AndroidHealthClinic

Bovenkant en binnenkant borst lopen achter

binnenkant borst is zwaar dumbell flyes trainen:p

Laatst bewerkt:
Binnenkant borst valt niet te accentueren. Gewoon meer massa kweken op borst. Geduld hebben. Ook ben je deels afhankelijk van genen qua aanhechtingen.

Binnenkant borst valt niet te accentueren. Gewoon meer massa kweken op borst. Geduld hebben. Ook ben je deels afhankelijk van genen qua aanhechtingen.
Dit, deels aanhechtingen die de volheid bepalen... Fysiologisch niet mogelijk om specifiek dat gebied te ontwikkelen. Train boven midden en onderkant zwaar en het zal vanzelf voller lijken.

Hmm, er gaan een aantal dingen in dit topic zeer slecht samen:

Kuren

Over binnenkant borst praten

20% vetpercentage

Die laatste twee komen door een volledig gebrek aan kennis (no offence)..maw je had nog lang niet moeten gaan kuren..

Kuren

20% vetpercentage

Die laatste twee komen door een volledig gebrek aan kennis (no offence)..maw je had nog lang niet moeten gaan kuren..
Als je de sides voor lief neemt kun je kuren op 20% natuurlijk... Lijkt me alleen een waste of money voor het resultaat dat je er voor krijgt.

TS...Je weet niet wat je niet weet...

Kuren

20% vetpercentage

Dit dus. Onverantwoord om te gaan juicen als je te weinig basis(kennis) hebt.

Jawel hoor, tegenwoordig is bij ons deze oefening vrij populair voor binnenkant borst

Not srs (wel srs dat ik dit regelmatig zie).

Ik denk dat deze oefening los op kop staat als meest retarded oefening ooit?

Jawel hoor, tegenwoordig is bij ons deze oefening vrij populair voor binnenkant borst

Not srs (wel srs dat ik dit regelmatig zie).

Ik denk dat deze oefening los op kop staat als meest retarded oefening ooit?

Moet je nagaan dat iemand dus ooit gedacht heeft: 'ja, dít is het!' :roflol:

Lol als ik ooit iemand die oefening zie doe sla ik em op zijn of haar bek.

Das n oefening voor vrouwen met hangborsten

Flink oppompen haha

Begin eens met incline bench press wanneer je borst traint. Mijn borst lag ook achter maar ik begin nu altijd met incline bench press en eindig met een incline smith machine bench press. Werkte voor mij so far ^^

Terug
Naar boven