AndroidHealthClinic

Even een vraag terug aanhalen

Patrick_

Dutch Bodybuilder
Waardering
6
Laatst heb ik wat advies gevraagd over een masse kuur, maar kreeg jammerlijk geen respons meer op deze vraag, daarom nog eens een poging.
Ik had namelijk gevraagd naar de combinatie omnadreen-trenbolone,

Omnadreen wil 1000mg/w gaan pakken, maar welke hoeveelheid trenbolone kan ik daar het beste bij pakken???

En welke tren zouden jullie erbij combineren tren.ac of tren.enant???
Parabolan is toch hetzelfde als tren.enant, of heb ik het nu helemaal mis haha???

Hoop nog wat verder advies te krijgen en wat jullie verder van deze combinatie vinden.

Misschien nog een advies om nog iets hierbij te gaan pakken.
Had wel de planning om na 6 weken in te stappen met Winstrol!!
Degene die zin hebben mogen me adviseren om hiermee eens een kuurtje op te stellen.

Alvast bedankt voor het lezen haha

Zou je niet liever zelf je kuur willen samenstellen, met je eigen kennis?
Lees op internet welke middelen hoe en wat doen, en met welke deze het best ge-stackt kunnen worden..

1000 mg omnadren per week. Neem je ook iets tegen vochtretentie GODDAMN. Maarja proviron ( verder geen hint hoor ) :D

Maar je bent wel huge !!!

• Topic Starter Topic Starter
ik wou het op 750mg/w tot max 1000mg/w gaan pakken, maar wou even de verhouding met trenbolone weten. Ik was wel van plan een vochtbestrijder te gaan pakken ja.

Patrick_ zei:
ik wou het op 750mg/w tot max 1000mg/w gaan pakken, maar wou even de verhouding met trenbolone weten. Ik was wel van plan een vochtbestrijder te gaan pakken ja.

Kerel,

als je 3x per week gaat injecteren kan je tren Acetate nemen, als je 2x zet dan zou ik voor tren enanthaat gaan.

Ik zou je voor tren A 100mg EOD aanraden en anders 400mg tren E per week.

ik zou er wel iets van een anti-e bij nemen, ik denk dat proviron hier tekort schiet maar je kan het proberen. arimidex/femara lijkt mee een betere keuze.

Misschien cliche: Waarom Omnadren verkiezen boven Enanthaat?

Week 1-10: 750mg Test.Enanthaat
Week 1-10: 400mg Tren.Enanthaat
Week 6-12: 50mg Winstrol ED

Week 12/13: 30mg Nolva
Week 14/15: 20mg Nolva

Omnadren wordt hier naar mijn mening niet veel gebruikt.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de adviezen, ja was niet zo op de hoogte voor de vochtbestijders maar zal het zeker even gaan nakijken, welke ik ga pakken.

Omnadren is een product dat vooral wordt gebruikt door mensen die iets anders niet kunnen krijgen. Omnadren komt als ik me niet vergis origineel uit Polen maar eenieder die een paar stuivers meer over heeft adviseer ik toch echt iets anders te gebruiken.

Een massa-kuur die uit Omna en Tren bestaat lijkt me ook niet ideaal.
Als je massa wil pakken, ga dan gewoon een klassieker volgen, Deca/test/dbol. Dán pak je massa. Uitleg over deze kuur staat in één van de geweldige stickies hier, lees ze es door! :)

Terug
Naar boven