Fitness Seller

even voorstellen en graag wat hulp.....

;) joyce snapt denk ik wel wat ik bedoel...

figurebabe zei:

idd, "wie mooi wil zijn moet pijn lijden" (het gezegde voordat ik meteen een horde mensen over me heen krijg). en vaak is voor iedereen de krachtsport plezierig. Maar dieeten is voor bina iedereen onplezierig. fun staat idd voorop maar dieeten vindt ik niet leuk, maar als ik een mooi figuur wil, zal ik er ook dingen voor moeten laten staan. dus niet op feestjes gezellig mee doen ect ect.

ik zit ook in de wedstrijdvoorbereiding en ik kan jullie zeggen,
ik heb alle dieeten gevolgt die er maar zijn (toen deed ik nog niet aan KT) en toen was dieeten ook K.T

figurebabe zei:
ik wil hier niemand aanvallen en probeer te begrijpen waar dj phreak het over heeft
maar ik begrijp niet dat je mensen meteen homo noemt omdat je een bepaald lichaam probeert te creëren(wat is er mis met homo zijn eigenlijk)
en mensen die siliconen hebben en een laag make-up dragen zouden ongelukkig zijn...hmmm :rolleyes: ???
maar ok ..ieder zijn mening toch
beter lezen. Veel beter lezen zelfs. Het komt niet eens vagelijk in de buurt bij wat ik heb geschreven.

Joyce zei:
idd, "wie mooi wil zijn moet pijn lijden" (het gezegde voordat ik meteen een horde mensen over me heen krijg). en vaak is voor iedereen de krachtsport plezierig. Maar dieeten is voor bina iedereen onplezierig. fun staat idd voorop maar dieeten vindt ik niet leuk, maar als ik een mooi figuur wil, zal ik er ook dingen voor moeten laten staan. dus niet op feestjes gezellig mee doen ect ect.
Ow absoluut mee eens. Maar dit is heel wat anders dan een wedstrijdvoorbereiding waarbij je weken achter elkaar extreem laag in je kcal zit en dagelijks uren aan het cardioen/trainen bent.
figurebabe zei:

Ook ik weet wat je bedoelt maar ik blijf bij mijn eerdere stelling.
Dit is niet iets wat je iemand aanraadt die strakker in zijn vel wil zitten.
Dan kun je jezelf wel op je borst kloppen omdat je zelf "tenminste echt tot het gaatje gaat" en een ander daar een voorbeeld aan zou moet nemen maar het blijven twee hele verschillende doelstellingen.

Ik had een vraag over droger en lichter worden.

Ik ben een vrouw van 18 jaar, 161 cm hoog, 52,7 kilo.

Mijn eetschema is:

9.00: 85 gr brinta met 300 ml water en 100 ml magere melk.
1 eetlepel lijzaadolie

12.30: 3 volkoren boterhamen besmeerd met twenty four boter (20% vet) met appelstroop,komkommer,mager vleesbeleg.

15.00: banaan

18.00: 65 gr rijst (ongekookt) of 3 a 4 aardappels, met 200 gr groente en 100 gr mager vlees gebakken in 2 eetleppels olijfolie.

21.00: appel en volkorenboterham met twentyfour boter met appelstroop.

23.00: meestal knort mijn maag verschikkelijk en eet ik een bak groente met magere yoghurtdresing of nog een boterham met appelstroop

Ik drink 2 liter per dag.

Mijn trainingsschema:

3 sets van 8-12 reps (behalve benen doe ik licht gewicht met 3x 25 reps) van alle spiergroepen 3 oefeningen (behalve buik 2 oefeningen) en na elke training 20 min joggen op de loopband en 2 keer in de week 20 min buiten joggen voor mijn ontbijt.

dinsdag

borst,triceps buik.

donderdag:

1 uur pilates.

zaterdag:

benen,schouders,buik

zondag:

rug,biceps

Is dit goed genoeg om droog te worden want ik heb mijn eiwitten op lichaam afgesteld zodat mijn benen slinken want die hebben 1,5 jaar geleden een flinke groeispeurd gemaakt van maat 34 naar maat 38 en toen trainde ik ze ook erg zwaar en at ik 150 gr eiwitten per dag.

Met vriendelijke groet,

Samantha

dj_phreak zei:
Maar de vraag WAT eigenlijk goed en lekker is, is natuurlijk een andere. Is het je doel om slaafs de mode te volgen ook al riskeer je allerlei aandoeningen (van huidkanker van teveel zonnen, en in dit geval ook trombose en misschien zelfs een hartaanval van de clen)? Gaat het dus alleen om een lichaam waarvan enkele mannen in Hollywood (de meeste vermoedelijk nog homo ook!) hebben besloten dat dat de grote trend is, en dat ten koste van al het andere? Nu in de smaak vallen bij je vriendinnen mag ten koste gaan van je gezondheid op lange termijn?

Hard werken en afzien zijn alléén nobel als ze ook een zinnig doel nastreven. Subjectieve schoonheidsidealen vallen daar niet onder.

SlettieBettie is momenteel ook op dieet. En traint ook ondanks meer pijn dan jullie ooit zullen weten. Althans: dat mag je hopen.

dus daar kwam het door:D

Ja ik mag ook graag een zak m&ms met nootjes eten, maar ik haal ze maar zelden in huis. Wat ik wel altijd in huis heb is een paar zakjes geraspte worteltjes. Als ik 's-avonds laat nog trek krijg, knabbel ik nog een half pond tot een pond worteltjes weg. Je hebt dan geen honger of lekkere trek meer, en rauwe worteltjes kosten meer energie om te verteren dan dat er calorieen in zitten, dus das twee vliegen in 1 klap! Pats!

Terug
Naar boven