1 Ding is zeker: ik zou mijn vrouw en kind hoe dan ook nooit achterlaten.
Gelukkig zal je dat hoogstwaarschijnlijk nooit zeker weten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1 Ding is zeker: ik zou mijn vrouw en kind hoe dan ook nooit achterlaten.
Pfff...
Als er hier oorlog uit zou breken dan zou er dienstplicht zijn natuurlijk.
Volgens de Verenigde Naties vielen er in 2013 90.000 doden, in 2014 was dit aantal ruimschoots verdubbeld naar 191.000 en in maart 2015 stond de teller op 220.000 doden. In totaal zijn er nu ruim 4 miljoen geregistreerde vluchtelingen. Het grootste deel wordt in de regio opgevangen. Zo zitten er half september 2015 bijna 2 miljoen vluchtelingen in Turkije, 1.2 miljoen in Libanon, 400.000 in Jordanië, 250.000 in Irak en 130.00 in Egypte. Tot irritatie van Europa vangen de rijke landen in het Midden-Oosten, zoals Saudi-Arabië, Koeweit en Qatar geen enkele vluchteling op.
Omdat onder meer Turkije en Libanon inmiddels zuchten onder de grote hoeveelheid Syriërs die al jaren in hun land onderdak hebben en de vluchtelingenkampen overvol zijn, trekken duizenden Syriërs nu over de Middelllandse zee richting Europa.
Nederland verwacht dit jaar een instroom van 35.000 asielzoekers. Dat is inclusief nareizigers, zoals achtergebleven familie. Dat laat het ministerie van Veiligheid en Justitie aan RTL Nieuws weten. In andere Europese landen is het alle hens aan dek.
Ter vergelijking: Duitsland gaat dit jaar uit van 800.000 vluchtelingen en een land als Oostenrijk, dat ruim 8,5 miljoen inwoners telt, denkt er 80.000 op te nemen. Nederland is in dat opzicht weinig populair bij migranten. Dat komt onder andere door de geografische ligging.
Op jou gooi ik een 8 kg dumbell, maar op hem gooi een 34 kg dumbell dus je mag niet klagen?
Misschien nog wel een asielzoeker die zich hiervoor vrijwillig wil aanmelden.Jij moet gewoon een keer goed genomen worden ipv de hele dag hier onzin te posten.
Op jou gooi ik een 8 kg dumbell, maar op hem gooi een 34 kg dumbell dus je mag niet klagen?

Misschien nog wel een asielzoeker die zich hiervoor vrijwillig wil aanmelden.
Hele azc over hell heen2 vliegen in 1 klap, Hell kan een asielzoekerscentrum bezoeken en een asielzoeker kan dan heel bezoeken
Die cijfers slaan sowieso nergens op, want het zijn schattingen van één jaar. Hoeveel mensen gaan er nog komen? Twee jaar geleden was er ook bijna niets aan de hand qua vluchtelingen, dat is pas dit jaar echt op gang gekomen.
Op dit moment bereiken vele jonge mannelijke vluchtelingen Europa en in het bijzonder Duitsland. Velen onder hen zullen nadien proberen om de rest van hun familie te laten overkomen in het kader van gezinshereniging. Bild kon de hand leggen op een vertrouwelijk overheidsrapport waarin de autoriteiten waarschuwen dat 1 miljoen vluchtelingen er op die manier 7 miljoen kunnen worden.

de aantallen is meer 1 kant, het gaat vooral om de enorme culturele verschillen tussen de Arabische/Turkse landen en de west Europese landen
Zet hier 35.000 duitsers en weinig mensen zullen klagen, simpelweg door de vele culturele gelijkenissen en ongeveer dezelfde identiteit.
Daarnaast zouden de aantallen ook meevallen indien de mensen uit Syrie indd hoger opgeleid waren, maar uit statistieken blijkt dat Syriers nou niet bepaald een hoogopgeleide achtergrond hebben (in tegenstelling tot Japanners, , Zuid-koreanen, Duitsers, Canadezen etc.) en veelal in de bijstand komen
Ook gaat het om een aantal dat constant stijgt en het verleden dat we hebben gehad met mensen uit deze landen (aka gastarbeiders)
Ik begrijp jouw standpunt volledig, maar tis ook belangrijk om de redenering van tegenstanders te begrijpen

Wat we nodig hebben is een spuitje voor mensen boven de 75.http://www.tijd.be/politiek_economi...t_50_miljoen_migranten_nodig.9684703-4002.art
Tis maar de hoge raad, wat weten zij nu. Beter luisteren de politici naar de prietpraatjes hier van dbb![]()
Mijn mening staat een paar posts hierboven.Zou jij me dan een beetje kunnen helpen door een reden te geven waarom je (als je dit bent) tegen de huidige vluchtelingen bent?