AndroidHealthClinic

Europese Asielcrisis

XlJ68.gif

Heb je honger mat?

De link die ik stuurde sprak over vluchtelingen, niet over asielzoekers. Je kunt wel alle woorden gaan omdraaien, maar wat bereik je daar dan mee?
De persoon in de link is een vluchteling, niet een asielzoeker.
We zijn allemaal mensen op de planeet aarde.

vladimir-putin-laughing.gif

We zijn allemaal mensen op de planeet aarde.

vladimir-putin-laughing.gif

In de eerste plaats welteverstaan!

Ah, gaat het zo tegenwoordig? Je bent het oneens met iemand, zegt dat ik de betekenis van asielzoeker moet opzoeken, terwijl jijzelf (bascross) gewoon zelf niet eens weet hoe het in elkaar steekt, dus moet je (+punjab) maar als een klein kind reageren? :roflol:

ik zet jullie allebei maar op negeer, voordat ik dood ga van het lachen :roflol:

Ah, gaat het zo tegenwoordig? Je bent het oneens met iemand, zegt dat ik de betekenis van asielzoeker moet opzoeken, terwijl jijzelf (bascross) gewoon zelf niet eens weet hoe het in elkaar steekt, dus moet je (+punjab) maar als een klein kind reageren? :roflol:

ik zet jullie allebei maar op negeer, voordat ik dood ga van het lachen :roflol:

Wij passen ons enkel aan, naar het gewenste niveau :kiss:

-

Laatst bewerkt:
De gemiddelde Nederlanders klaagt
Maar wie was statistiek
Alleen maar speculaas

En 6 maanden in een tentje? klopt dat wel? ik hoor constant over opvang in sportcentra, gevangenissen, leegstaande gebouwen

Geen idee of het klopt, het is een feit dat hij het zegt en daar een mening over heeft (de vluchteling), op basis van die informatie kijk ik dan hoe ik mijn best kan doen om me in te leven in die situatie.

Oke, gemiddelde Nederlander is verkeerd verwoord, excuses, iedereen mag alle vluchtelingen over een kam scheren, maar ik mag 'gemiddelde Nederlander' niet zeggen.
Anders gezegd: er zijn echt vreselijk veel Nederlanders die klagen over de kou, terwijl ze een warm huis hebben/huren/inwonen.

Ik vraag me af waarom we de opvangcentra in Nederland AZC's noemen.

• Topic Starter Topic Starter
Er wordt niet anders gedaan in dit topic, maar als ik het doe dan is het onderbuik gevoelens of naïef etc.

Dat kan, ik vind het allemaal selectieve verontwaardiging. Niemand gaat ontkennen dat er veel pijn en leed is in die regio. Daar ging dit topic in eerste instantie niet over, eerder of Europa zoveel mensen kan opvangen.

De conclusie is duidelijk van niet. Wolfgang Schaüble pleit voor minder vluchtingen, dat overheidsrapport gepubliceerd in Bild, Merkel die pleit voor een veilig Syrië zodat iedereen kan terugkeren, Slovenië smeekt om buitenlandse agenten omdat ze het niet aankunnen alleen, enzoverder.

Dan is er ook nog eens de vraag wie of wat hier binnenkomt. Oorlogsvluchtelingen kunnen we sowieso niet weigeren, maar ik heb verre van de indruk dat ze dat allemaal zijn. Als ik zie dat er nog steeds Jezidi's in de bergen ronddwalen, dan weet ik al genoeg. Als er iemand geëvacueerd moet worden, dan zijn hun het wel.

Tientallen Syrische vluchtelingen die in de vroegere koepelgevangenis in Haarlem zitten, zijn in hongerstaking. Ze zijn boos over de brief van staatssecretaris Dijkhoff.

Daarin staat dat zij nog minstens een half jaar moeten wachten voordat hun asielprocedures worden gestart. Volgens het Haarlems Dagblad betekent dat dat de vluchtelingen hun gezinsleden voorlopig niet naar Nederland kunnen halen.

Het COA zegt niet op de hoogte te zijn van de hongerstaking omdat de vluchtelingen hun actie niet officieel hebben 'aangemeld'.

De vluchtelingen hebben naar eigen zeggen spijt dat ze naar Nederland zijn gekomen. Twee van hen gaan daarom maandag terug naar hun thuisland. :wave:

Ik heb begrepen dat vluchtelingen op sociale media enzo ook elkaar 'waarschuwen' niet naar Nederland te komen vanwege de sobere voorzieningen. Eindelijk wat licht aan het einde vd tunnel :)

Eerst de yezidis, dan de rest. Eigen yezidis eerst!

Fak logics

Petra - Bremen •
Ich überlege ernsthaft, ob ich als letzte legitime Maßnahme, diese Frau nicht anzeigen sollte wegen Schlepperei, Landes- und Hochverrates!

Sie hätte es verdient, vor einem Nürnberg 2.0 Rede und Antwort zu stehen! :roflol:

wegens levensbedreigende omstandigheden vertrekken gelukszoekers naar Nederland

Yaser Al Ahmad (41) had gisteravond al met zijn gezin naar Izmir aan de Turkse kust willen vertrekken voor de oversteek. Maar het geld dat zijn broers vanuit Duitsland hadden gestuurd was nog niet aangekomen. Vandaag wel. Al Ahmad gaat met 7.500 euro op zak terug vanuit het geldkantoor bij Istanbul Aksaray naar Kanarya, een wijk waar veel Syriërs huizen huren.

Dit is zijn laatste dag in Istanbul, nadat hij drie jaar in Turkije heeft gewoond en gewerkt. „Om zeven uur vanavond pakken we de bus”, zegt hij eind van de ochtend. Al Ahmad is opgelucht. Turken zijn niet écht gastvrij, zoals mensen in Syrië, legt hij onderweg naar huis uit. Star. Bijvoorbeeld als je medische zorg nodig hebt, maar niet over de juiste registratie beschikt. „Ze hebben een systeem en daar houden ze aan vast. Dat is niet menselijk.” :headbang:

Laatst bewerkt:
Tientallen Syrische vluchtelingen die in de vroegere koepelgevangenis in Haarlem zitten, zijn in hongerstaking. Ze zijn boos over de brief van staatssecretaris Dijkhoff.

Daarin staat dat zij nog minstens een half jaar moeten wachten voordat hun asielprocedures worden gestart. Volgens het Haarlems Dagblad betekent dat dat de vluchtelingen hun gezinsleden voorlopig niet naar Nederland kunnen halen.

Het COA zegt niet op de hoogte te zijn van de hongerstaking omdat de vluchtelingen hun actie niet officieel hebben 'aangemeld'.

De vluchtelingen hebben naar eigen zeggen spijt dat ze naar Nederland zijn gekomen. Twee van hen gaan daarom maandag terug naar hun thuisland. :wave:
Mooi zo, des te langer de registratie duurt des te minder tuig er hierheen komt

Volgens dbb zijn de vluchtelingen tuig.

Maar ondertussen worden door de keeskoppen autos in de fik gestoken en kogelbrieben verstuurd naar politici door, naar alle waarschijnlijkheid, autochtonen. Wie is dan de tuig? :roflol:

Volgens dbb zijn de vluchtelingen tuig.

Maar ondertussen worden door de keeskoppen autos in de fik gestoken en kogelbrieben verstuurd naar politici door, naar alle waarschijnlijkheid, autochtonen. Wie is dan de tuig? :roflol:

Jaaaa maar jaaa, neee, dat zijn nederlanders, dat kan dan gewoon hoor :D

Schurft uitgebroken hier in het AZC

Terug
Naar boven