Fitness Seller

Facebook WTF

bartman

Competitive Bodybuilder
Waardering
480
Ik probeer op m'n facebook te komen en ik krijg dit te zien,
Account is noe effe neit besjikbaar.

Vanwege een probleem op de site is je account momenteel niet beschikbaar. We verwachten dit probleem snel op te kunnen lossen. Probeer obbenuijts over enkele minuten.

Wtf een deel in het zuidafrikaans,ik hoop dat hij niet gehacked is ofzo?

lekker boeiend.......laat faceboek, hyves, twitter en meer van dat soort dingen lekker de t*ring krijgen.....krijg je alleen maar contact gestoorde en wereld vreemde mensen van....

lekker boeiend.......laat faceboek, hyves, twitter en meer van dat soort dingen lekker de t*ring krijgen.....krijg je alleen maar contact gestoorde en wereld vreemde mensen van....

:rolleyes:

nee dan kun je beter op DBB je comments plaatsen of niet....

Leeftijd: 31

lol son je bent 31 en je vind het erg dat je niet op Facebook kan? :roflol:

Is een straf omdat je geen lid bent van de Dbb facebookpagina.

met gemiddeld nog niet eens 1 post per dag in 8 jaar heb ik geloof ik wel recht van spreken "dwarnie"

---------- Toegevoegd om 07:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:49 ----------

+1

scherp "masters"
was enkel een leuke vergelijking vond ik. hier op het forum is ook enkel de digitale manier van communicatie mogelijk, en dan categoriseer jij die publieke sociale netwerken als afstommend en wereldvreemd wordend.

Laatst bewerkt:
scherp "masters"
was enkel een leuke vergelijking vond ik. hier op het forum is ook enkel de digitale manier van communicatie mogelijk, en dan categoriseer jij die publieke sociale netwerken als afstommend en wereldvreemd wordend.

een paar minuten per dag is ook niets mis mee.......helaas kan de huidige jeugd (sommige 20+ blijven helaas ook hangen in die bullshit) maar moeilijk een paar minuten per dag met die meuk omgaan. Die zitten vervolgens tijdens het eten en op de plee me zon wanproduct van het fruit cartel te kleppen met hen zogenaamde "sociale omgeving"......get a real life

Masters moet wat minder naar Bea luisteren, het tegenovergestelde is juist waar. Mensen komen eerder tot elkaar, vinden elkaar eerder met gedeelde interesses en belangen. De wereld wordt kleiner, ook de digitale mondialisering is aanstaande. Daar waar sterk sociale figuren al veel menselijk contact hadden zal je zien dat dit niet afneemt en de wat meer teruggetrokken personen eerder contact vinden met elkaar en de rest van de buitenwereld.

Zelf gebruik ik (naast fora en blogs) vooralsnog enkel e-mail, hou het graag overzichtelijk.

een paar minuten per dag is ook niets mis mee.......helaas kan de huidige jeugd (sommige 20+ blijven helaas ook hangen in die bullshit) maar moeilijk een paar minuten per dag met die meuk omgaan. Die zitten vervolgens tijdens het eten en op de plee me zon wanproduct van het fruit cartel te kleppen met hen zogenaamde "sociale omgeving"......get a real life

ben ik het deels mee eens.

je kunt niet je hele leven online houden, echt menselijke sociale interactie is noodzakelijk, mijns inziens.
ik kan er inderdaad niet van worden overtuigd dat "enkel"online, je karakter zich ontwikkeld of beter zal worden. maar goed er zijn er natuurlijk zat die daar het tegendeel beweren.

---------- Toegevoegd om 08:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:47 ----------

Masters moet wat minder naar Bea luisteren, het tegenovergestelde is juist waar. Mensen komen eerder tot elkaar, vinden elkaar eerder met gedeelde interesses en belangen. De wereld wordt kleiner, ook de digitale mondialisering is aanstaande. Daar waar sterk sociale figuren al veel menselijk contact hadden zal je zien dat dit niet afneemt en de wat meer teruggetrokken personen eerder contact vinden met elkaar en de rest van de buitenwereld.

Zelf gebruik ik (naast fora en blogs) vooralsnog enkel e-mail, hou het graag overzichtelijk.

ben ik het ook deels mee eens
mensen komen meer tot elkaar die eerder in real life wellicht mensenschuw zijn.

mijn mening inzake die netwerken, is dat mensen er maar van alles op plaatsen en hebben niet door dat zijzelf indirect een gratis winkelcatalogus voor inbrekers aan hetsamenstellen zijn.
of ff vertellen waar en wanneer je op vakantie gaat.:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Je hebt zelf in de hand wat je wel of niet aan de buitenwereld bekend maakt, niet?

nvt

Laatst bewerkt:

bea is een fosiel en moet aftreden......en liever stoppen we met het koningshuis.

En de meningen zijn verdeeld over of mensen wel echt eerder tot elkaar komen...die discussie ga ik niet voeren. Feit is wel dat een hoop mensen knap onbeschoft worden door dat geneuzel met die smart phones. Heb me al eens in moeten houden zo'n ding niet af te pakken en kapot te gooien op de grond.......midden in een gesprek ineens dat ding pakken en op iemand z'n faceboek kijken omdat dat daar iets nieuws stond......

Sja, dat zijn omgangsvormen. Ik kan me ook ergeren aan figuren die tijdens een etentje ongegeneerd met hun telefoon gaan zitten spelen.

bea is een fosiel en moet aftreden......en liever stoppen we met het koningshuis.

En de meningen zijn verdeeld over of mensen wel echt eerder tot elkaar komen...die discussie ga ik niet voeren. Feit is wel dat een hoop mensen knap onbeschoft worden door dat geneuzel met die smart phones. Heb me al eens in moeten houden zo'n ding niet af te pakken en kapot te gooien op de grond.......midden in een gesprek ineens dat ding pakken en op iemand z'n faceboek kijken omdat dat daar iets nieuws stond......

dan zijn het ook geen vrienden neem ik aan, de eerste die dat mij flikt kan wiederen

Sja, dat zijn omgangsvormen. Zit me ook dood te ergeren aan figuren die tijdens een etentje ongegeneerd met hun telefoon gaan zitten spelen.

Erger me er nu al minder aan. Anders blijf je bezig.

---------- Toegevoegd om 08:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:57 ----------

dan zijn het ook geen vrienden neem ik aan, de eerste die dat mij flikt kan wiederen

nee zeker geen vrienden nee. Mijn complete sociale omgeving zit niet op faceboek of hyves. Ja 1 vriendin van een vriend van mij.....maar die is dan ook voorzichtig gezegt niet de slimste.

Francis Fukuyama en Magnus Carlsen hebben wel een facebook account, dat zijn 'voorzichtig gezegd' wel één van de slimsten..

Francis Fukuyama en Magnus Carlsen hebben wel een facebook account, dat zijn 'voorzichtig gezegd' wel één van de slimsten..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Elo 2800+ maar ziet er nog steeds uit als een r*tard. Je gaat nou toch niet dit soort autisten gebruiken om een punt te maken? Die hele Facebook, Hyves, Ork*t-shit is toch gewoon een zeer armoedige vorm van communicatie. Vrienden in een virtuele wereld, net zo treurig als World of Warcraft waar mensen hun hele ego aan hangen.

Ik vond het net zo'n sterk punt als "ik ken 1 persoon die een facebook account heeft en die is dom!".

---------- Toegevoegd om 09:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:35 ----------

Ork*t? whut

Facebook of coïtus is veel leuker.:D

Terug
Naar boven