Je laat je veel te veel leiden door onderbuik gevoelens lieve Hell.
Omdat ik een link deel en mijn mening daarover geef?
Er wordt niet anders gedaan in dit topic, maar als ik het doe dan is het onderbuik gevoelens of naïef etc.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je laat je veel te veel leiden door onderbuik gevoelens lieve Hell.
We zijn allemaal mensen op de planeet aarde.De link die ik stuurde sprak over vluchtelingen, niet over asielzoekers. Je kunt wel alle woorden gaan omdraaien, maar wat bereik je daar dan mee?
De persoon in de link is een vluchteling, niet een asielzoeker.

Ah, gaat het zo tegenwoordig? Je bent het oneens met iemand, zegt dat ik de betekenis van asielzoeker moet opzoeken, terwijl jijzelf (bascross) gewoon zelf niet eens weet hoe het in elkaar steekt, dus moet je (+punjab) maar als een klein kind reageren?
ik zet jullie allebei maar op negeer, voordat ik dood ga van het lachen

De gemiddelde Nederlanders klaagt
Maar wie was statistiek
Alleen maar speculaas
En 6 maanden in een tentje? klopt dat wel? ik hoor constant over opvang in sportcentra, gevangenissen, leegstaande gebouwen
Ik vraag me af waarom we de opvangcentra in Nederland AZC's noemen.Ah, gaat het zo tegenwoordig? Je bent het oneens met iemand, zegt dat ik de betekenis van asielzoeker moet opzoeken, terwijl jijzelf (bascross) gewoon zelf niet eens weet hoe het in elkaar steekt, dus moet je (+punjab) maar als een klein kind reageren?
ik zet jullie allebei maar op negeer, voordat ik dood ga van het lachen
Er wordt niet anders gedaan in dit topic, maar als ik het doe dan is het onderbuik gevoelens of naïef etc.

Mooi zo, des te langer de registratie duurt des te minder tuig er hierheen komtTientallen Syrische vluchtelingen die in de vroegere koepelgevangenis in Haarlem zitten, zijn in hongerstaking. Ze zijn boos over de brief van staatssecretaris Dijkhoff.
Daarin staat dat zij nog minstens een half jaar moeten wachten voordat hun asielprocedures worden gestart. Volgens het Haarlems Dagblad betekent dat dat de vluchtelingen hun gezinsleden voorlopig niet naar Nederland kunnen halen.
Het COA zegt niet op de hoogte te zijn van de hongerstaking omdat de vluchtelingen hun actie niet officieel hebben 'aangemeld'.
De vluchtelingen hebben naar eigen zeggen spijt dat ze naar Nederland zijn gekomen. Twee van hen gaan daarom maandag terug naar hun thuisland.![]()
Volgens dbb zijn de vluchtelingen tuig.
Maar ondertussen worden door de keeskoppen autos in de fik gestoken en kogelbrieben verstuurd naar politici door, naar alle waarschijnlijkheid, autochtonen. Wie is dan de tuig?![]()