Aimee
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 26
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
komt natuurlijk
door de KH die ik nu WEL eet...( thanx spinninglady! e.a)
) pak dan alleen wat cardio. Vind 60 min op vrijdag ook niet echt geweldig. Wat vind je hier van:
? Oh ja en 1 dag in de week;
?Dit is misschien niet wat je wilt horen, maar...musclefreak zei:Mijn doel is om dunner te worden( droger) en mjin kont en benen vooral wat slanker te krijgen ( zodat ik oook eens normaal een spijkerbroek kan aandoen zonder dat het loshangt bij mijn buik en mijn bovenbenen ontzettend strak erin zitten.
figurebabe zei:@slettiebettie:
geloof niet helemaal dat je begrijpt dat iedereen hier een zo goed mogelijk(en lekker)lichaam na streeft
en of je daar zwaar voor moet dieeten,ja pech dan
zo werkt het gewoon
als je wat wilt bereiken moet je tot het gaatje
en dat kan af en toe wat minder plezierig zijn maar over het algemeen haalt iedereen hier veel plezier uit hoor!
Maar de vraag WAT eigenlijk goed en lekker is, is natuurlijk een andere. Is het je doel om slaafs de mode te volgen ook al riskeer je allerlei aandoeningen (van huidkanker van teveel zonnen, en in dit geval ook trombose en misschien zelfs een hartaanval van de clen)? Gaat het dus alleen om een lichaam waarvan enkele mannen in Hollywood (de meeste vermoedelijk nog homo ook!) hebben besloten dat dat de grote trend is, en dat ten koste van al het andere? Nu in de smaak vallen bij je vriendinnen mag ten koste gaan van je gezondheid op lange termijn?figurebabe zei:@slettiebettie:
geloof niet helemaal dat je begrijpt dat iedereen hier een zo goed mogelijk(en lekker)lichaam na streeft
SlettieBettie is momenteel ook op dieet. En traint ook ondanks meer pijn dan jullie ooit zullen weten. Althans: dat mag je hopen.en of je daar zwaar voor moet dieeten,ja pech dan
zo werkt het gewoon
als je wat wilt bereiken moet je tot het gaatje
en dat kan af en toe wat minder plezierig zijn maar over het algemeen haalt iedereen hier veel plezier uit hoor!