AndroidHealthClinic

Event security officer

Waltherdb

Novice
Waardering
0
Hallo Allemaal.

Ik studeer momenteel aan de HTS en ik ben opzoek naar iest voor erbij. Ik zit erover na te denken om evenementen beveiliging te gaan doen voor erbij. Ik zie vaak beveiligers op feesten (wws enzo) en het lijkt mij wel leuk werk.
Ik wil graag de ESO opleiding gaan doen is dit wat? Bij deze wil ik ook vragen of iemand het kernboek van de ESO opleiding nog heeft
Stuur maar even een pm met de prijs die je ervoor wilt hebben.

Gr

Walther

Beveiliging op feesten lijkt leuk, maar bedenk wel dat jij er van begin tot eind staat dus vaak meer dan 12 uur.

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat heb ik ook begrepen van mensen, lijkt mij ook wel lang maar niet te lang.

Ga maar eens 12 uur staan op een feest en dan wil ik daarna weten of je er nog zo over denkt!

Als je weet waar ik een avondje kan meedraaien dan houd ik mij aanbevolen!

Er zijn middeltjes om die 12 uur met gemak vol te houden.

Ja dat is ook echt de bedoeling als beveiliger zijnde!

Succes met de spataders alvast ;)

Maar is wel leuk werk om te doen, altijd graag gedaan. Lol met collega's is vaak top.

Ik heb de ESO opleiding bij WWS gedaan en ben sinds een jaar werkzaam als Event Security Officer. Het is een leuke opleiding die goed te doen is naast je normale werk. De feesten zijn ook allemaal erg leuk en het is niet zo dat je elke x 12 uur werkt. Er zijn feesten waar ik wel 16 uur werk, maar er zijn ook feesten waar ik maar 6 uur werk. Je kiest zelf hoeveel je werkt als oproepkracht als je maar minimaal 2x per maand werkt.

Kijk dit is Info, thnx Aimee. Ik denk dat het idd wel zwaar is maar een goede nachtrust voor een dergelijke avond helpt veel denk ik.
Hoeveel evenementen moet je bijwonen in het kader van de stage periode?

Terug
Naar boven