Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
500 lenen is nix ,maar bedenk dat het nog moeilijker is om je bankrekening weer te spekken.
let op je uitgaven en schrijf dat ergens in een schrift ofzo zodat je snel uit dat rode gebied komt
Vreemd dat je niet tot 1000Euro in het rood mag staan ?!
ik zit ook bij de Rabobank en laatst (in een simpele verhuizing overschrijving) vroegen ze nog of ik het wou verhogen
500 lenen is nix ,maar bedenk dat het nog moeilijker is om je bankrekening weer te spekken.
let op je uitgaven en schrijf dat ergens in een schrift ofzo zodat je snel uit dat rode gebied komt
Simpeler, geef gewoon geen geld uit wat je niet hebt. Geld wat je te spenderen hebt is wat je in de plus op je rekening hebt staan en waarvan er voor rekeningen niets afgeschreven hoeft te worden. Leningen & co tellen dus niet mee als eigen geld.
Ik heb zelf die fout ooit eens begaan, bij kopen huis direct alles afbetaald met eigen geld, en voelt wel lekker hoor. Geen noteringen bij BKR, nergens geld schuldig (behalve aan de bank voor hypotheek maar daar staan de stenen weer voor........althans, als het ooit nog eens aantrekt)
Rood staan is zoizo niet erg slim, kan een keertje gebeuren natuurlijk maar dan nog. Beter kan je toewerken naar 1000 euro en dat als bodem houden, als je dan een keertje niet uitkomt is er niks aan de hand.
Teveel mensen die het normaal vinden om rood te staan tegenwoordig.