Fitness Seller

Even voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Thanks!!!

Ja echt een goede zware training, dus je krijgt een schouderklopje :)

Hallo,

Heb al weer een paar trainingen achter de rug, maar helaas geen tijd om te posten.
Ga straks weer mijn onderlichaam aanpakken!

Tot straks!

Poeh weer zware benentraining, maar wel rommelig:

Leg ext
10 warm up
12x40K
10x45K
8x50K
6x55K

DL
20x20K
15x40k
15x40k(was te zwaar)
15x30k
15x30k
15x30k

Squat
20x20k
20x20k
15x40k
15x40k
15x40k
15x40k

20 min hardlopen op de band.

Sterke legextensions zeg! Waarom doe je eigenlijk zoveel setjes, en dan constant zoveel herhalingen met hetzelfde gewicht? Waarom niet ophogen?

Tja zit nu tussen twee schema's in. Wachten op een nieuwe, dus ik doe nu maar wat. Had vandaag zin om mezelf uit te putten, dus vandaar zoveel setjes, maar kwa gewicht had het zwaarder gemogen, echter was ik alleen en ivm mijn polsen lukt het niet om zwaardere gewichten op de stang te krijgen...Was echt aan het kloten vandaag. Maar ben wel kapot....

Mag ook wel..! Darn, wat een training meid!
Rommelig of niet, ik ben stiekem wel onder de indruk van de gewichten die je hier hebt versjouwd! :lifter:

Hahaha, bedankt!

---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ----------

Vandaag rustdag............

(toch stiekem een uur zumba en buikspieren gedaan)

Haha! Ik ben jaloers. Vandaag hier ook rustdag en zat te twijfelen of ik na college nog even de sportschool in zou duiken voor wat cardio.
Maar haalde het net niet qua tijd.

So go you ;)

Hoi Kaza! :hello:

Leuk dat je ook een log hebt nu, ik ga je bijhouden!

Keurige training heb je neergezet daar, eerst deadliften.. squatten en dan ook nog 20 minuten hardlopen!?!? :eek:

Top!!! ;)

He Ace,

Bedankt!! leuk dat je me gaat volgen! Kijk uit naar je tips truc's en joke's!!

Sterke legextensions zeg! Waarom doe je eigenlijk zoveel setjes, en dan constant zoveel herhalingen met hetzelfde gewicht? Waarom niet ophogen?

Het aantal setjes vind ik prima. Bij 3 oefeningen kun je natuurlijk meer setjes doen dan bij 5. Niet dat je weinig oefeningen doet, integendeel.. je doet 2 dikke compounds en nog een andere zware quad isolatie. Van de 4 jaar dat ik nu train heb ik 3 jaar enkel compounds gedaan en veel op gewonnen :thumbs:

He Ace,

Bedankt!! leuk dat je me gaat volgen! Kijk uit naar je tips truc's en joke's!!

:klink:

Hey! Lekker je benen getraind zie ik! Af en toe ook wel goed om juist even heel anders, ter afwisseling, kunnen je benen ook niet wennen :p Heb je je nieuwe schema al?
Vergeet steeds dat je log hier staat... sorry

Hallo,

Heb ff een paar dagen niets gedaan, om wat rust in te bouwen.
Gisteren weer begonnen met de benentraining. Zie vorige training voor de oefeningen.
Heb wel enkele PR's behaald, wat rust wel niet kan doen. Ik merk ook dat mijn lichaam aan het veranderen is. Ik voel mijn spieren en hier en daar zie ik ze ook...hahahaha.

Gisteren naar de huisarts gegaan ivm mijn pijnlijke polsen in combi met veel hoofdpijn en vermoeidheid, ga ik as maandag bloedprikken. Eens kijken wat daar uitkomt.

Straks weer ff trainen. As maandag of dinsdag ga ik samen met een maatje een nieuw schema opstellen. Ik zal m hier dan posten.

Nou doegie!

---------- Toegevoegd om 13:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:11 ----------

Het aantal setjes vind ik prima. Bij 3 oefeningen kun je natuurlijk meer setjes doen dan bij 5. Niet dat je weinig oefeningen doet, integendeel.. je doet 2 dikke compounds en nog een andere zware quad isolatie. Van de 4 jaar dat ik nu train heb ik 3 jaar enkel compounds gedaan en veel op gewonnen :thumbs:

:klink:

Ja ik merk ook echt dat het effect heeft. Die maat van mij doet het ook al jaren en dat is ook wel aan hem te zien.

---------- Toegevoegd om 13:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:14 ----------

Hey! Lekker je benen getraind zie ik! Af en toe ook wel goed om juist even heel anders, ter afwisseling, kunnen je benen ook niet wennen :p Heb je je nieuwe schema al?
Vergeet steeds dat je log hier staat... sorry

Neem dan een Abbo!!! Maandag of dinsdag nieuw schema....kijk er naar uit!

Ik merk nu pas dat ik geen abbo nog had.
Rust kan wonderen doen ook al willen we hier niet altijd aan toegeven.;)
Je benen training ziet er prima uit.

Sterkte alvast met het bloedprikken.
Fijn weekend!

even voorstellen....

hallo allemaal,

ben net bezig met de opleiding fitness en heb zelf ook flink getraind maar naar n jaartje niks te hebben gedaan wil ik me weer concentreren op de kracht en hier op het forum mn inspiratie vandaan halen!!

gr

miss J

hallo allemaal,

ben net bezig met de opleiding fitness en heb zelf ook flink getraind maar naar n jaartje niks te hebben gedaan wil ik me weer concentreren op de kracht en hier op het forum mn inspiratie vandaan halen!!

gr

miss J

Welkom op dbb!

Vanaf nu mijn LOG!!!

Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje lid en lees alles met zeer veel plezier. Ben al een tijdje bezig met weer in vorm komen en heb erg veel aan het Forum. Bedankt!

Gr Kaza

Pics?:)

---------- Toegevoegd om 23:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:37 ----------

hallo allemaal,

gr

miss J

pics?:)

hallo allemaal,

gr

miss J

Top hele goede motivatie/inspiratie hier.

Leuk dat je weer wil gaan beginnen, hopen dat je je doelen bereikt

Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven