- Waardering
- 1.282
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit, deels aanhechtingen die de volheid bepalen... Fysiologisch niet mogelijk om specifiek dat gebied te ontwikkelen. Train boven midden en onderkant zwaar en het zal vanzelf voller lijken.Binnenkant borst valt niet te accentueren. Gewoon meer massa kweken op borst. Geduld hebben. Ook ben je deels afhankelijk van genen qua aanhechtingen.
Hmm, er gaan een aantal dingen in dit topic zeer slecht samen:
Als je de sides voor lief neemt kun je kuren op 20% natuurlijk... Lijkt me alleen een waste of money voor het resultaat dat je er voor krijgt.Hmm, er gaan een aantal dingen in dit topic zeer slecht samen:
Kuren
Over binnenkant borst praten
20% vetpercentage
Die laatste twee komen door een volledig gebrek aan kennis (no offence)..maw je had nog lang niet moeten gaan kuren..
Hmm, er gaan een aantal dingen in dit topic zeer slecht samen:
Kuren
Over binnenkant borst praten
20% vetpercentage
Die laatste twee komen door een volledig gebrek aan kennis (no offence)..maw je had nog lang niet moeten gaan kuren..
Jawel hoor, tegenwoordig is bij ons deze oefening vrij populair voor binnenkant borstBinnenkant borst valt niet te accentueren. Gewoon meer massa kweken op borst. Geduld hebben. Ook ben je deels afhankelijk van genen qua aanhechtingen.
Jawel hoor, tegenwoordig is bij ons deze oefening vrij populair voor binnenkant borst
Not srs (wel srs dat ik dit regelmatig zie).
Ik denk dat deze oefening los op kop staat als meest retarded oefening ooit?