Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zijn walnoten wel het beste van alle noten om te eten? Of heb je er ook met minder vet en toch weinig KH?
En karlnoten?Ik zie geen enkele noot als de beste soort. cashew bevatten veel koper, amandel noten veel kalium en vit E, paranoten selenium en ga zo maar door. Gezondste is imho variëren met noten, net zoals met groenten. En eigenlijk zoals met alles in je voeding.
heuh heuh heuh
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ja die zal ook wel ergens goed voor zijn.
bedankt voor de tips allemaal ik heb er echt veel aan!
Paprika/broccoli/ui staan opzich wel regelmatig op het menu bij het avondeten, de andere groentes zou ik idd wat meer kunnen eten!
klinkt stom misschien maar ik vind het heel eng om smiddags een hand noten of volkoren crackers te eten, omdat ik juist mijn KH-inname probeer te beperken.. dat zou ik langzaam op moeten bouwen en weer vertrouwen in moeten krijgen dat ik er niet harstikke vet van wordt. Maar vis of kip zou zeker een optie zijn voor mij, ik ga er eens mee aan de slag, moet straks toch boodschappen :-)
Noten bevatten wel hoogwaardige eiwitten, ook wel vet. Noten zijn heel handig als je even geen shake bij de hand hebt, en je hebt op de markt en in winkels vetvrije noten, ze zijn wel wat duurder maar het smaakt lekkerder. Onderschat dit soort voedsel in je dieet niet!
met vetvrij bedoel ik walnoten etc hier zit veel vit f in dit is teunisbloemolie en deze vitamine helpt goed bij je vetmetabolisme. En niet alle olien zijn slecht zoals veel mensen denken, sommige olien heb je juist nodig voor je vetverbranding.