MuscleMeat

Even voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Well..... hopen doe ik niet.......mn doel, dat ga ik bereiken!!!

gr

Miss J

krachtige taal........hoor ik graag!

Nou laat maar eens zien dat je die doelen bereikt dan :-)

''Little less conversation, little more action please''

Kaza, sterkte met het doktersbezoek; ik hoop dat alles in orde is!

Miss J, welkom op het forum
Ben benieuwd naar je vorderingen en resultaten! :)

Gezellig er komen steeds meer dames op het forum die ook bodybuilding doen
Helemaal top
Welkom miss J

Neem dan een Abbo!!! Maandag of dinsdag nieuw schema....kijk er naar uit!
Hahaha, ja, nou ik heb zoveel abbo's (die van jou ook) dat het nut van een abbo een beetje weg gaat :p
Hopelijk wordt er iets duidelijk met bloedprikken... sterkte! Heb je er al lang last van?

• Topic Starter Topic Starter
hallo allemaal,

ben net bezig met de opleiding fitness en heb zelf ook flink getraind maar naar n jaartje niks te hebben gedaan wil ik me weer concentreren op de kracht en hier op het forum mn inspiratie vandaan halen!!

gr

miss J

Hoi Mis J,

Welkom en heel veel succes met je doelen. Je kan op dit forum echt heel veel steun en info vinden.

Misschien kan je zelf een nieuwe topic openen, want eigenlijk zit je nu in mijn log. (geeft niet, snap de verwarring wel hoor).

Greetz

---------- Toegevoegd om 08:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:56 ----------

Hahaha, ja, nou ik heb zoveel abbo's (die van jou ook) dat het nut van een abbo een beetje weg gaat :p
Hopelijk wordt er iets duidelijk met bloedprikken... sterkte! Heb je er al lang last van?

Hahaha, ja je hebt echt gelijk. Dat begin ik nu ook te merken.

---------- Toegevoegd om 08:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:57 ----------

Gezellig er komen steeds meer dames op het forum die ook bodybuilding doen
Helemaal top
Welkom miss J

Ja dat vind jij wel leuk he???:)

---------- Toegevoegd om 08:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:58 ----------

Kaza, sterkte met het doktersbezoek; ik hoop dat alles in orde is!

Miss J, welkom op het forum
Ben benieuwd naar je vorderingen en resultaten! :)

Dankjewel.

As maandag of dinsdag de uitslag. I'l keep you posted!

---------- Toegevoegd om 09:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:58 ----------

Pics?:)

---------- Toegevoegd om 23:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:37 ----------

pics?:)

Nope:)

Ik hou deze thread in de gaten voor de uitslag!

---------- Toegevoegd om 08:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:56 ----------

---------- Toegevoegd om 08:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:57 ----------

---------- Toegevoegd om 08:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:58 ----------

---------- Toegevoegd om 09:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:58 ----------

Nope:)
:mad:

In de toekomst misschien, oke?

Beetje rare make up heeft ze op ???

Wat dacht je hier van:

Ik hoop toch dat er bij jou meer spieren tevoorschijn komen!

ja ik ben ook wel gek op spieren hoor en foto's..maar ja ..je gaat heus wel..miss licht onder dwang heus wel foto's plaatsen toch Kaza??!!!!!

Meeste dames zijn bang om foto's te maken omdat er nog zoveel werk nodig is voor een strak lijf. Voor progressie bij te houden zijn foto's ideaal, en ik kan me voorstellen dat je die foto's niet met iedereen deelt. Doe ik ook niet ;)

foto's make is echt goed voor het bijhouden van je progressie.
Je hoeft het hier niet te laten zien dat bepaal je zelf/
Maar als je trots ben op je resultaat dan is het leuk om dat met andere te delen toch?

Hallo allemaal,

Ja ik ga het ook doen. Ik heb al wel een foto van mijn rug, dus over een tijdje maak ik er nog 1 en dan kan ik vergelijken. Met de tijd zal ik de foto's voor vriendjes wel plaatsen.

:-)

---------- Toegevoegd om 19:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------

Beetje rare make up heeft ze op ???

Wat dacht je hier van:

Ja mooie vrouw, meer niet ;)

---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:37 ----------

Ik hoop toch dat er bij jou meer spieren tevoorschijn komen!

Dat hoop ik ook!!:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 19:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:38 ----------

ja ik ben ook wel gek op spieren hoor en foto's..maar ja ..je gaat heus wel..miss licht onder dwang heus wel foto's plaatsen toch Kaza??!!!!!

Ik had beter een foto van jou kunnen plaatsen zit ik me nu te bedenken.:)
Die van mij komen vast wel een keer.

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

Meeste dames zijn bang om foto's te maken omdat er nog zoveel werk nodig is voor een strak lijf. Voor progressie bij te houden zijn foto's ideaal, en ik kan me voorstellen dat je die foto's niet met iedereen deelt. Doe ik ook niet ;)

Alleen jij weet hoe ik er uit zie....hihihihi. Maar ik snap je punt helemaal!

---------- Toegevoegd om 19:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ----------

foto's make is echt goed voor het bijhouden van je progressie.
Je hoeft het hier niet te laten zien dat bepaal je zelf/
Maar als je trots ben op je resultaat dan is het leuk om dat met andere te delen toch?

Ja zodra ik trots begin te worden, ga ik ze ook zekerrrr plaatsen!

Hallo allemaal,

Ja ik ga het ook doen. Ik heb al wel een foto van mijn rug, dus over een tijdje maak ik er nog 1 en dan kan ik vergelijken. Met de tijd zal ik de foto's voor vriendjes wel plaatsen.

:-)

---------- Toegevoegd om 19:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------

Ja mooie vrouw, meer niet ;)

---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:37 ----------

Dat hoop ik ook!!:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 19:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:38 ----------

Ik had beter een foto van jou kunnen plaatsen zit ik me nu te bedenken.:)
Die van mij komen vast wel een keer.

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

Alleen jij weet hoe ik er uit zie....hihihihi. Maar ik snap je punt helemaal!

---------- Toegevoegd om 19:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ----------

Ja zodra ik trots begin te worden, ga ik ze ook zekerrrr plaatsen!

Ik ben ook chicken als het gaat om foto's plaatsen, eerst maar eens wat massa gainen:o

Ben benieuwd naar je bloeduitslag aankomende week.

Alsof vrouwen zonder extra spiermassa niet aantrekkelijk kunnen zijn! :eek:

'Course not, maar om nou pics van minibiceps te plaatsen met dito commentaar, nee, daar word ik niet vrolijk van:D

(ok, even zwartgallig, ik heb de zeik in omdat ik niet kan trainen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven