- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Ik ga tot eind juni door, dus zie wel hoever ik dan sta!

Daarna wordt ik nooit meer een fat bastard! Opbulken tot max 10% wordt het dan, clean bulk dus.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik denk ik kom eens kijken in dit log, hoe kan het dat je meer op de leg extension doet dan op de romanian deadlift? Vooral als je als eerste die romanian deadlift doet...
Ohw en hoe lang ben je? Want je weeg tegen de 90 onder 10% maar je squat nog niet eens je eigen lichaamsgewicht in je trainingen?

Vertel mij niets over HIT ik heb een jaar of wat zo getrained en verslond alles wat ik er over kon vinden. Van Mike Mentzer heb ik ook zowat alle boeken. HIT heeft me nooit de vooruitgang gebracht die ik nu heb... Plus trust me... ik kan mijn eigenlichaams gewicht squatten met die 5/5 regel van je
Maar je weet dat expolieve lifts voor meer spiergroei zorgen dan langzame reps?Haha iemand is op zijn tenen getrapt!Vertel mij niets over HIT ik heb een jaar of wat zo getrained en verslond alles wat ik er over kon vinden. Van Mike Mentzer heb ik ook zowat alle boeken. HIT heeft me nooit de vooruitgang gebracht die ik nu heb... Plus trust me... ik kan mijn eigenlichaams gewicht squatten met die 5/5 regel van je
Maar je weet dat expolieve lifts voor meer spiergroei zorgen dan langzame reps?

Sorry voor mijn wat heftige reactie dan. Mijn squat zal eind van de maand zo rond mijn lichaamsgewicht liggen denk ik. Het wordt tijd dat de grote 3 eens normale stats krijgen bij mij. Mijn stats op normale snelheid zijn: full squat 110kg 6 reps, deadlift 155kg 3 reps en mijn bench is topsecret zo slecht is die.