kaza
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 96
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mag ook wel..! Darn, wat een training meid!
Rommelig of niet, ik ben stiekem wel onder de indruk van de gewichten die je hier hebt versjouwd!![]()
Haha! Ik ben jaloers. Vandaag hier ook rustdag en zat te twijfelen of ik na college nog even de sportschool in zou duiken voor wat cardio.
Maar haalde het net niet qua tijd.
So go you![]()

Sterke legextensions zeg! Waarom doe je eigenlijk zoveel setjes, en dan constant zoveel herhalingen met hetzelfde gewicht? Waarom niet ophogen?
He Ace,
Bedankt!! leuk dat je me gaat volgen! Kijk uit naar je tips truc's en joke's!!

Het aantal setjes vind ik prima. Bij 3 oefeningen kun je natuurlijk meer setjes doen dan bij 5. Niet dat je weinig oefeningen doet, integendeel.. je doet 2 dikke compounds en nog een andere zware quad isolatie. Van de 4 jaar dat ik nu train heb ik 3 jaar enkel compounds gedaan en veel op gewonnen
![]()
Hey! Lekker je benen getraind zie ik! Af en toe ook wel goed om juist even heel anders, ter afwisseling, kunnen je benen ook niet wennenHeb je je nieuwe schema al?
Vergeet steeds dat je log hier staat... sorry
hallo allemaal,
ben net bezig met de opleiding fitness en heb zelf ook flink getraind maar naar n jaartje niks te hebben gedaan wil ik me weer concentreren op de kracht en hier op het forum mn inspiratie vandaan halen!!
gr
miss J
Vanaf nu mijn LOG!!!
Hallo allemaal,
Ik ben al een tijdje lid en lees alles met zeer veel plezier. Ben al een tijdje bezig met weer in vorm komen en heb erg veel aan het Forum. Bedankt!
Gr Kaza

hallo allemaal,
ben net bezig met de opleiding fitness en heb zelf ook flink getraind maar naar n jaartje niks te hebben gedaan wil ik me weer concentreren op de kracht en hier op het forum mn inspiratie vandaan halen!!
gr
miss J

hallo allemaal,
gr
miss J