- Waardering
- 99
Pardon, volgens mij ben ik niet de persoon op dit forum die beweerd dat de evolutietheorie geheel feiloos is. In tegenstelling ben ik juist een van de personen die hem in twijfel trekt.
Ja, we hadden al gelezen van zulks een onzin.
Heb jij wel eens ooit een boek gelezen geschreven door Darwin?
Jij in ieder geval niet. Maar hoe zit dat nu met de wetenschappelijke overwinning van Hitler in een door evolutie gedomineerde wetenschap, voor iemand die deze theorie in twijfel trekt?
de bouwstenen van jouw lichaam zijn de aminozuren. Een unieke aaneenschakeling hiervan bepaald de functie. De informatie hoe die aaneenschakeling moet zijn is vastgeegd in je DNA. Wat de vraag doet oprijzen hoe die informatie in het DNA terecht is gekomen. Ook Darwin had hier geen verklaring voor mede doordat men in zijn tijd nog niets wist over complexiteit van cellen.
Door mutatie en selectie en dat soort dingen. Basic stuff. Wat is je punt?
Daarbij is nog aangetoond dat er organismen zijn zoals bepaalde schimmels welke eigenschappen hebben die niet door evolutie verklaard kunnen worden. Darwin stelt zelf: Evolutie is de verbetering van bepaalde functies en de verwijdering van de overbodige. Bepaalde schimmels hebben oa. een wiekensysteem dat is opgebouwd uit verschillende delen.
A+ for bullshit. Een dergelijke claim vergt daarbij nogal een back-up
Intelligent Design is zóóóó lame en dood. Bespaar je dus de moeite en bespottelijkheid.
Als er een van de delen mist werkt het wiekensysteem niet. Als dit systeem door evolutie tot stand is gekomen betekend dit als dat Darwin's theorie herzien moet worden omdat er een moment is geweest tijdens de ontwikkeling dat bepaalde delen van het systeem geen functie hadden.
En met ID is ook irreducible complexity dus behoorlijk dood. Get over it dude, you're stardust and not made by god.
Maar hoe is het wroeten in de gedrochten der christelijke waanbeelden Cirkel? Inspiratiebron gevonden?