AndroidHealthClinic

Even voorstellen.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

KatoLifts

Novice
Lid geworden
29 dec 2019
Berichten
1
Waardering
2
Lengte
1m61
Massa
51kg
Beste leden van bodybuilding.nl! Hierbij stel ik mijzelf even aan jullie voor.

Mijn naam is dus Kato en ik ben 19 jaar oud. Momenteel woon ik bij mijn moeder in Amstelveen maar wil in de toekomst graag op kamers in Amsterdam. Ik volg de opleiding International Event Support en in het weekend zit ik ook op de Amsterdamse Jeugdtheaterschool. Hier krijg ik les in spel, beweging, zang en filosofie. Verder vind ik het erg leuk om de mode te volgen en is het nog leuker om zelf een klein twist eraan te geven. Ook ben ik enorme fan van Enrique Iglesias. Heerlijke slijm muziek!


Groetjes,
Kato.
 
Leuk!! Welkom hier en veel plezier. Trek je niet te veel aan van commentaar, mensen bedoelen het goed. :thumbs:
 
Hi & welkom!

Wat zijn je (sport)doelen?
 
Ben je russisch ofzo?
5a125f3c3559d0050adac6ff87dd51f0.png
 
Beste leden van bodybuilding.nl! Hierbij stel ik mijzelf even aan jullie voor.

Mijn naam is dus Kato en ik ben 19 jaar oud. Momenteel woon ik bij mijn moeder in Amstelveen maar wil in de toekomst graag op kamers in Amsterdam. Ik volg de opleiding International Event Support en in het weekend zit ik ook op de Amsterdamse Jeugdtheaterschool. Hier krijg ik les in spel, beweging, zang en filosofie. Verder vind ik het erg leuk om de mode te volgen en is het nog leuker om zelf een klein twist eraan te geven. Ook ben ik enorme fan van Enrique Iglesias. Heerlijke slijm muziek!


Groetjes,
Kato.
Heyhey, fijn om te zien dat je zo privacybewust bent door via TOR dit forum te bezoeken!
 
  • Haha
Waarderingen: 040B
Godverdomme, denk ik dat er weer eens een lekker jong wijf zich op dit forum zich aanmeldt, heb ik de first post, is het mijn maatje Kaussaus.
 
Je wilt geen kinderen maar ze daten is wel oke?
jk, don't kill me
Ze was 19 en was slecht een geintje; 13 jaar verschil is wel wat veel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven