- Waardering
- 591
Verkeerde topictitel: het moet zijn excel opent mijn bestand niet.
Ik ben bezig geweest met het bewerken van data in excel, zo ben ik nu al een aantal dagen bezig. Gisteren had ik het gewoon weer netjes opgeslagen. Nu vanmorgen wil ik het bestand open en potverdomme zeg!
Hij geeft een foutmelding: Fouten bij HTML import. In de volgende gebieden hebben zich tijdens het laden problemen voorgedaan:
En dan staat er in een klein wit vak 2x: Ontbrekend bestand: ...ar\Desktop\survey_results4_bestanden\sheet1.htm
Het is gewoon een XLS bestand.
Google search wijst niks uit.
Weet iemand hoe ik alsnog bij mijn data kan? Spuit11 of een ander computer genie? Als ik er niet bij mijn data kan dan gaat er uren werk verloren. Ik heb gelukkig dan wel in meerdere fasen opgeslagen, maar voor de laatste stap heb ik vrij veel werk verricht. De excel versie die ik heb is geloof ik excel 2000 als het uitmaakt. In spss en kladblok kan ik de data niet openen want dan zie ik gewoon een paar vage codes ipv. de data zoals het hoort.
Ik ben bezig geweest met het bewerken van data in excel, zo ben ik nu al een aantal dagen bezig. Gisteren had ik het gewoon weer netjes opgeslagen. Nu vanmorgen wil ik het bestand open en potverdomme zeg!
Hij geeft een foutmelding: Fouten bij HTML import. In de volgende gebieden hebben zich tijdens het laden problemen voorgedaan:En dan staat er in een klein wit vak 2x: Ontbrekend bestand: ...ar\Desktop\survey_results4_bestanden\sheet1.htm
Het is gewoon een XLS bestand.
Google search wijst niks uit.
Weet iemand hoe ik alsnog bij mijn data kan? Spuit11 of een ander computer genie? Als ik er niet bij mijn data kan dan gaat er uren werk verloren. Ik heb gelukkig dan wel in meerdere fasen opgeslagen, maar voor de laatste stap heb ik vrij veel werk verricht. De excel versie die ik heb is geloof ik excel 2000 als het uitmaakt. In spss en kladblok kan ik de data niet openen want dan zie ik gewoon een paar vage codes ipv. de data zoals het hoort.