ervan te maken en te begrijpen dat heel veel van deze mensen (onee, allemaal) op de vlucht zijn.

maar op die manier kun je je mening niet doordrukken over hoe veel haat je hebt naar die mensen, wat natuurlijk zó nuttig is voor jezelf of iemand anders

@Jack 3D Waar baseer je dit dan op? Hoe bepaal je of iemand een gelukszoeker is (zijn we dat niet allemaal?) en wanneer iemand een vluchteling is en simpelweg naar een goed land wilt (zoals Nederland, Duitsland en België), met de gedachte dat hij nooit meer terug kan naar zijn thuisland?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Of je het nou wilt of niet, deze vluchtelingen waar je het over hebt zijn binnenkort ook Nederlander.
Je kunt je er druk om maken, over zeiken, klagen etc, maar jij kan er niks aan veranderen.
Je kunt het ook accepteren, proberen het beste ervan te maken en te begrijpen dat heel veel van deze mensen (onee, allemaal) op de vlucht zijn.

maar op die manier kun je je mening niet doordrukken over hoe veel haat je hebt naar die mensen, wat natuurlijk zó nuttig is voor jezelf of iemand anders

Je post was nog redelijk tot ik bij het dikgedrukte kwam.. jij bent dus al net zo'n blinde als die broto mong**l. Goed bezig, je hebt nu het niveau 'om te kotsen' bereikt zoals boven me al prima aangegeven.

Je post was nog redelijk tot ik bij het dikgedrukte kwam.. jij bent dus al net zo'n blinde als die broto mong**l. Goed bezig, je hebt nu het niveau 'om te kotsen' bereikt zoals boven me al prima aangegeven.

Oke, sommige mensen vluchten niet, het overgrote deel wel.

Wel jammer dat je zelf het niveau zo laag legt. Jij bent van mening dat het parasieten zijn, ik ben van mening dat ze op de vlucht zijn en we ze moeten accepteren, zoals elk land dat moet.
Noem ik jou daardoor blind of zeg ik dat je het niveau hebt om van te kotsen? Nee. Alleen mensen die niet kunnen accepteren dat we simpelweg niet dezelfde mening delen, maar per se hun mening als waarheid willen zien, zeggen zulke dingen.

Waar baseer je dit dan op? Hoe bepaal je of iemand een gelukszoeker is (zijn we dat niet allemaal?) en wanneer iemand een vluchteling is en simpelweg naar een goed land wilt (zoals Nederland, Duitsland en België), met de gedachte dat hij nooit meer terug kan naar zijn thuisland?

In 2011 kwamen er al ongeveer 150.000 gelukszoekers via Griekenland de EU binnen, die het zelf mogen gaan uitzoeken. De EU is obv the place to be.
Nu worden ze opgevangen, gevoed, verzorgd.. you do the math...

Heb niks tegen vluchtelingen hoor, daar niet van. Maar wat mij betreft gaan de grenzen dicht.

-

Laatst bewerkt:
Oke, sommige mensen vluchten niet, het overgrote deel wel.

Wel jammer dat je zelf het niveau zo laag legt. Jij bent van mening dat het parasieten zijn, ik ben van mening dat ze op de vlucht zijn en we ze moeten accepteren, zoals elk land dat moet.
Noem ik jou daardoor blind of zeg ik dat je het niveau hebt om van te kotsen? Nee. Alleen mensen die niet kunnen accepteren dat we simpelweg niet dezelfde mening delen, maar per se hun mening als waarheid willen zien, zeggen zulke dingen.

Ik kan het ook niet helpen dat mijn mening waarheid is. Hoe graag je ook anders wilt, hoe graag ik het zelf ook anders zou willen, het is helaas niet anders. En nee het is niet 'sommige mensen vluchten niet, het overgrote deel wel', het is sommige mensen vluchten wel, het overgrote deel niet.

Verhuis gewoon naar Oranje, kun je je mengen tussen de lokale bevolking die bestaat uit 130 personen en 1400 asielzoekers. Goed geregeld daar, daar willen we toch allemaal wonen. 90% vd mensen om je heen spreekt geen Nederlands en moeten niets van je hebben. Behalve je geld en persoonlijke spullen dan. Jaja, laat maar komen. Past allemaal prima in onze multiculturele samenleving die toch al zo heerlijk perfect is.

Ik kan het ook niet helpen dat mijn mening waarheid is. Hoe graag je ook anders wilt, hoe graag ik het zelf ook anders zou willen, het is helaas niet anders. En nee het is niet 'sommige mensen vluchten niet, het overgrote deel wel', het is sommige mensen vluchten wel, het overgrote deel niet.

Verhuis gewoon naar Oranje, kun je je mengen tussen de lokale bevolking die bestaat uit 130 personen en 1400 asielzoekers. Goed geregeld daar, daar willen we toch allemaal wonen. 90% vd mensen om je heen spreekt geen Nederlands en moeten niets van je hebben. Behalve je geld en persoonlijke spullen dan. Jaja, laat maar komen. Past allemaal prima in onze multiculturele samenleving die toch al zo heerlijk perfect is.

Geloof het of niet, maar jouw mening is geen waarheid. Daarom wordt het mening genoemd en niet feit.
Ik heb namelijk een andere mening, samen met heel veel mensen (ik ben echt niet alleen hierin).

Niet overal is hetzelfde, er zijn meer azc in Nederland dan alleen in Oranje.

Vergeet niet dat er een verschil is tussen een asielzoeker en een vluchteling..

-

Laatst bewerkt:
Dat mijn mening een feit is zal de tijd vanzelf uitwijzen. En ja goed idee patie, ik ga eens iets nuttigs doen.

Elk weekend zijn er gevechten in de kroegen en op straat, maar als er een vechtpartij in een azc is, dan is iedereen er gelijk bij met dat ze het land uit moeten en gelukzoekers zijn.
Wat zijn veel Nederlanders toch kortzichtig.

Gelukkig niet allemaal:

http://www.ad.nl/ad/nl/36281/Vlucht...sen-beschikbaar-voor-hulp-vluchtelingen.dhtml
Ga jij eens even een nachtje slapen in een azc dan horen we wel weer verder over je mening.

Eerlijk door dit soort vrouwen met stemrecht gaat ons land naar de kloten!

-

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Op dit moment bereiken vele jonge mannelijke vluchtelingen Europa en in het bijzonder Duitsland. Velen onder hen zullen nadien proberen om de rest van hun familie te laten overkomen in het kader van gezinshereniging. Bild kon de hand leggen op een vertrouwelijk overheidsrapport waarin de autoriteiten waarschuwen dat 1 miljoen vluchtelingen er op die manier 7 miljoen kunnen worden.

Nou, wat een dappere mannen.

"Mijn mening is waarheid. Geloof je me niet, ga dan naar oranje en zie het zelf"

:roflol:

Wat heeft oranje nu met vluchtelingen te maken. Dat is een situatie ontstaan door de bekeidsmakers. Eerst kwamen ze tot een akkoord om daar 700 man te sturen en toen heeft het bestuur unilateraal beslist om die beslissing terug te draaien, waardoor de burgemeester en de inwoners terecht boos om waren.
Waarom zou nu bovenstaand gegeven mijn of hells mening veranderen over de vluchtelingen?

Ga jij eens even een nachtje slapen in een azc dan horen we wel weer verder over je mening.

Eerlijk door dit soort vrouwen met stemrecht gaat ons land naar de kloten!

Ook aan jou de vraag, wat aan een azc zou mijn mening kunnen veranderen?

Ach, ik weet wie het zegt. Gezien je posts sta ik ervan te kijken (en ik geloof het ook gewoon niet) dat jij advocaat wilt worden :roflol:

Ook aan jou de vraag, wat aan een azc zou mijn mening kunnen veranderen?

Ach, ik weet wie het zegt. Gezien je posts sta ik ervan te kijken (en ik geloof het ook gewoon niet) dat jij advocaat wilt worden :roflol:

Jij moet gewoon een keer goed genomen worden ipv de hele dag hier onzin te posten.

Jij moet gewoon een keer goed genomen worden ipv de hele dag hier onzin te posten.

Hmm, niet in staat om antwoord te geven op een simpele vraag, die ik stelde vanwege jouw mening, die je dus niet kunt onderbouwen.
Jij zal echt een goede advocaat worden ja :roflol:

Terug
Naar boven