MuscleMeat

F*ck you Arthur Jones!

• Topic Starter Topic Starter
  • Squat: 75kg/8reps (72,5kg/8reps)
  • Leg curl: 65kg/8reps (62,5kg/8reps)
  • Standing calve raise: 154,5kg/8reps (151kg/8reps)
  • Bench press: 55kg/8reps (52,5kg/8reps)
  • Pullover met dumbbell: 24kg/8reps (22kg/10reps)
  • Dumbbell side raise: 9kg/6reps (8kg/10reps)
  • Dumbbell tricep extension: 22kg/8reps (22kg/7reps)
  • Weighted crunch (machine): 30kg/8reps

Was weer gesloopt, 25min getraind. Crunch naar machine verplaatst. :thumb:

Zo vandaag mijn eerste cardio van de week weer gedaan, HIIT 25min, dat was weer lekker zweten! Op naar de 8%! :P

Ik denk ik kom eens kijken in dit log, hoe kan het dat je meer op de leg extension doet dan op de romanian deadlift? Vooral als je als eerste die romanian deadlift doet...

Ohw en hoe lang ben je? Want je weeg tegen de 90 onder 10% maar je squat nog niet eens je eigen lichaamsgewicht in je trainingen?

Ik denk ik kom eens kijken in dit log, hoe kan het dat je meer op de leg extension doet dan op de romanian deadlift? Vooral als je als eerste die romanian deadlift doet...

Ohw en hoe lang ben je? Want je weeg tegen de 90 onder 10% maar je squat nog niet eens je eigen lichaamsgewicht in je trainingen?

Apparaten zoals een leg extension zijn niet betrouwbaar kwa gewicht he, hou daar even rekening mee. ;)
Verder is het misschien handig dat je de eerste post even leest over wat HIT is en hoe je bij HIT de oefeningen uitvoert. De oefeningen worden met een 5 sec positieve en een 5 sec negatieve fase uitgevoerd. Probeer deze week even op die manier je eigen lichaamsgewicht te fullsquatten, dan praten we daarna verder. ;)

Thx fox!

Haha iemand is op zijn tenen getrapt! :) Vertel mij niets over HIT ik heb een jaar of wat zo getrained en verslond alles wat ik er over kon vinden. Van Mike Mentzer heb ik ook zowat alle boeken. HIT heeft me nooit de vooruitgang gebracht die ik nu heb... Plus trust me... ik kan mijn eigenlichaams gewicht squatten met die 5/5 regel van je :) Maar je weet dat expolieve lifts voor meer spiergroei zorgen dan langzame reps?

Haha iemand is op zijn tenen getrapt! :) Vertel mij niets over HIT ik heb een jaar of wat zo getrained en verslond alles wat ik er over kon vinden. Van Mike Mentzer heb ik ook zowat alle boeken. HIT heeft me nooit de vooruitgang gebracht die ik nu heb... Plus trust me... ik kan mijn eigenlichaams gewicht squatten met die 5/5 regel van je :) Maar je weet dat expolieve lifts voor meer spiergroei zorgen dan langzame reps?

Jep daarom ga ik binnenkort aan Bill Star beginnen! :P
Ik moet nu helaas nog 1 maand in die k*t health club trainen zonder squat rack etc. Ik vond het wel weer leuk om dit even een maandje of anderhalf te doen, hierna dus Bill Star.
In die health club is het maar lastig compounds trainen, deadliften (explosief) kan al niet meer want de barbell hier gaat maar tot 150kg, squatten zonder squatrack is wel een beetje scary als je altijd alleen traint en voor benchen is er eigenlijk alleen de smith hier. :sad:

Ik reageerde zo omdat meer dan de helft niet eens weet wat HIT inhoud, jij dus blijkbaar wel! :D Sorry voor mijn wat heftige reactie dan. Mijn squat zal eind van de maand zo rond mijn lichaamsgewicht liggen denk ik. Het wordt tijd dat de grote 3 eens normale stats krijgen bij mij. Mijn stats op normale snelheid zijn: full squat 110kg 6 reps, deadlift 155kg 3 reps en mijn bench is topsecret zo slecht is die. :P

succes in je nieuwe gym

wat is je bench dan?

Dus binnekort zien we weer een Bill Starr logje verschijnen? :p

Terug
Naar boven