kurgan
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meccanicc zei:Het komt er op neer dat Nederland (wat ze nu ook al doen) per hoofd van de bevolking het meest moet betalen. En uiteindelijk bijna niets te zeggen heeft, namelijk 3% van de vetostemmen zijn aan Nederland toebedeeld. Als straks Turkije bij de Unie komt, zal Nederland nog minder te vertellen hebben. De landen die het dan gaan uitmaken zij Duistland, Frankrijk en (jawel) Turkije. Alleen omdat dit de landen zijn met de meeste inwoners, echter betaald Nederland dan nog steeds het meest.
Ik zeg dus stem TEGEN.
Wie nog meer redenen wil hebben, moet eens op deze site kijken:
www.forza-nederland.nl
Het meest betalen,
maar niets bepalen?
Stem TEGEN
SageFrancis zei:Wat gebeurt er als je gewoon niet stemt? Resulteert dit in een automatische "Ja" stem?
Ik ben namelijk nogal lui... als het gaat om dit soort dingen.
SageFrancis zei:Wat gebeurt er als je gewoon niet stemt? Resulteert dit in een automatische "Ja" stem?
Ik ben namelijk nogal lui... als het gaat om dit soort dingen.

Er heeft zelfs zo'n vrouwtje uit de kamer gezegt dat het niet bindend is. Maar als echt grote meerderheid nee zegt. Dan moeten ze toch wel luisteren.pat21 zei:Idd zouden ze het niet kunnen doordrukken? Ze hebben wel gezegt dat ze de uitslag zouden respecteren, maar dat geloof ik niet zo.