Hallo allemaal,
even voorstellen, ik ben een vrouw van 33, 1.78m, 66kg.
Ik fiets elke werkdag 2x18km wooon/werk verkeer.
In de ochtend doe ik nog een half uur kracht (triceps, biceps, buik, borst, squats)
Mijn eetpatroon is niet heel spannend:
ontbijt: banaan, magere kwark (2 flinke eetl), beetje muesli, cranberries, pecannootjes en honing.
snack: appel
lunch: soep +-250 á 300ml (in zak of blik) met 125gr rijst met quinoa (1 minuutje van Lassie, magnetron)
snack: appel.
snack: 17:00 voor ik vertrek een banaan.
Avond: gerookte kipfilet of 2 keer in de week vis met een flinke bak sla, of verse spinazie.
snack: twee eetlp magere kwark met een beetje honing.
Het is allemaal redelijk in balans, maar ik zou nu graag gespierder willen worden.
Hoe kan ik dat, behalve meer krachtraining het beste aanpakken qua voeding?
Ik ben van plan om volgende week ook na mijn werk een uur krachttraining te gaan doen, ik wil zo'n ronde squat ass. hahaha!
Alvast bedankt voor het lezen en de info!
even voorstellen, ik ben een vrouw van 33, 1.78m, 66kg.
Ik fiets elke werkdag 2x18km wooon/werk verkeer.
In de ochtend doe ik nog een half uur kracht (triceps, biceps, buik, borst, squats)
Mijn eetpatroon is niet heel spannend:
ontbijt: banaan, magere kwark (2 flinke eetl), beetje muesli, cranberries, pecannootjes en honing.
snack: appel
lunch: soep +-250 á 300ml (in zak of blik) met 125gr rijst met quinoa (1 minuutje van Lassie, magnetron)
snack: appel.
snack: 17:00 voor ik vertrek een banaan.
Avond: gerookte kipfilet of 2 keer in de week vis met een flinke bak sla, of verse spinazie.
snack: twee eetlp magere kwark met een beetje honing.
Het is allemaal redelijk in balans, maar ik zou nu graag gespierder willen worden.
Hoe kan ik dat, behalve meer krachtraining het beste aanpakken qua voeding?
Ik ben van plan om volgende week ook na mijn werk een uur krachttraining te gaan doen, ik wil zo'n ronde squat ass. hahaha!
Alvast bedankt voor het lezen en de info!

en zo'n ronde squat ass wil ik ook
veel benen trainen, squatten, deadlift, hip thrusts maar daarbij natuurlijk veel eiwit elke dag (ongeveer 2gr per kg lichaamsgewicht) en je macro's goed bijhouden
Shit, moet ik met een barbell. Kan wel maar vind ik niet zo relaxed als met een machine. Ik ben toch bang dat ik ga zwenken. Maar 't zal wel wennen. Ze gaven aan dat ze een cross-fit machine gaan aaanschaffen waar je je squats ook mee kan doen en dat je daarmee je gewichten makkelijker en sneller kan verwisselen. Da's wel handig voor de drop-sets dacht ik zo. Maar ik heb nog nooit met zo'n ding gewerkt. Iemand ervaring en een mening?