XXL Nutrition

Stelling Extreemrechts = terrorisme

Extreem-rechts is een vorm van terrorisme

  • Ja, dood aan alle wanabe Hitlers

    Stemmen: 15 24,6%
  • Ja, staat gelijk aan terrorisme

    Stemmen: 2 3,3%
  • Ik moet ze niet maar ze doen niks tegen de staat dus geen terrorisme

    Stemmen: 14 23,0%
  • Nee, zo erg is het ook weer niet

    Stemmen: 19 31,1%
  • Nee, ik ruk me altijd op vadsige gabberwijf uit American HistoryX

    Stemmen: 6 9,8%
  • Ik ben Cirkel

    Stemmen: 5 8,2%

  • Totaal stemmers
    61

Bezoekers in dit topic

Opmerkelijk dat wanneer Discovery Channel als bron wordt aangehaa€ld er een stilte valt.:roflol:
 
Discovery - Adolf Hitler - The man.

Gek, waar die revisionistische inslag zomaar ineens ophoudt...

Kappen nu met die geesteszieke Darwin-Hitler connecties.

Zouden er in Newton's tijd kaalkoppies zijn geweest die hem vertelden dat de appel omhoog valt?
 
Extreemrechts terrorisme ?

Ligt eraan hoe extreem, ik denk eerder dat extreemlinks het probleem is hier in nederland.

denk eens na, extreemrechts ontstaat door extreemlinks.

ben ik met je eens
 
Opmerkelijk dat wanneer Discovery Channel als bron wordt aangehaa€ld er een stilte valt.:roflol:

Jij verdraait over het algemeen de zaken nog al. Zal best kunnen zijn dat in een Discovery docu voorbij gekomen is dat Hitler en co er voor gezorgd hebben dat er enige wetenschappelijk ontwikkeling geweest is op bepaalde gebieden maar over het algemeen bedienden die debielen zich toch wel van redelijk achterhaalde denkbeelden.
 
Extreemrechts terrorisme ?

Ligt eraan hoe extreem, ik denk eerder dat extreemlinks het probleem is hier in nederland.

denk eens na, extreemrechts ontstaat door extreemlinks.

ben ik met je eens

Denk eens na, extreemlinks ontstaat door extreemrechts...

Wie was er eerder, het kip of het ei? :D onzinnig argument.
 
ben ik met je eens

Leg het dan eens uit waarom je het met hem eens bent. Hoe onstaat extreem rechts dan door extreem links?

--edit, de bushokjesloper was me voor.
 
Opmerkelijk dat wanneer Discovery Channel als bron wordt aangehaa€ld er een stilte valt.:roflol:

Jongens, game set & match. Ik ben een laagopgeleide, emotioneel labiele, zeer selectief geinformeerde nazi die bewust voor de grijze massa versimplificeerde discovery documentaires ziet als het mekka van wetenschappelijk onderzoek en krijg het zelfs voor elkaar om dit soort docu's niet in het juiste perspectief te plaatsen dus maak plaats voor mijn alwetende kennis over de grootste denker uit de geschiedenis en de wereld op zich!
 
Nee dat zijn extreem linksen die aanslagen plegen. Je haalt ze door elkaar.
 
Jongens, game set & match. Ik ben een laagopgeleide, emotioneel labiele, zeer selectief geinformeerde nazi die bewust voor de grijze massa versimplificeerde discovery documentaires ziet als het mekka van wetenschappelijk onderzoek en krijg het zelfs voor elkaar om dit soort docu's niet in het juiste perspectief te plaatsen dus maak plaats voor mijn alwetende kennis over de grootste denker uit de geschiedenis en de wereld op zich!
Pardon, volgens mij ben ik niet de persoon op dit forum die beweerd dat de evolutietheorie geheel feiloos is. In tegenstelling ben ik juist een van de personen die hem in twijfel trekt.
 
Je bent dus nog lager gezonken.
 
Leg het dan eens uit waarom je het met hem eens bent. Hoe onstaat extreem rechts dan door extreem links?

--edit, de bushokjesloper was me voor.
nou als die linkse rakkers het niet zouden verpesten voor ons mooi nederland door al die zieligers maar alles te geven ipv dat ze net zo als wij er voor moeten werken en het verdienen etc komt rechts niet in opstand
 
nou als die linkse rakkers het niet zouden verpesten voor ons mooi nederland door al die zieligers maar alles te geven ipv dat ze net zo als wij er voor moeten werken en het verdienen etc komt rechts niet in opstand

We hadden het over extreem links, niet de migratiestromen die zowel door gematigd links als gematigd rechts jarenlang in stand zijn gehouden. Dat argument gaat dus niet op.

Extreem rechts is al ouder dan het bestaan van sociale voorzieningen voor minder bedeelden, meestal komt extreem rechts op uit domheid, xenofobie, racisme, dna vervuiling etc. Extreem links meestal uit luiheid, parasitair gedrag, domheid, afkeer van autoriteit etc.
 
Je bent dus nog lager gezonken.
Heb jij wel eens ooit een boek gelezen geschreven door Darwin?

de bouwstenen van jouw lichaam zijn de aminozuren. Een unieke aaneenschakeling hiervan bepaald de functie. De informatie hoe die aaneenschakeling moet zijn is vastgeegd in je DNA. Wat de vraag doet oprijzen hoe die informatie in het DNA terecht is gekomen. Ook Darwin had hier geen verklaring voor mede doordat men in zijn tijd nog niets wist over complexiteit van cellen.

Daarbij is nog aangetoond dat er organismen zijn zoals bepaalde schimmels welke eigenschappen hebben die niet door evolutie verklaard kunnen worden. Darwin stelt zelf: Evolutie is de verbetering van bepaalde functies en de verwijdering van de overbodige. Bepaalde schimmels hebben oa. een wiekensysteem dat is opgebouwd uit verschillende delen.

Als er een van de delen mist werkt het wiekensysteem niet. Als dit systeem door evolutie tot stand is gekomen betekend dit als dat Darwin's theorie herzien moet worden omdat er een moment is geweest tijdens de ontwikkeling dat bepaalde delen van het systeem geen functie hadden.
 
Een mens heeft toch ook overbodige lichaamsdelen, dus dat ze geen functie hebben, doch hebben we ze.
 
Heb jij wel eens ooit een boek gelezen geschreven door Darwin?

de bouwstenen van jouw lichaam zijn de aminozuren. Een unieke aaneenschakeling hiervan bepaald de functie. De informatie hoe die aaneenschakeling moet zijn is vastgeegd in je DNA. Wat de vraag doet oprijzen hoe die informatie in het DNA terecht is gekomen. Ook Darwin had hier geen verklaring voor mede doordat men in zijn tijd nog niets wist over complexiteit van cellen.

Daarbij is nog aangetoond dat er organismen zijn zoals bepaalde schimmels welke eigenschappen hebben die niet door evolutie verklaard kunnen worden. Darwin stelt zelf: Evolutie is de verbetering van bepaalde functies en de verwijdering van de overbodige. Bepaalde schimmels hebben oa. een wiekensysteem dat is opgebouwd uit verschillende delen.

Als er een van de delen mist werkt het wiekensysteem niet. Als dit systeem door evolutie tot stand is gekomen betekend dit als dat Darwin's theorie herzien moet worden omdat er een moment is geweest tijdens de ontwikkeling dat bepaalde delen van het systeem geen functie hadden.

Kerel, we zijn inmiddels 150 jaar verder sinds Darwins The origin of species. Denk je dat dit boek nog altijd het actuele leidende werk over evolutie is?

De naam van Darwin blijft actueel omdat enkele leidende evolutiebiologen (Dawkins, Gould) de term Neo-Darwinisme blijven gebruiken..
 
Een mens heeft toch ook overbodige lichaamsdelen, dus dat ze geen functie hebben, doch hebben we ze.
Dan klopt Darwin's theorie van evlutie al toch niet meer. Althans niet op de door hem beschreven wijze.
 
Hoezo moet ik dit uitleggen,kun je dat zelf niet begrijpen.Extreemlinks heeft ervoor gezorgd dat op de dag van vandaag allochtonen in nederland wonen en bij met minste iemand neersteken...en ga zo maar door... hoevaak heb ik het je al verteld waar deze kleurlingen allemaal goed voor zijn, zo ontstaat extreemrechts....

Een nederland zonder allochtonen had geen extreemrechts nodig gehad.En de viezerikken die de misdaden en moorden goedpraten walg ik van zoals weer blijkt in het andere topic, lijkt me leuk een reactie te krijgen als jou dochter of zoon eens iets ernstigs krijgt door een van die vuile nietsnutten.Kom je dan nog op het forum reacties als eigen schuld enzovoort brengen ?

Dan ben je toch echt een simpele ziel.
 
De schuld op een ander schuiven is ook simpel, wil je nou zeggen dat als alle allochtonen uit Nederland vertrekken hiermee alle problemen omtrent criminaliteit verholpen zijn?
 
Hoezo moet ik dit uitleggen,kun je dat zelf niet begrijpen.Extreemlinks heeft ervoor gezorgd dat op de dag van vandaag allochtonen in nederland wonen en bij met minste iemand neersteken...en ga zo maar door... hoevaak heb ik het je al verteld waar deze kleurlingen allemaal goed voor zijn, zo ontstaat extreemrechts....


Jaja, daar hebben jullie niet van terug he!
 
Back
Naar boven