MuscleMeat

Stelling Extreemrechts = terrorisme

Peiling Peiling Extreem-rechts is een vorm van terrorisme

• Ja, dood aan alle wanabe Hitlers

Stemmen: 15 24,6%
  • Ja, staat gelijk aan terrorisme

Stemmen: 2 3,3%
  • Ik moet ze niet maar ze doen niks tegen de staat dus geen terrorisme

Stemmen: 14 23,0%
  • Nee, zo erg is het ook weer niet

Stemmen: 19 31,1%
  • Nee, ik ruk me altijd op vadsige gabberwijf uit American HistoryX

Stemmen: 6 9,8%
  • Ik ben Cirkel

Stemmen: 5 8,2%

• Totaal stemmers
    61
Pardon, volgens mij ben ik niet de persoon op dit forum die beweerd dat de evolutietheorie geheel feiloos is. In tegenstelling ben ik juist een van de personen die hem in twijfel trekt.

Ja, we hadden al gelezen van zulks een onzin.

Heb jij wel eens ooit een boek gelezen geschreven door Darwin?

Jij in ieder geval niet. Maar hoe zit dat nu met de wetenschappelijke overwinning van Hitler in een door evolutie gedomineerde wetenschap, voor iemand die deze theorie in twijfel trekt?

de bouwstenen van jouw lichaam zijn de aminozuren. Een unieke aaneenschakeling hiervan bepaald de functie. De informatie hoe die aaneenschakeling moet zijn is vastgeegd in je DNA. Wat de vraag doet oprijzen hoe die informatie in het DNA terecht is gekomen. Ook Darwin had hier geen verklaring voor mede doordat men in zijn tijd nog niets wist over complexiteit van cellen.

Door mutatie en selectie en dat soort dingen. Basic stuff. Wat is je punt?

Daarbij is nog aangetoond dat er organismen zijn zoals bepaalde schimmels welke eigenschappen hebben die niet door evolutie verklaard kunnen worden. Darwin stelt zelf: Evolutie is de verbetering van bepaalde functies en de verwijdering van de overbodige. Bepaalde schimmels hebben oa. een wiekensysteem dat is opgebouwd uit verschillende delen.

A+ for bullshit. Een dergelijke claim vergt daarbij nogal een back-up
Intelligent Design is zóóóó lame en dood. Bespaar je dus de moeite en bespottelijkheid.

Als er een van de delen mist werkt het wiekensysteem niet. Als dit systeem door evolutie tot stand is gekomen betekend dit als dat Darwin's theorie herzien moet worden omdat er een moment is geweest tijdens de ontwikkeling dat bepaalde delen van het systeem geen functie hadden.

En met ID is ook irreducible complexity dus behoorlijk dood. Get over it dude, you're stardust and not made by god.

Maar hoe is het wroeten in de gedrochten der christelijke waanbeelden Cirkel? Inspiratiebron gevonden?

Extreemlinks heeft ervoor gezorgd dat op de dag van vandaag allochtonen in nederland wonen en bij met minste iemand neersteken...

:roflol:

Alsof het nog niet genoeg is om allochtonen het land binnen te smokkelen, worden ze door 'extreemlinks' ook nog eens bewapend en nota bene geweldsinstructies meegegeven, allemaal om de "normale" Nederlander te dwarsbomen...

yeah right.

De schuld op een ander schuiven is ook simpel, wil je nou zeggen dat als alle allochtonen uit Nederland vertrekken hiermee alle problemen omtrent criminaliteit verholpen zijn?

De schuld op een ander schuiven is niet moeilijk als diegene ook schuld heeft, dus als de allochtonen uit nederland vertrekken zal de criminaliteit dalen,krijgen we weer een veel leefbaarder nederland waar mensen meer met respect en vrede met elkaar om zullen gaan, je niet meer bang hoeft te zijn als jou dochter of zoon savonds alleen op straat fietst.Ik heb niet gezegd dat het probleem voor 100 % weg is maar laten we hier eens mee beginnen,criminelen het land uit !

Het is gewoon een paradijs hier, als allochtoon heb je het nog beter en ze lachen om onze regels.

En de autochtonen die dingen doen die niet kunnen voor langdurige tijd achter tralies.

Niemand kan dit ontkennen, heel simpel is het.

Waar in Nederland zie jij dat een allochtoon en een autochtoon voor een zelfde misdaad verschillende straffen krijgen opgelegd, waarbij de straf voor de autochtoon hoger ligt?

Waar in Nederland zie jij dat een allochtoon en een autochtoon voor een zelfde misdaad verschillende straffen krijgen opgelegd, waarbij de straf voor de autochtoon hoger ligt?

Daar gaat het toch helemaal niet om, zover moet het niet eens kunnen komen.een moord mag niet eens plaatsvinden.

Als je voor het uitzetten bent ben je extreemrecht/wannabehitler.Is dat niet heel triest en ben je dan zelf niet heel onzeker over jezelf als allochtoon in nederland ?

Ik zie al dat ik in het buitenland woon en op die plek veel nederlanders misdaden plegen.... en iemand komt met het voorstel criminelen nederlanders uit te zetten... denk je dan dat ik zeg...de dood aan pietje want hij denkt zo en hij is een racist.Nee tuurlijk niet !

Dan zeg ik wat kan mij dat aan de reet roesten...nederlanders die zich niet gedragen hier gooi ze er maar uit.Ik gedraag me toch ! en voel me dus niet aangesproken.

Dan ben je pas een vent, maar nee...ze zien alles als 1 en een moslim mag je niks verkeerd zeggen.DAT noem ik pas zwart wit.

Een allochtoon staat niet gelijk aan een crimineel, maar zo breng jij het wel.

Een allochtoon staat niet gelijk aan een crimineel, maar zo breng jij het wel.

Ik neem aan dat jij meer van mijn posts leest ?

Daar heb ik vaak aangegeven dat dat helemaal niet zo is.Kijk maar naar een aantal hier op het forum, plegen zei moorden en misdaden ? nee

Maar dit is het enige wat in het geval van de harde waarheid nog naar voren gehaald kan worden.

Er zijn overeenkomsten tussen extremisme en terrorisme:

onafhankelijkheid van een volk op hun grondgebied binnen een staat

verzet tegen bestaande maatschappelijke en/of politieke en/of religieuze structuren

handhaving van de macht van een bepaalde organisatie of ondergrondse beweging binnen een staat

Beide hebben een soortgelijke gedachtegang/ideaal, maar extremisme hoeft niet met geweld gepaard te gaan, bij terrorisme is dit wel het geval en word met opzettelijk geweld dingen afgedwongen

Hoezo moet ik dit uitleggen,kun je dat zelf niet begrijpen.Extreemlinks heeft ervoor gezorgd dat op de dag van vandaag allochtonen in nederland wonen en bij met minste iemand neersteken...en ga zo maar door... hoevaak heb ik het je al verteld waar deze kleurlingen allemaal goed voor zijn, zo ontstaat extreemrechts....

Een nederland zonder allochtonen had geen extreemrechts nodig gehad.En de viezerikken die de misdaden en moorden goedpraten walg ik van zoals weer blijkt in het andere topic, lijkt me leuk een reactie te krijgen als jou dochter of zoon eens iets ernstigs krijgt door een van die vuile nietsnutten.Kom je dan nog op het forum reacties als eigen schuld enzovoort brengen ?

Dan ben je toch echt een simpele ziel.
Nationalisme bestaat langer. Als je onder rechtss kapitalisme verstaat is het onbekend.

Builder B, intelligent design heeft van oorsprong niets te maken met het geloof.

Teveel criminaliteit? Laten we gewoon de bevolking doen krimpen, krimpt het aantal delicten ook zeker! Geniaal!

Als je een bepaald volk laat krimpen wel, ik snap niet dat sommige allochtonen het niet met mee eens zijn.Als jij bijvoorbeeld allochtoon bent en jij leeft hier en past je aan.Heeft dat toch niks te maken met criminelen die eruitgezet moeten worden ?

Wees er blij om zou ik zeggen, dat is veiliger ook voor jou en je familie/vrienden.Maar het is zo....een moslim is een moslims en die hoort bij ons.

Daar gaat het toch helemaal niet om, zover moet het niet eens kunnen komen.een moord mag niet eens plaatsvinden.

Als je voor het uitzetten bent ben je extreemrecht/wannabehitler.Is dat niet heel triest en ben je dan zelf niet heel onzeker over jezelf als allochtoon in nederland ?

Ik zie al dat ik in het buitenland woon en op die plek veel nederlanders misdaden plegen.... en iemand komt met het voorstel criminelen nederlanders uit te zetten... denk je dan dat ik zeg...de dood aan pietje want hij denkt zo en hij is een racist.Nee tuurlijk niet !

Dan zeg ik wat kan mij dat aan de reet roesten...nederlanders die zich niet gedragen hier gooi ze er maar uit.Ik gedraag me toch ! en voel me dus niet aangesproken.

Dan ben je pas een vent, maar nee...ze zien alles als 1 en een moslim mag je niks verkeerd zeggen.DAT noem ik pas zwart wit.

Zeg plaats jezelf eens even niet op een voetstuk.

Niemand hier vergelijkt jouw met Hitler, daar ben je veel te dom voor.

Als je een bepaald volk laat krimpen wel, ik snap niet dat sommige allochtonen het niet met mee eens zijn.Als jij bijvoorbeeld allochtoon bent en jij leeft hier en past je aan.Heeft dat toch niks te maken met criminelen die eruitgezet moeten worden ?

Wees er blij om zou ik zeggen, dat is veiliger ook voor jou en je familie/vrienden.Maar het is zo....een moslim is een moslims en die hoort bij ons.

Come again?

Dat je betogen onsamenhangend zijn en ongefundeerd wisten we, maar nu voeg je hier ook nog eens onleesbaarheid aan toe..

Zeg plaats jezelf eens even niet op een voetstuk.

Niemand hier vergelijkt jouw met Hitler, daar ben je veel te dom voor.

Waar jij toch altijd die reacties vandaan haalt, wat bezielt jou toch.Kom gewoon eens met een stuk tekst waar ik mijn mening weer op kan geven in plaats van iemand waar je enorm tegen op kijkt voor dom uit te maken.

Want als jij ontkent dat hitler rondom 6 miljoen joden vermoord heeft ben je ook zo slim nog niet.

Alright help me out:

Als je een bepaald volk laat krimpen wel [wat wel?], ik snap niet dat sommige allochtonen het niet met mee eens zijn [waar mee eens zijn?].Als jij bijvoorbeeld allochtoon bent en jij leeft hier en past je aan.Heeft dat toch niks te maken met criminelen die eruitgezet moeten worden ? [retorisch?]

Wees er blij om zou ik zeggen, dat is veiliger ook voor jou en je familie/vrienden. [wat is veiliger?] Maar het is zo....een moslim is een moslims en die hoort bij ons. [?]

Verbaasd me echt dat niet eerder iemand hier op het forum eens verteld wat ik hier verteld hebt, op z'n minst hoop ik dat mensen het denken, altijd die links praatjes hier, de allochtonen die gewoon schoongepraat worden.

De mensen die ontkennen dat het beter met nederland gaat zonder allochtonen, de mensen die tegen uitzetting zijn alleen omdat ze zelf ook een kleurtje hebben en zich dus meer aangetrokken voelen tot de groep kleurlingen.

Waar begint een vredig nederland mee ?

Met het TEGEN zijn van misdaden en het uitzetten bij ernstig gedrag wat mensen in gevaar brengt, ook als je zelf allochtoon bent en een allochtoon doet het.

Diegene die elke dag in het zonnetje lopen en smiddags de moskee bezoeken en hun ding doen (god mag weten wat allemaal) en denken dat wij de werkende burger (ook allochtone werkers) wel even hun uitkering betaald.

Terug
Naar boven